Most Clever/Pervy Costume of 2009 [5 Pics]

Submitted by: fancylad 6 years ago Funny

We know--another Halloween costume from last year, but it"s clever enough to get a second look. Repost this, hater.
There are 115 comments:
Male 5,413
Last one haha
0
Reply
Female 324
I`m amazed guys like this made that many boob sandwiches.
0
Reply
Male 188
@bananajojo

No b00bs are not clever, they are interesting. Finding ways of including them in every context is clever.
0
Reply
Female 1,401
so boobs are clever now? wow we live in a world full of IDIOTS
0
Reply
Male 228
I like it when folks type repost... in a way they are doing the same thing they are complaining about.

Also, some people do not spend alot of time surfing every part of the web, what might be old to you is new to others.

Not sure why folks need to point out old pics.
0
Reply
Male 328
I like #2.
0
Reply
Male 2,868
repost
0
Reply
Female 112
that`s awesome! :D
0
Reply
Female 406
Niiiccceee!!
0
Reply
Male 2,419
#4 is just
G gle
0
Reply
Male 2,085
Am I the only one that thinks this is actually kind of lame.
0
Reply
Male 41
ogle!
0
Reply
Male 25,416
Go team!
0
Reply
Male 2,441
Not a bad idea
0
Reply
Male 1,256
Classic!
0
Reply
Male 36,558
"I`m feeling lucky!"
"I`m feeling lucky too!"
lolz! Epic win!
0
Reply
Female 1,623
I love the TMNT girls
0
Reply
Male 11,740
That`s the only way those guys could get that close to any woman, much less a hot one.
0
Reply
Female 2,674
It just wouldn`t be Halloween without some sluts. God love `em.
0
Reply
Male 2,688
HOLY CRAP! A couple of nerds figured out the secret to getting women to gang out with them at a Halloween party! +10 points for originality...
0
Reply
Male 794
they are my heroes
0
Reply
Male 155
is that lady gaga?
0
Reply
Female 3,574
genius!
0
Reply
Male 10
LOL Google: "i`m feeling lucky"..."i`m feeling lucky too"
0
Reply
Male 15,510
#2 is the best Google complement of them all
0
Reply
Female 2,120
I`m just going to buy the first thing I see at walmart and cut out some boob holes
0
Reply
Male 3,425
Everyone dresses as a slut on Halloween, it`s almost a law.
0
Reply
Male 3,745
""they just dress like sluts, doesn`t make them slutty"

Well, if it walks like a duck . . ."

its holloween,...u expect them to wear the childrens costumes? havent you seen any of the adult costumes? even if its not a halloween costume womens clothing is pretty much "slutty" to begin with...funny thing is that most time men make the clothes...its not their fault for looking slutty at all...

that said i REALLY want to be master splinter this year...
0
Reply
Male 6,694
I didn`t see the dudes. Huh. I just see Hott chicks. Go figure.
0
Reply
Male 101
Those guys are geniuses...Bravo gentlemen
0
Reply
Male 506
I swear I had seen that second turtle before :/
0
Reply
Male 37,914
@ruthless1990 - "they just dress like sluts, doesn`t make them slutty"

Well, if it walks like a duck . . .
0
Reply
Male 5,094
Don`t bash sluts, without them we wouldn`t have the sexual freedom we have today.
0
Reply
Female 3,001
"Slutty girls make me sad..."
they just dress like sluts, doesn`t make them slutty :)

and it would make me no more sad to see these girls acting slutty than a guy acting like a man wh*re
0
Reply
Male 606
"Slutty girls make me sad..."


why?? and their not slutty they are just misunderstood by prude girls!
0
Reply
Male 725
Looks like the spammers are at it again.
0
Reply
Female 494
Slutty girls make me sad...
0
Reply
Male 2,220
This repost is g(o)(o)d.
0
Reply
Female 3,828
lol awesome. loved it then, love it now.
0
Reply
Male 328
Halloween is one of the few holidays girls can be slutty without being judged.. too much.
0
Reply
Male 197
wow that is full of win. These two guys were definitely making Eiffel Towers with some of these cuties
0
Reply
Male 185
No, that`s good.
0
Reply
Male 425
haha, I just noticed the search buttons have been subtly altered to "I`m feeling lucky" and "I`m feeling lucky too" :)
0
Reply
Male 37,914
pervy? no

clever? yes
0
Reply
Male 417
ShadowDD13 *geniuses
0
Reply
Female 3,696
ShadowDD13 sounds like his mom forgot to hug him when he came home from vacation one too many times..
0
Reply
Female 149
BrandySnap I think it was supposed to be funny because of the glasses and the girl`s butts -_-
0
Reply
Female 165
What`s with the TMNT and Lady Gaga though? Lol I don`t think they thought it through very well cause the only one that really works is the girl with the fake boobs.

