The Execution Of A LEGO Man [Pic]

Submitted by: swim122000 6 years ago in Funny

It pays to be made of LEGO.
There are 40 comments:
Male 123
No one cares, number43
0
Reply
Male 57
lego win
0
Reply
Female 430
hhhhhhhhhhhhhhhh made me laugh
0
Reply
Male 1,243
Expected something a little different, funny though!
0
Reply
Male 759
fffuuuu guy is over. stop it.
0
Reply
Male 47
funny up until the last panel
0
Reply
Male 842
hehe. made me chuckle
0
Reply
Male 573
Stupid, can`t stand this unfunny Internet culture crap.
0
Reply
Female 25
kekS love that pic! sat in my office which is dead silent and just burst out laughing! cheers :D made my afternoon!
0
Reply
Male 594
Keks, thank you so much. xD
0
Reply
Male 541
lol good thing my feet are made of legos
0
Reply
Male 722
KekS post is better than the original picture.
0
Reply
Male 3,915
SmilinSam - "the rope`s gonna pop his head off anyway, so they should just use a guillotine"

that`s what i thought the joke was....
0
Reply
Male 271
5Cats is obviously not familiar with rage guy...
0
Reply
Male 40,349
Oooo, the last panel is a complete waste of time, and the doomed lego guy is `stuck` to the platform?
So very lame...

vv @KekS that is brilliant!
0
Reply
Male 40,349
I don`t get it...
0
Reply
Male 588

It`s sort of related. I wonder if it`s NSFW?
0
Reply
Male 1
Lego men always smile. It is desturbing.
0
Reply
Female 3,598
the rope`s gonna pop his head off anyway, so they should just use a guillotine
0
Reply
Male 5,194
Rage guy isn`t Lego. I want my money back.
0
Reply
Male 15,510
Make the rope shorter next time
0
Reply
Male 3,076
hahaha
0
Reply
Female 177
I love this!
0
Reply
Male 6,694
XD
0
Reply
Female 412
Lol at a1butcher`s commment! I see what you mean!
0
Reply
Male 667
LoL I didn`t get it first either ^^ took me a second look.
0
Reply
Male 8,302
LMAO
0
Reply
Male 4,807
Oh come on.. you can clearly see in the first panel he is not "snapped" on!!
0
Reply
Female 1,623
Nice, let`s see them try to cut his head off next.
0
Reply
Female 1,043
didnt get it at first..xD
0
Reply
Male 1,043
Omg u made my night.
0
Reply
Female 3,696
Yeah, last panel was kind of a combo breaker.

You mean a C-C-C-C-COMBO BREAKER ??!!
0
Reply
Female 3,696
aaahaha that`s actually pretty awesome
0
Reply
Female 11
This. This made my day.
0
Reply
Male 15,832
Yeah, last panel was kind of a combo breaker.
0
Reply
Male 25,417
LOlz, literal!
0
Reply
Male 3,014
It was funny up until the final panel.
0
Reply
Male 985
wut
0
Reply
Male 787
Heh I tho9ught he`d wind up putting his head back on.,
0
Reply
Female 125
Link: The Execution Of A LEGO Man [Pic] [Rate Link] - It pays to be made of LEGO.
0
Reply