10 More Bizarre Pics Off Fancy`s Hard Drive [Pics]

Submitted by: fancylad 6 years ago in Weird

This is exactly how our weekend was, how was yours?
There are 63 comments:
Male 531
Men in drag, i love america
0
Reply
Male 5,413
BILL MURRY :D
0
Reply
Male 105
SUCCESS!
0
Reply
Female 426
I have found many heroes today.
0
Reply
Male 2,005
#5 reminds me of an old friend, damn he was funny
0
Reply
Male 1,083
ewww look at at that outie.
0
Reply
Female 196
#4 the guy on the left has one hell of an outy
0
Reply
Female 126
#8 - that`s why i HATE carnival....and i live in brazil....

lol! maybe i`m not a real brazilian. i hate carnival, soccer, samba and rio de janeiro. brazil also sucks at politics and other kind of music.
0
Reply
Male 6,694
#10. Now that a dirty girl.
0
Reply
Female 212
#10 - Big girl on the left - Mmmm, she lookes like a Hostess cake. MMMMM.
0
Reply
Female 169
Great job
0
Reply
Male 43
# 5 is from Tim And Eric, Awesome Show, Great Job!
Great job.
0
Reply
Male 427
Fantastic Mr. Fox! :D
0
Reply
Male 5,194
That first one`s a guy, right?
0
Reply
Male 420
great job #5
0
Reply
Female 152
Omg I can`t stop laughing at #5. He looks so proud of himself.
0
Reply
Male 358
The last one looks like some lady who got kicked off the beach at the lake for covering herself with 40W motor oil and creating an oil slick.
0
Reply
Male 229
Picture number 4 needs to see a doctor about that hernia.
0
Reply
Male 43
So thats what success looks like?


...I`ve been doing it all wrong
0
Reply
Female 1,048
I didn`t realise that bikinis came in plus sizes!
0
Reply
Female 155
Tim and Eric awesome show great job!!
0
Reply
Female 53
Tim and Eric!
0
Reply
Male 151
tincel-
Better yet, whats wrong with all of these?
0
Reply
Male 521
Pic #1 = Lady Gaga, the later years

Pic #4 = AHH! BELLY BUTTON CANCER!
0
Reply
Male 15,832
#1 "Please put your trays in the upright position."
0
Reply
Male 625
Bill Murray is the man.
0
Reply
Female 423
what`s wrong with the last one?
0
Reply
Female 3,562
All I can see in the last photo is the fat old woman in the bikini
0
Reply
Female 1,623
Well, that was certaintly disturbing
0
Reply
Female 2,120
More or less the same. Except giant Bill Murray looked in at my rabbits, not my badgers.
0
Reply
Female 2,674
Ugh. I hate looking cauliflower bellybutton guy SO MUCH. Every time I see that picture, I all I can think is: What if somebody made me touch it?
0
Reply
Male 364
Sleep will come difficulty tonight.
0
Reply
Female 1,264
I like the blue eyeshadow of the guy in 8.
0
Reply
Female 117
badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger,badger, badger, badger, badger.. MUSHROOM, MUSHROOM!
0
Reply
Male 1,505
This whole collection was just a great big WTF.
0
Reply
Male 39
Aww hampoofegg beat me to it=(


"Boomer!!!"
0
Reply
Male 337
#4 is a true boomer
0
Reply
Male 2,390
Nice hernia Mr. #4
0
Reply
Male 1,625
Bellybutton or tumor?
0
Reply
Male 242
Fantastic Mr. Fox for the epic win.
0
Reply
Male 1,108
I`ve seen #4 somewhere before. Hard to forget that belly button.
0
Reply
Male 901
oh my god, OUTTIE!!!!
0
Reply
Male 1,357
ew, outy
0
Reply
Male 250
lol the baby dolphin looks like a leathered duck...
0
Reply
Male 121
wtf is with that guy`s belly button in #4??
0
Reply
Female 1,798
lmao @ gerry :D

btw baby dolphin is soooooo adorable..i want one!!!
0
Reply
Female 3,001
i love how in number ten theres a fat girl in the background going "even covered in mud, she still looks hotter than me. damn"
0
Reply
Male 25,416
WIn!
0
Reply
Male 2,688
Bill Murray is always WIN in my book...
0
Reply
Male 38,455
#5 = WIN
Be Bold
Be Beautiful
And never let anyone tell you differant!



same advice goes to the fat chick in pic #10
0
Reply
Male 975
That guys bellybutton made me so nauseous
0
Reply
Male 769
drat you! I`m an anteater in a nun`s habit!
0
Reply
Male 15,510
SUCCESS
0
Reply
Female 31
number one is Amanda Lapore. Shes drating awesome
0
Reply
Male 33
Is it bad that it took a few seconds before I was sure that #8 wasn`t me?
0
Reply
Female 142
WTF is up with the guy`s stomach in #4???
0
Reply
Male 28
I think #1 is a tranny.
0
Reply
Male 558
#1 that`s a *man* baby!
0
Reply
Female 839
is the huge teat on that bottle supposed to simulate a real dolphin nipple? :/
0
Reply
Male 244
#5 was definatly a win
0
Reply
Male 188
#10 needs to either wipe more carefully or cut back on the fiber
0
Reply
Male 2,441
Ewwww number 4
0
Reply
Male 20,110
Link: 10 More Bizarre Pics Off Fancy`s Hard Drive [Pics] [Rate Link] - This is exactly how our weekend was, how was yours?
0
Reply