This Kid Has A Sweet Hairdo [Pic]

Submitted by: Kim... 6 years ago Funny

And for the rest of his life, he was called the Jolly Rancher.
There are 56 comments:
Male 531
hell nah
0
Reply
Female 1,356
very convenient, when you get hungry, just nom.
0
Reply
Male 44
MMMMMMMMmmmmmmm..... Watermelon
0
Reply
Female 546
is it wrong to say his hair looks yummy and that i wanna do my hair like that too??
0
Reply
Male 999
I am a racist!.
0
Reply
Male 1,196
he is about to get a nickname that will stay with him for the rest of his life.
0
Reply
Female 337
He was near bold by the end of the day.
0
Reply
Female 15
Must`ve made the kid populare. Little kids walking behind him stealing the jolly ranchers when he wasn`t looking. Tehehee
0
Reply
Male 197
Who let Little Bow Wow out of his cage again?
0
Reply
Male 3,745
i barely see any grape...nothing worth stealing...
0
Reply
Female 314
i would steal those so fasst
0
Reply
Male 25,416
You gotta do what you gotta do!
0
Reply
Female 119
piñata! piñata!
0
Reply
Female 2,695
T_T oh my god..
0
Reply
Male 794
so thats how they are made.......life is full of surprises
0
Reply
Female 843
Damn you, IAB, this kid was in my dream last night! I snatched one off his head and he tried to get tough :D
0
Reply
Male 2,332
Shoulda gotten Candy Corn-rows!
0
Reply
Male 6,694
Better hope it doesnt rain.
0
Reply
Male 703
@AtheistAlien

You`re getting a mite touchy about "this lame crap". Did somebody`s cornrows touch you inapporpriately when you were young?
Did you perhaps shove lollies up your nose until you saw sherbet in everything around you?
Or are you just cranky cos it`s past your bedtime and you`re tired?

Hmmm? You wanna go sleepy time now? OK you go sleepy time now.
0
Reply
Male 5,194
Bwaaaa-haha! I get it! It`s Walter Payton when he was a kid, right?
0
Reply
Female 2,289
he must have had a hard life
0
Reply
Male 809
who cares? either this stupid azz fool or his mother are one of the biggest freaking idiots on the face of this planet or they think this lame crap is cool. I`m going with both of the above.
0
Reply
Female 114
.............ha....
0
Reply
Male 15,832
Ranchers don`t plant cornrows.
0
Reply
Male 541
Haha @ichbinerica, thats because he already ate all the orange and grape ones lmao.
0
Reply
Male 498
sweet
0
Reply
Male 950
I bet by the end of the day all his braids were yanked out of his head.
0
Reply
Male 114
OHHHHH is funny because his hair has candy on it and IAB says his is is sweet! OHHHHHH
0
Reply
Female 200
omg I spy sooooooooooo many cherry ones. That kid would be missing half his rows if he sat by me.
0
Reply
Female 859
Iseewutyoudidthar.
0
Reply
Male 1,678
Pedo`s all over the world are rushing to their barbers.
0
Reply
Female 212
I don`t want to go into the raunchy details but, dude, I really wanna suck your hair . . .
0
Reply
Female 336
If I saw peach Jolly Ranchers on there, that kid would be missing a few cornrows!
0
Reply
Male 1,081
I would have a hard time resisting taking one off his head. Jolly ranchers are my favorite candy.
0
Reply
Male 1,067
"Sweet Hairdo"
Oh! I see whut you did thar!
0
Reply
Female 3,562
He`s safe, jolly ranchers are terrible and nobody wants them. But he`ll NEVER get them out.
0
Reply
Male 1,013
I just saw that Chris Rock film Good Hair. This kid paid $822 for this styling.
0
Reply
Female 1,623
That is too tempting, I would definetly yank one of those
0
Reply
Female 2,120
I`m going to hang an entire ham from my hair for those munchies moments.
0
Reply
Male 7,585
when all the girls go through their "change in life" he should switch to chocolates of sometime. then he will be very popular when they get to that time of the month.
0
Reply
Male 325
"How Token became popular."
Possible better caption.
0
Reply
Male 36,388
This will end badly when EVERY kid who sees it pulls off a piece...
Ooo! Candy! <yank>
OWCH! Mah hair!
(repeat until candy is gone)
0
Reply
Male 371
I would always try and grab one when he sleeps
0
Reply
Male 11,740
That`s just dumb. He`ll get the crap beat out of him when he gets to school.
0
Reply
Male 2,441
Hahah what an idea. beat the beads they usually have
0
Reply
Male 205
I can`t help but think of the angler fish... now, what kind of meal could he be trying to lure with jolly ranchers?
0
Reply
Female 4,447
I don`t like Jolly Ranchers.
0
Reply
Male 742
I wouldn`t be able to help myself, I`d whip people with that ALL DAY.
0
Reply
Male 188
Well his ass isn`t going to be harrassed @ school.
0
Reply
Female 94
nom
0
Reply
Male 331
lol, that hairdo sucks
0
Reply
Male 1,598
Sweet hairdo... I see what you did there :)
It would kinda suck if he got caught in the rain. lol
0
Reply
Male 48
ig`nant as hell
0
Reply
Male 491
Shouldn`t this be titled "This is why your fat.."
0
Reply
Male 15,510
Its called the "trick-or-treat"
0
Reply
Female 539
Link: This Kid Has A Sweet Hairdo [Pic] [Rate Link] - And for the rest of his life, he was called the Jolly Rancher.
0
Reply