Xzibit Knows About The `Yo Dawg` Meme [Pic]

Submitted by: Sundral 6 years ago Funny

And he"s not very happy with any of us about it... but who cares?
There are 49 comments:
Male 25,416
lolz
0
Reply
Male 6,694
XD
0
Reply
Male 1,834
come on xzibit the only reason people still know him it because of this i really cant remember any of his songs
0
Reply
Male 599
"about 2 hours ago from web"

No that was about 5 years ago
0
Reply
Female 336
"actually he eventually found it funny"

OK...because at first I thought if he really felt that way about it, he`s a major jerkoff!
0
Reply
Male 2,514
To XZIBIT:

Why would someone stop saying something just because it`s "old"?

The English you speak on a daily basis is pretty old, so why don`t you start a completely new language every few years? That would keep you from being "behind the times".
0
Reply
Male 2,514
"OMG! I SO AGREE!!!!! SHUT TEH drat UP ABOUT IT!!! THSI MEME IS SO DEAD!"

If it`s dead after such a short time, then it probably wasn`t a Meme at all.
0
Reply
Male 1,067
For some reason I still really find the Xzibit meme hilarious! It`s one of the few that I actually can still appreciate.
0
Reply
Male 798
Wow, this is so old. Yeah, he found out about it but when he was told what it was really about he was supportive.

Lern2ED
0
Reply
Female 188
you are rich. why still the angry face?
0
Reply
Male 202
OMG! I SO AGREE!!!!! SHUT TEH drat UP ABOUT IT!!! THSI MEME IS SO DEAD!

It was only semi funny back when it started.... now its just annoying and stupid
0
Reply
Male 769
actually he eventually found it funny and even tried some of his own. here is a link of know your meme showing where it all came from and some of the best yo dawgs. the last one in the video is friggin hilarious!http://www.youtube.com/watch?v=H1wZbIdlSTI
0
Reply
Male 3,915
lol this is amazing....i didn`t realize he was so uptight though...his show must all be an act...
0
Reply
Male 1,598
I wouldn`t even know who he was if it wasn`t for this meme, though.
0
Reply
Male 757
ha, he just cant stop the redundancy!
0
Reply
Female 3,598
hahaha i just like the word "meme"
0
Reply
Male 1,360
this is helllla old.
0
Reply
Male 2,441
I hope he saw this
0
Reply
Male 5,190
Ahahaha awesome!
0
Reply
Male 558
he posted this years ago, and subsequently posted his acceptance of it a bit later...
0
Reply
Female 2,674
Oh Xzibit... why you so sexy?
0
Reply
Male 3,745
win
0
Reply
Male 4,290
I`m pretty sure he posted this quite a while ago. Followed by a "lol I was just kidding, I like it", followed by a cringeworthy and failtastic attempt at doing one of his own.

Also, that`s my favourite one davy.
0
Reply
Male 1,354
He`s right. That meme is older than Boxxy, and we know how old THAT poo is.
0
Reply
Male 950
Way to feed the fire X.
0
Reply
Male 541
lol love the yo yo dawg pic davy haha
0
Reply
Female 9,403
lol, nice.
0
Reply
Male 12,138
0
Reply
Male 670
BUUUUUUURN!
0
Reply
Male 3,315
"Hey, X. You got zupdog in your hair." "What sup dog"?
0
Reply
Male 5,194
LOL! I put a meme in yo` meme so you can hate while you hate.
0
Reply
Male 2,688
So when are we gonna turn this into a Meta meme?
0
Reply
Male 267
How is it that this site always gets their content like 3-4 months after it hits the internet? In regards to this pic, as a great man once said, "it`s f***ing old."
0
Reply
Male 201
Hateful piece of poo.
0
Reply
Female 513
I`m surprised his grammar is as good as it is. O_O
0
Reply
Male 34
Is it odd that I read everything in one breath?
)-|
0
Reply
Male 950
hilarious
0
Reply
Female 152
When you become a meme, there are one of two actions available to you: ignore it, or embrace it. No one has the power to shut down a meme after it is given life. IT LIVES BEYOND US ALL.
0
Reply
Male 89
Chump
0
Reply
Male 37,914
He had me at "sup dawg"
0
Reply
Male 4
did someone share this with him yet?
0
Reply
Male 2,688
He shouldn`t have commented on it at all... Its a Catch 22... Damned if you do, damned if you don`t... Now its just gonna gain speed because everyone knows he hates the meme.
0
Reply
Male 10
OLD
0
Reply
Female 142
so old, still funny
0
Reply
Male 31
Haha thats funny
0
Reply
Female 45
Genius.
0
Reply
Male 194
Oh internetz, when will you grow up?
0
Reply
Male 15,510
Ha ha ha. Chuck Norris took it better you know
0
Reply
Male 11
Link: Xzibit Knows About The `Yo Dawg` Meme [Pic] [Rate Link] - And he`s not very happy with any of us about it... but who cares?
0
Reply