This Is What You`re Missing On TV, Part 56 [Pic]

Submitted by: fancylad 7 years ago in Funny

JESUS!
There are 54 comments:
Male 1,360
this was the episode where he was smoking crack.
0
Reply
Male 236
Moral Orel. This show is just weird man.
0
Reply
Male 559
this show wasn`t that funny
0
Reply
Male 6,693
I love Moral Oral.
0
Reply
Male 1,312
Moral Orel has some really deep, dark stuff in it. This was kind of a funny scene cuz he`s all cracked up and throws the jesus doll across the room
0
Reply
Female 80
yeah it was really sad and creepy towards the end
0
Reply
Male 286
What`s the Moral of the Oral?
0
Reply
Male 1,195
Another thing I didn`t miss on TV. At least it`s not Maury.
0
Reply
Female 305
Haha I love Moral Orel <3333
0
Reply
Male 605
that show was funny as fudge but towards the end got really dark and sad! I feel Bad for Oral more than Butters!
0
Reply
Male 2,441
Hahah I remember that show. drating dad was a creep
0
Reply
Female 1,095
I miss Moral Orel :(
0
Reply
Male 76
Yea Jesus, you talk too much with your clams of walking on water, and turning it into wine.
0
Reply
Male 222
Look, Sampson! Crack! Hurrah!
0
Reply
Male 582
Moral Oral is awesome!
0
Reply
Male 5,189
Moral Oral?
0
Reply
Female 136
wow i havent seen morel orel in a little while,that show is halarious
0
Reply
Female 206
i hahahahed
0
Reply
Female 3,562
This is the least remarkable shot of Morel Orel, and it`s all warped some reason. Why not show the scene where he impregnates women with a turkey baster?
0
Reply
Female 3,574
lol that show is hilarious
0
Reply
Male 633
Poor people smoke it. :)
0
Reply
Male 467
Whoah, why would anyone want to miss this?
0
Reply
Female 2,352
*Orel whoops.
0
Reply
Female 2,352
lol Moral Oral.
0
Reply
Male 39,893
I think it`s "shut up Hey-soos"
0
Reply
Male 2,513
...that is all.
0
Reply
Male 2,513
lol
0
Reply
Male 25,416
What!
0
Reply
Male 1,625
hahaha
0
Reply
Male 7,830
love moral orel
0
Reply
Male 15,510

0
Reply
Male 2,841
Good ol orel...
0
Reply
Female 46
The show is called moral oral,the kid was smoking crack and his jesus action figure just told him it loved him, so he told it to shut up, my favorite show right there.
0
Reply
Male 3,745
"Is he telling Jebus to shut up or just telling somebody else to shut up?"

comma says hes telling someone else to shut up >.> but knowing the show and how drated up he is he may be talking to jesus...
0
Reply
Male 15
Wow, I am impressed someone even turned on EWTN from I-am-bored. Here I thought you were all a bunch of heathen bastards.
0
Reply
Female 2,674
Good. I`m glad SOMEBODY finally said it.
0
Reply
Male 185
good thing i dont watch tv.....
0
Reply
Female 1,623
Is he telling Jebus to shut up or just telling somebody else to shut up?
0
Reply
Male 3,894
It`s Moral Orel, lol. I don`t know what to make of the show. Most of it was lame as balls, but the end of the series was insanity.
0
Reply
Male 203
Davey and Goliath... I remember that show!
loved it as a kid.


No.

Hey it`s Moral Orel!


Yes.
0
Reply
Male 1,505
@Gerry1of1

Same here. That was a great show.
0
Reply
Male 208
Hey it`s Moral Orel!
0
Reply
Male 1,931
I feel like I need to watch more television now.
0
Reply
Male 39,893
Davey and Goliath... I remember that show!
loved it as a kid.
0
Reply
Male 307
This is the first episode I saw and I was hooked on it`s dark comedy which somehow through the series became one of the deepest shows I had ever seen.
0
Reply
Male 80
isn`t this a scene from rudolph the red nose reindeer? but i don`t remember that little loser elf gettin into it with Jesus
0
Reply
Female 246
NOOO!!! nobody tells jesus to shut up! Except his mom, but still!
0
Reply
Male 9,305
All the guy does is talk talk talk talk talk!

"I`M the savior!" "I`M the son of god!" "I healed the sick and miserable!" "Me me me me me!"

Glad someone had the stones to say it...
0
Reply
Male 1,244
@Tacos4Brkfst I think they are. If you don`t like it don`t open the link! lol, some people...
0
Reply
Male 2,344
Ahaha. This show`s...Different, lol.
0
Reply
Male 1,244
MORAL OREL!!!! I`m sure he said something along the lines of this. I didn`t miss this one!
0
Reply
Female 114
if jesus came back i think he`d be so disappointed in humans he`s kill himself...
0
Reply
Male 620
None of these are funny. Fyi.
0
Reply
Male 20,901
0
Reply