Is That A Vagina? Nope, Just A Salt Water Snail

Submitted by: refjaf55 6 years ago in Weird

The WTF of the Day--enjoy!
There are 50 comments:
Male 2,376
zombunny


"If you think this looks like a vagina you have never seen one."

or maybe you`ve only seen one and its horrible disfigured?
0
Reply
Male 406
They`re called Turbo Grazers.
0
Reply
Female 2,525
If you think this looks like a vagina you have never seen one.
0
Reply
Male 52
Whoever made that mistake hasn`t seen many real ones...Weak post!!!!
0
Reply
Male 15,510
All snails (marine or terrestrials) look like that in the underside
0
Reply
Male 451
they found out it was not a vagina or butthole when they tried to drat it.
0
Reply
Male 6,694
Well, thats just strange.
0
Reply
Female 4
Male 1,256
the only thing WTF-worthy about this is this: why the fcuk did this make it onto IAB?
0
Reply
Female 52
I have the weirdest boner.
0
Reply
Male 182
this will no doubt inspire yet another weird japanese movie...
0
Reply
Male 531
what?
0
Reply
Male 2,748
um... ok then...
0
Reply
Male 246
i`d hit it
0
Reply
Male 2,988
Its favorite food is sea cucumbers
0
Reply
Male 2,388
sexiness is in the eye of the beholder. and boy do I behold in my eye sexiness!!
0
Reply
Male 1,627
im sure this snail smells better than one
0
Reply
Female 68
okay, so am I the only one who beat off to this?
0
Reply
Female 913
so that`s what the cervix`s view looks like when the penis is going in and out. i cant believe i just got aroused by a snail!
0
Reply
Male 35
ahhh it`s pillow pants!
0
Reply
Male 2,549
*sigh* Best read the comments first next time.
0
Reply
Male 2,549
Hmm...It`s been a while since I`ve seen a vulva smooshed up against a pane of glass.

Might need to take some time out in order to make a fair comparison before drawing any conclusions.
0
Reply
Male 498
ewwwww ewwww ewwwwww
0
Reply
Male 705
I can imagine what that snails goatse would look like...
0
Reply
Male 44
Only Bubbles will tell.This is Vagina from Hell Vagina Bubbles From Hell
0
Reply
Male 483
I was feeling uncomfortable with that fact that I was strangely aroused...until I looked at the comments. I love you guys.
0
Reply
Male 1,197
haha, it even has an anus :D

i would hit that
0
Reply
Male 1,222
Hows that a ... nevermind, i really dont want to know
0
Reply
Male 2,097
Kinda gross, yet oddly tittilating
0
Reply
Male 16
I`d hit that.
0
Reply
Female 470
I`m pretty sure my vagina doesn`t do that.
0
Reply
Male 63
@Gerry
Make sure you post the comparison!
@basherrr
Welcome to the family ;)
0
Reply
Male 2,441
Gerry wins.
0
Reply
Male 795
"Regardless, the connection has been made and I am now frightened by vaginas."

IAB - Altering the demographic, one post at a time.
0
Reply
Male 25,416
meh...
0
Reply
Male 242
Regardless, the connection has been made and I am now frightened by vaginas.
0
Reply
Male 208
Awww, I want a vajina snail for my fish tank, hehe
0
Reply
Male 38,507
the only way to know for sure is by comparison.

so if one of you ladies will kindly lift your skirt, bend over and press your ass cheeks and hooha against the window, we will wait outside and compare it to what we see on the monitor.

thank you for your participation in this experiment.
0
Reply
Female 547
...with the strongest Kegels I`ve ever seen!
0
Reply
Male 3,745
Dr. Serious its terrible! refjaf55 has seems to have a salt water snail for a vagina! this wont do! this wont do at all!!
0
Reply
Female 2,674
Hmm. It looks as much like a vagina as the song sounds like `Blister in the Sun`... so that`s a `I see it, but....`
0
Reply
Male 5,314
hello. i am Dr. Serious. i was told someone needed to see me?
0
Reply
Male 3,745
"refjaf55... if that is what your vagina looks like you better sea a doctor quick!

Seriously! I mean like NOW."

ba-da chk!
0
Reply
Male 38,507
refjaf55... if that is what your vagina looks like you better sea a doctor quick!

Seriously! I mean like NOW.
0
Reply
Male 1,548
refjaf55, you might want to get your vagina looked at by a doctor.
0
Reply
Male 3,842
Whoever wrote the caption hasn`t seen a vagina in a long long time.
0
Reply
Male 978
what the hell kind of vaginas are you looking at???
0
Reply
Male 3,014
WHERE IS YOUR GOD NOW?
0
Reply
Male 1,378
I don`t `WTF` anymore
0
Reply
Female 2
Link: Is That A Vagina? Nope, Just A Salt Water Snail [Rate Link] - The WTF of the Day--enjoy!
0
Reply