10 More Bizarre Pics Off Fancy`s Hard Drive [Pics]

Submitted by: fancylad 6 years ago in Weird

Balls?
There are 39 comments:
Female 57
#5- the kid wishes he could unsee. Pedo bear is pleased.
0
Reply
Male 25,416
Monkey kung fu
0
Reply
Male 451
I hate to admit this, but I had a pair of shorts like that, except red/white... o_O
0
Reply
Female 584
No wonder a pigs orgasm last 30 min...jeesh!
0
Reply
Female 423
Actually the first one is pretty fkin brilliant.
0
Reply
Male 152
#9 - Yolandi Visser!
0
Reply
Female 1,623
F*ck yeah, Blue Demon!!
0
Reply
Female 192
#7 What the drat, Meryl Streep?!
0
Reply
Male 2,229
#9 new meaning to `golden girls`
0
Reply
Male 1,452
this has got to be the worst/best/most disturbing
0
Reply
Female 397
samurai monkey rules!
0
Reply
Male 439
why so creapy today fancy?
0
Reply
Male 2,619
HOLY HOG BALLS!!
0
Reply
Male 2,893
What the hell is going on with #10?
0
Reply
Male 5,413
Mmmmeh
0
Reply
Female 8
0
Reply
Male 2,688
Pic taken on Easter Sunday at the Neverland Ranch...
0
Reply
Male 3,076
monkey :D
0
Reply
Male 2,220
Confused by #10. Damn pretty anyway.
0
Reply
Male 110
kick ass monkey
0
Reply
Male 12,138
Balls!
0
Reply
Male 378
#1
"(phlegm)hello Laydees. Do not feer the amazing powerr uf my Meh-hee-can manhood!"
0
Reply
Male 749
#8: Mr. Spock seems to have lost his mind (again).
0
Reply
Male 758
Um...I think that may be me in 5.
0
Reply
Male 493
6 tits?! Marry me.
0
Reply
Male 39,902

little boy to pig, "I used to think you were crazy but now I can see your nuts!"
0
Reply
Male 156
Mmmmmmmmm....Hexatitties.
0
Reply
Male 2,516
haha omg Blue Demon made an appearance on IAB :D
0
Reply
Female 3,562
#10 So is that Lady Gaga`s new look or are the 3 pairs of boobs now what all the plastic surgeons are doing?
0
Reply
Male 22
Yes, thoughs are indeed balls. (^-^)
0
Reply
Male 437
I`m pretty sure #7 is Shirley Phelps Roper.
0
Reply
Male 734
Can someone please explain #10 to me?
0
Reply
Male 7
@dagremlin, its called breastcancer!
0
Reply
Male 515
hexa- nipple or a really oddly shaped pregnancy. . .
0
Reply
Female 98
All I can say is WTF?
0
Reply
Female 165
Whut? o.O
0
Reply
Female 1,203
gah! The last one?? Aliens will be popping out of her tummy >_<
0
Reply
Male 19
wtf is with #10?
0
Reply
Male 20,905
0
Reply