Creepy Man`s Collection Of VCR Machines

Submitted by: veiko 6 years ago in Tech

We know what you"re asking. "What"s a VCR machine?"
There are 57 comments:
Male 4,004
So.....Why are all these VCR`s mucky with 20ish years old finger gunk and grease?

You`d think he would have cleaned them at least once. Dust I understand....greasy muck (like the stuff that would cake inside old computer mouses), not so much.
0
Reply
Male 75
halloween theme and then gary jules mad world. dude just needs a friend
0
Reply
Male 454
He goes out in public looking like that? Wow. That`s one badass virgin.
0
Reply
Male 958
I love the holloween theme in the back lol
0
Reply
Male 3,076
badass haircut
0
Reply
Male 269
hes hot
0
Reply
Male 1,287
Considering Panasonic "is best mechanics", I found it interesting his "best video" was a JVC "Super A$$hole Veh Seh." I guess sometimes #2 is #1.

Philips is bad, but at least one model had very interesting mechanics.
0
Reply
Male 1,287
Rain Man meets Dumb and Dumber
0
Reply
Female 859
Is good mechanics.
0
Reply
Male 206
At least I`ve learned that Panasonic 1st and JVC 2nd.
0
Reply
Male 341
Lol i had that first one that he showed as a kid
0
Reply
Male 599
hahahahahhaha mike oldfield
0
Reply
Female 393
omg cut that bowl off
0
Reply
Male 1,222
Pirates of the caribbean, indiana jones, mission impossible, great dj
0
Reply
Male 256
"Velcome to veecorder machine collection. Each masheen is has vicitm tape in it."

CA-REEPY!!
0
Reply
Male 1,625
He`s got bodies buried underneath his house.
0
Reply
Female 45
rofl..this was pretty damn weird x) i agree w/ jets4life.. would be totally impressed if this collection was beta..
0
Reply
Male 25,416
Thats just cool, better than the other video that was posted earlier today, its just a shy guy talking about his collection, people who have a lack of communication skills from not being sociable earlier in life end up like this. Cool to have a vcr collection tho!
0
Reply
Male 496
What`s with the Mo hairdo? I`m tryin` ta think but nuthin` happens!
0
Reply
Male 329
Everybody knows you never go full retard, you went full retard man...NEVER go full retard.
0
Reply
Male 127
Aside from his badass `Do and VCR collection he also appears to have Rick Moranis`s Shrink Machine in his bizarre collection to make himself small enough so he can admire those Voluptuous VCR`s up close! He also puts together one hell of a soundtrack for all of this too! haha
0
Reply
Male 39
Meh. If they were Beta, then I`d be impressed.
0
Reply
Female 1,515
O.o what a strange thing to collect. But to each his own...>.>
0
Reply
Male 76
I feel old for knowing what a VCR machine is.
0
Reply
Male 61
...... creepy, I bet he get`s less laid than the pope
0
Reply
Male 1,569
I agree on his comments about brands...

Panasonic and JVC good, Philips bad...
0
Reply
Male 559
his hairtcut doesn`t help his presentation
0
Reply
Male 270
make it stop! oh my gosh o.o
0
Reply
Male 4,290
Guys. Let`s find him a replacement remote control for the one he lost.
0
Reply
Male 2,549
That was fascinating. I love VCRs and have owned a frightening number of those displayed...just not all at once.
0
Reply
Male 46
its actually sad.. poor lonely creepy man.
0
Reply
Male 773
the song cuts to Tubular bells, by Mike Oldfield. Quality tunes, creepyguy!
0
Reply
Male 2,690
Okay, i could watch the first 30 seconds or so...wtf haha
0
Reply
Male 28
The beginning is the original Terminator music, then it goes into something else... it might be the actual song it was cut from.
0
Reply
Male 102
I have so many questions. Like, what happen to the "reomoted" controls for the Sony HQ & "Mitsubissi"? and what is his favorite VCR?
0
Reply
Male 15,510
Lol, its video Monday or what
0
Reply
Female 1,894
hahahahahaha omg nice comment finwicket
0
Reply
Male 371
Dr. Evil`s retarded cousin!
0
Reply
Male 417
Goddamn! I think that`s all I need to say.
0
Reply
Male 1,010
W! T! F!
0
Reply
Male 587
Hey, what`s his address? I`ve got 4 or 5 in my basement I could send him.
0
Reply
Male 1,312
This is just f&%$ing weird and he scares the crap out of me. Sweet haircut too, I wonder if he likes Panasonic
0
Reply
Male 808
Wow, he looks exactly like the guy from UHF when he cuts his finger off and hilarity ensuesUHF Weird Al Clip
0
Reply
Female 535
I love the background music in the beginning. So fitting.
Who collects VCRs?!
0
Reply
Male 452
Strangely hilarious.

I imagine this is the basement collection he shows you right before the old rag o` chloroform comes out...
0
Reply
Male 9,306
Bowl cut? Really? I didn`t think that was even real.
0
Reply
Male 394
Pretty sure he`s Finnish.
0
Reply
Female 406
What`s with that guy? I think he has the one we used in the 80s...hahaa
0
Reply
Male 497
@ SlimPickins

That is "The Exorcist" theme
0
Reply
Male 126
Why? On so many levels.
0
Reply
Male 120
Is the music in the background the theme from the early "halloween" movies? starts around 0:35
0
Reply
Female 838
what?
0
Reply
Male 782
What the hell.
0
Reply
Male 537
What the hell... its like a really nerdy Russian spock... who collects VCRs?
0
Reply
Male 6,694
Why ?
0
Reply
Male 38,481
VCRs? Were there vcrs?
I couldn`t stop looking at his hair.
0
Reply
Male 1
Link: Creepy Man`s Collection Of VCR Machines [Rate Link] - We know what you`re asking. `What`s a VCR machine?`
0
Reply