Are You Thirsty? Do You Feel Lucky, Punk? [Pic]

Submitted by: hovalady411 6 years ago in Funny

Go ahead, take a chance... you know you want to know what"s gonna come out.
There are 55 comments:
Male 359
Id do it.
0
Reply
Female 29
in my smoke shop the mystery can is beer.....
0
Reply
Male 311
as long as its not diet mystery can, i hate that poo
0
Reply
Male 221
It`s Surge!
0
Reply
Male 371
It`s just a white can with purple question marks on it.
0
Reply
Female 781
Hey, sometimes they give you random sodas anyway, so this isn`t so far off.
0
Reply
Male 589
I hereby order my elected officials to make it a law. From henceforth; every soda machine must have at least one "mystery can" button.
0
Reply
Female 226
I`m going for it :)
0
Reply
Female 299
I would buy the mystery can because Coke products are effin nasty. I would rather have a can of piss.
0
Reply
Male 13
"Ahh man, it`s just an RC cola machine."
0
Reply
Female 1,623
I`ll cross my fingers for beer.
0
Reply
Female 2,064
I lol`d
0
Reply
Female 1,356
I bet it`s fresca...
0
Reply
Male 23
"I`m pretty sure this was on the internet before I was born."

If that is true than I`m pretty sure you lied about your age. The internet is less than 18 years old.
0
Reply
Male 1,083
i would.
0
Reply
Male 45
I`m pretty sure this was on the internet before I was born.
0
Reply
Male 1,021
kids like a surprise, so what. This is really not "post worthy" I see these machines all the time.
0
Reply
Male 417
LOL ... I used to do that in our machine. Whatever cans were left over when the slots were filled went into the mystery slot.
0
Reply
Male 425
It`s a beer.
0
Reply
Male 104
dr pepper
0
Reply
Female 751
Murphy`s Law
0
Reply
Female 2
I think I might know where this is from, Hotel Tomo is San Francisco. I remember because my gf and I had to buy the mystery can. It was grape drink.
0
Reply
Male 6,694
Just making life fun.
0
Reply
Male 628
sods law- when you press it it`ll have run out
YOU WILL NEVER KNOW
0
Reply
Female 9,562
Mystery Can is mysterious.
0
Reply
Female 4,225
Lol. Curosity would make me oress it
0
Reply
Female 34
Must... have... mystery can...
0
Reply
Male 721
the vending machine at my works been abused so much, all you have to do now is pull it down to a 45 degree angle and somthing will come out.
0
Reply
Male 541
Haha, probably all the old stuff from past years no one drank
0
Reply
Male 25,417
how could you resist the temptation
0
Reply
Male 299
My old work had a button that said `out of order`
it dispensed BEER! for $0.25, it was awesome
0
Reply
Male 897
I`m pretty sure that Chuck Norris is waiting in that Mystery can. Only one way to find out for sure though..
0
Reply
Male 514
mystery cans are usually `diet` something, blech
0
Reply
Male 292
Moxie........yo
0
Reply
Male 588
Cheezburger!
0
Reply
Male 2,688
Our machine at work has one of these because when the machine gets filled, it leaves extras in the boxes, so the extras get put in the last slot. We then marked the button for the last slot with a big black ?, and its kind of a dice roll what bottle you get. ( If you know what ones have been filled in the last few days, you can guess fairly easily )
0
Reply
Male 1,071
It`s probably be Dasani...damn
0
Reply
Male 838
It`s just gotta be Mr. Pibb. Gotta be.
0
Reply
Female 3,696
I`m gonna throw my chips on ginger ale.
0
Reply
Male 362
enjoy = Mister

Helo Mister!
Coca-cola.
0
Reply
Male 371
The soda machine in the fire department of my hometown has a random button.
0
Reply
Male 749
I was visiting a company in California, they had a soda machine with a button labeled Castor Oil. When you pushed it, a Heineken came out. They said their mgmt was OK with beer there, but they didn`t want customers to get a bad impression, so they relabeled it.
0
Reply
Male 36
I feel like that`s something my dad;s done in one of his machines.... But he doesn`t sell any Fanta.
0
Reply
Male 66
I would like to have a random can button. Sometimes it`d be nice not to make a decision.
0
Reply
Male 155
REEEPOST
0
Reply
Male 209
It should be soup. That`d teach `em.
0
Reply
Male 904
When I was in high school we used to go to this classy pool hall that had a mystery can. It was beer. So awesome when you`re 15.
0
Reply
Male 7,817
ive seen something like this before, it was just one of the other sodas on the list. I was disappointed.
0
Reply
Male 295
*gives up at like 25 or so*

Probably just saw it elsewhere one too many times.
0
Reply
Male 28
Its that diet Shasta Orange that nobody wants- George Carlin
0
Reply
Male 295
I have the eerily feeling this might be a repost... Time to go through thousand of pictures!
0
Reply
Male 242
*A wild Abra appears!*
0
Reply
Male 3,014
You know, it doesn`t specify that it`s necessarily going to be a drink. You might end up with a can of Spam.
0
Reply
Female 1,262
Link: Are You Thirsty? Do You Feel Lucky, Punk? [Pic] [Rate Link] - Go ahead, take a chance... you know you want to know what`s gonna come out.
0
Reply