Also did anyone else notice that the Lady Gaga costume is like this years The Joker for girls...overused and not very creative :P

0
Reply
Male 245
StudentOfMan, you might want to head down to the horrible world of 4chan. Yelling "sauce" here doesn`t really work.
0
Reply
Female 382
Whoa, ShadowDD13....anger much?
0
Reply
Male 107
Boobs are fun.
0
Reply
Male 345
Seriously? Where are these dudes partying?! F the shirts, show more of the chicks!
0
Reply
Male 533
took me untill the last pic to get it. haha, whats worse is that i saw this on collegehumor earlier and i still didn`t get it.
0
Reply
Male 260
only a girl would call them dorks... everyone else calls them geniouses, which they are, because girls are asking for it anyways being as slutty as they are
0
Reply
Female 230
Dorks.
0
Reply
Male 29
Brilliant!
0
Reply
Male 52
halloween rocks because every girl in the world dresses like a sluuut WOOOOOoT!!!!!!!one!!!11
0
Reply
Male 848
The other photos they forgot to provide were the ones where girl`s boyfriends kicked their ass.
0
Reply
Female 37
You never notice how Halloween is just another reason for women to get all stutty? :P
0
Reply
Male 219
wait, were there two guys on the side of those bewbz? i`ll have to go check again.
0
Reply
Female 1,435
ha!
0
Reply
Female 22
haha i love nerds!
0
Reply
Male 25,416
Wow they are smart cookies !
0
Reply
Female 154
awww thats great1
0
Reply
Female 2,672
i didnt get it first
then i was like..... :o
those nerds are freakin geniusususus
0
Reply
Male 964
Lol it says "I`m feeling lucky" then on the other one it says "I`m feeling lucky too"
0
Reply
Male 3,364
Wait. They forgot the "o"`s...oh wait..*slaps forehead*..never mind..lol. Brilliant!
0
Reply
Male 845
haha "im feeling lucky"
0
Reply
Male 1,646
genius
0
Reply
Male 104
WHY DIDN`T I THINK OF THAT?!
0
Reply
Female 133
At least dressing as Lady Gaga is a bit more interesting than just picking a costume and then putting the word "slutty" in front of it.

I will admit, though, the google boys are creative :)

0
Reply
Female 688
devil, french maid, army nurse (clever combo), tmnt x2 and lady gaga..?
lady gaga?
0
Reply
Male 425
That. Is. Genius.
0
Reply
Male 467
Tiredofnicks >> Indeed, those guys are clever.
0
Reply
Male 562
Double up on #3 Wohoo
0
Reply
Male 660
A Kim Kardashian lookalike contest!
0
Reply
Male 5,094
That is crazy clever.
0
Reply
Female 365
It took me a while to get it xD
0
Reply
Female 86
#2 is BUSTED
0
Reply
Female 1,697
Wow, so many sluts in one post
0
Reply
Male 1,093
i wonder if that guy really feels lucky.
0
Reply
Female 1,677
Yeah there certainly aren`t enough beautiful women around appealing to male audiences. That`s what I always say.

These guys know what they`re doing haha.

0
Reply
Male 3,425
#2 works really well. I think Google should use a supermodel as one of their logos, it could be a daily thing... it would certainly appeal to us male audiences :-D
0
Reply
Female 914
HA!
0
Reply
Male 2,238
If these guys had entered the contest, I totally would have voted for them. This is genius.
0
Reply
Male 736
What a fantastic idea. Definitely going to try this out someday.
0
Reply
Male 431
number 2 girl looks really fake
0
Reply
Female 202
They love life hahah oh my
0
Reply
Female 105
OMG, ninja turtles! French maid needs to skip a few tanning sessions or find another shade of lipstick.
Field nurse is cute.
Kudos to the two nerdy gentlemen for their idea.
0
Reply
Male 795
LOL. You cut out the one of the guys big ass at the end :)
0
Reply
Female 3,828
lol i like it. id stand there and take a pic.
i like how it has the " im feeling lucky" button, too. win.
0
Reply
Female 5,222
yep clever lmao
0
Reply
Male 4,014
Boobs are great.
0
Reply
Male 152
Fu.k, Google gets all the chicks :(
0
Reply
Female 15,763
"Man!!!! The best part of Halloween is the girly costumes!!!! ;)"

Only if they`re creative and/or awesome, like Balla`s or the baroness or something.

0
Reply
Male 2,125
omgwtfcj - "I agree with Opie, though."

Of course you do, cause your gay. Not that there`s anything wrong with that.
============================================

OUCH! What crawled up your ass and died?

0
Reply
Male 636
omgwtfcj - "I agree with Opie, though."

Of course you do, cause your gay. Not that there`s anything wrong with that.

0
Reply
Female 8
My favorite part is the second guys shirt has a button that says `I`m feeling lucky too`
0
Reply
Male 59
Brilliant. Could`ve been executed better, but still.


I agree with Opie, though.

0
Reply
Female 30
AWESOME!
0
Reply
Male 636
Man!!!! The best part of Halloween is the girly costumes!!!! ;)
0
Reply
Female 15,763
This is the lame part of Halloween... the girly costumes. :C
0
Reply
Male 7,586
best costume idea ever!
0
Reply
Male 1,584
I like that. best boobs and turtles of the day.
btw lady gaga has a disco stick! *puke*
0
Reply
Female 232
Damn. Wow. brilliant bastards.
0
Reply
Male 12,365
I didn`t notice the two men until I`d looked at the second picture.
0
Reply
Male 1,381
man...#1 is awful hot. I had forgotten the perks of non-singleness...
0
Reply
Female 381
"I`m feeling lucky" "I`m feeling lucky too"
0
Reply
Female 271
The Lady Gaga one is more like g0gle
0
Reply
Male 328
That is soooooooooooooo awesome, maybe next year, the hard part is getting the girl to play the part.
0
Reply
Male 13
nice
0
Reply
Male 931
thats disgustingly clever :D
0
Reply
Male 10,845
Of course it should be spelled G(.)(.)gle hehe
0
Reply
Male 703
phillipino
0
Reply
Male 19,888
Link: Most Clever/Pervy Costume of 2009 [5 Pics] [Rate Link] - We know--another Halloween costume from last year, but it`s clever enough to get a second look. Repost this, hater.
0
Reply