The Most Awesome McDonalds Employee

Submitted by: DickenMcHunt 6 years ago in Entertainment

This is not an automated message...
There are 35 comments:
Male 25,416
What what what!
0
Reply
Female 237
Why didnt they show him!!?
0
Reply
Female 1,515
oh boy...
0
Reply
Male 3,915
that WAS a good story dizzy...=)

anyway....this was awesome! i...also...love stuff like this!
0
Reply
Female 1,356
well, i guess mcdonalds workers have to do something to keep themselves entertained!
0
Reply
Male 1,882
And what kind of sauce would you liiiiiiiiike?
0
Reply
Female 1,236
i totally wanted to see what he looks like!!
0
Reply
Male 177
lol the Jack in the box by us use to have an employee that did Jack`s voice dead on. Always made me laugh and that is the last place you expect to.
0
Reply
Female 17
the guy driving sounds like MCLOVIN
0
Reply
Female 2,674
I love stuff like this. I feel like people should try to make life a little bit more out of the ordinary. For example, there`s this guy that passes me sometimes when I`m jogging and he always highfives me. And one of my subway drivers talks in a "radio" voice like this. It always makes me smile :)

Yeah, I know... good story, Dixxy.
0
Reply
Male 1,378
don`t be frontin son, no seeds on tha bun
0
Reply
Male 155
kinda wanted to see what he looked like
0
Reply
Male 876
Nice to see someone at a fast food place who enjoys the job they`ve chosen, and not be a surly ass prick who treats you like a huge inconvenience when you ask what kinds of sauces they have.
0
Reply
Male 6,694
Thats how you make a boring day at work fun.
0
Reply
Male 2,552
I would`ve loved doing that, but it`s all about drive-thru times, and my managers got pissed when I played around.
0
Reply
Male 239
I want whatever sauce he`s having on his burger.
0
Reply
Female 1,172
That`s awesome. lol
0
Reply
Male 2,441
I was laughing the entire time. This guy really loves his McD`s job.
0
Reply
Male 3,631
Just BAN her already!
0
Reply
Male 575
@simim23:

Why, hello ...
0
Reply
Male 11,740
Someone was stoned and it wasn`t the guy placing the order.
0
Reply
Female 1,427
I dunno why this made me think of George Takei, but it did.
0
Reply
Male 2,419
wtf he never ordered the nugget meal, he asked for special sauce
0
Reply
Male 1,108
Yeah, the people that work drive thru windows late at night are always a little odd. I`ve had some strange experiences. Nothing this entertaining though.
0
Reply
Male 1,256
What kind of sauce would you lyyiiiiike????
0
Reply
Male 313
When did MoStylez go to work at Mickey D`s?
0
Reply
Male 364
That would irritate the crap outta me...
0
Reply
Female 73
that guy should do voiceovers
0
Reply
Male 119
there is a guy at my local wendys that does something similar to this... it was kind of funny the first time but now its just annoying as hell and i no longer go to wendys at night...
0
Reply
Male 7,611
f*cking hilarious. i wish i could go to that macdonalds.
0
Reply
Male 491
wudi403 it`s arrivals not arrives, you pole smoking fudge packer.
0
Reply
Male 527
Yeah, drive through gets boring late at night. Sometimes we`d go on autopilot and ask "is that for here or to go?" Our manager would sometimes say, "welcome to the best f*#&ing (restaurant name) ever."
0
Reply
Male 15,510
Someone is trying to hard for employee of the month
0
Reply
Female 96
Excellent Choice!
0
Reply
Male 1,299
Link: The Most Awesome McDonalds Employee [Rate Link] - This is not an automated message...
0
Reply