An Epic Person Begins With Epic Schooling [Pic]

Submitted by: fancylad 6 years ago in Misc

Epic School is literally epic.
There are 30 comments:
Male 25,416
Truly epic
0
Reply
Female 13
Seen this before...
Repost..
Ergh...
0
Reply
Male 24
Don`t laugh at it - Chuck Norris went to school there, that`s how it got it`s name.
0
Reply
Male 206
S.A.T. testing. so...f-ing...EPIC!!!
0
Reply
Male 95
@Inter237
If you are referring to Michigan then, yes.
0
Reply
Male 101
@coedog You-Are-Bored campus? lol
0
Reply
Male 1,834
:-( I went to lame school
0
Reply
Male 1,523
That school must be pretty "epic"... Heh. Get it? ...No?
0
Reply
Male 2,441
Is this epic school more epic than the big ten school I attend? If so sign me up.
0
Reply
Male 256
This school is a few blocks from my house. It`s in Birmingham right next to the UAB campus.
0
Reply
Male 57
I WANNA GO THERE HOW DO I GET IN!!!
0
Reply
Female 83
@ CapnAwesome: The SATs for elementary school are more like `lets see how our school measures up against other schools`. They are a waste of time and money since it often takes a week to complete taking the tests and they don`t even count for anything. Plus, there are (in California at least) other tests that students have to take already to see how schools measure against one another.
0
Reply
Male 30
1. this is a repost
2.Angelmassb everyone knows chuck norris taught himself
0
Reply
Male 236
holy poo why are elementary students taking SATs?
0
Reply
Male 15,510
"Chuck Norris was educated by Epic Elementary. "

Now he gives classes on how to be awesome in there
0
Reply
Male 741
Epic is officially the new awesome.
0
Reply
Male 5,194
Dang. I can see the ads - "Epic School: Learn mad skillz."
Suddenly, zero percent attrition rate.
0
Reply
Male 10,339
this is in Birmingham, Alabama (My hometown).

Yes, we are Epic.
0
Reply
Female 149
This is actually legit. I was surprised. http://epic.al.bce.schoolinsites.com/
0
Reply
Male 1,081
Chuck Norris was educated by Epic Elementary.
0
Reply
Male 1,598
Epic School... Where you learn Epic poo
0
Reply
Male 541
Does the board say SAT testing for 3-5th grades?!?! Indeed that IS epic
0
Reply
Male 3,745
actually looks kinda crap to me
0
Reply
Male 808
meh
0
Reply
Male 6,694
Epic photo of epic school.
0
Reply
Female 9,475
I wish my parents knew about Epic School. :(
0
Reply
Male 625
To graduate you need to pass your L33Ts.
0
Reply
Male 25,416
Thats just epic with the epicness!
0
Reply
Male 54
so i herd your school is epic...
0
Reply
Male 20,131
Link: An Epic Person Begins With Epic Schooling [Pic] [Rate Link] - Epic School is literally epic.
0
Reply