Sexual Innuendo RPG

Submitted by: xKiesix 6 years ago in Funny

They have "extending agents" in RPG land.
There are 66 comments:
Male 1,882
fapfapfapfap
0
Reply
Female 76
HAHAHAHA I have that game, you should see Ar Tonielico 2... The innuendo is priceless
0
Reply
Male 5,413
Sweet, it`s from Master LL
0
Reply
Male 187
Wow.
That might have needed a semi-nfsw label, just in case someone saw me watching it and thought I was some kind of weirdo >_>
0
Reply
Male 359
I just shot sparks everywhere....bleep bloop blop...
0
Reply
Male 38
"You think YOUR sex life is bad, I only come once every 76 years!" - Halley`s Comic
0
Reply
Male 5,617
"Once, every THREE months?! God I thought my sex life sucked."
No, no, no.
Once, every three months, she wants him in front
with a BIG crystal rod in her back port...
at the same time...
while father watches from a distance...
0
Reply
Male 2,229
0_o

Ok, watched it, "understood" it, but still ...that was odd...
0
Reply
Female 406
what? only once every 3 months? geez!!
0
Reply
Female 2,509
Once, every THREE months?! God I thought my sex life sucked.
0
Reply
Male 5,617
Aurica: "Ahhhhh... You give the best Life Extender!"
Lyner: "Is your dad down there filming us? Looks like he`s choking a mouse."
Aurica: "Never mind that. Next time, let`s insert the Life Extender in that flower patch."
Lyner: "OK. It`s a good thing your dad gave me the map with all of your Extender Ports... Hey! Looks like your mom needs a Life Extender too. Hmm... Must be jammed, he is really trying to get it into that port. Maybe I should go help..."
Aurica: "NO! Stay here and give me another crystal!"
Lyner: "Can you take two crystals at once?..."

I can go on...
0
Reply
Female 82
awesome! lol what is this game??
0
Reply
Male 303
@bunny_knight & phoneybone
Yes its real.
Called "Ar Tonelico"

@PopsySoku
WRONG GAME


This game is fun as hell for an rpg.
Haven`t quite started the 2nd one and there will be a 3rd next spring.

If there were more of the story, rather than this one part, you would understand what is happening.
XD
0
Reply
Male 15,832
"I want you to do it for me again...next time."

"Okay, if you can stand the pain, I can stand the smell."
0
Reply
Male 476
LOLOL
0
Reply
Male 1,625
UNCOMFORTABLE!!!!
0
Reply
Male 1,232
I wanna play that game.
0
Reply
Male 353
i agree with phoneybone, is this real?
0
Reply
Male 336
Ar Tonelico is actually a pretty fun game... but yes it does have a lot of JAPAN!!!!!! in it.
0
Reply
Male 3,915
GET THE F0CK OUTTA HERE!
0
Reply
Female 20
Life extending agent is larger than life.
0
Reply
Male 2,419
@SmilinSam
that clearly wasn`t her first time, it was HIS first time
0
Reply
Male 1,744
this isn`t a real rpg, is it? IS IT?? cuz if it is, i want it now
0
Reply
Male 2,033
Every three months? Typical.
0
Reply
Male 291
Giggity
0
Reply
Male 117
Do I see quagmire in there somewhere?
0
Reply
Female 3,598
woow.... so dude just totally popped her cherry eh?
0
Reply
Male 427
What`s so dirty about that dude inserting his crystal into her back- Ooooh, gotcha.
0
Reply
Male 25,416
Lolz that was such a cool pick up, but if thats part of a game i would have been annoyed with how long it took for the movie sequence to end!
0
Reply
Male 10,855
"Yamete, oshiri ga itai!"
0
Reply
Male 2,056
holy f*ck i can`t stop laughing, this is so stupid yet really funny
0
Reply
Male 1,834
funny
0
Reply
Male 195
"Can we stay like this for a little while."
"Aw, you know I would Aurica, but I gotta go, I have a really early meeting tomorrow. I`ll call you."
0
Reply
Male 4,793
"ha ha ha.... HA HA HA HA HA... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!"

yep.
0
Reply
Male 1,222
Ah so thats what the zelda sword is for
0
Reply
Male 1,222
Ah so thats what the zelda sword is for
0
Reply
Male 1,598
It sounds like the voice actors realized it, and played off it. Give those people a raise.
0
Reply
Male 9,306
AWWWWWWWW!!! T_T
0
Reply
Male 42
"You have to go through this painful procedure... every three months!?"
0
Reply
Female 36
Don`t let the graphics fool you, this WAS NOT released in the 80s or 90s. It was released in 2006.
It`s from Ar Tonelico. That game is full of fanservice and innuendo. It`s 100% intentional.
0
Reply
Female 149
ha ha ha.... HA HA HA HA HA... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!
0
Reply
Male 2,516
@Jotham LOL
0
Reply
Female 388
I LOVEEE Alteirier Iris!
0
Reply
Female 53
ahaha. You`d think when they were making this they would have noticed
0
Reply
Male 352
This was definitely done on purpose. There`s no possible way this was unintentional.
0
Reply
Male 307
There`s no way they weren`t giggling when they wrote the dialogue, because even in Japanese you can`t be blind to these innuendos.
0
Reply
Female 2,927
wth?
0
Reply
Female 2,352
lol. And I thought Star Ocean was bad. XD
0
Reply
Male 38,507
NSFW

Not Safe For Children either.... lol
0
Reply
Male 52
"You`re done inserting the life extending agent already? The last guy inserted it all night long."
0
Reply
Male 158
*faceplam*
*faceplam*
*faceplam*
*faceplam*
*faceplam*
0
Reply
Male 10,855
kinky,,,
0
Reply
Male 3,076
haha Japanese-English translations are so funny
0
Reply
Male 1,931
O_O
0
Reply
Female 1,578
....wut
0
Reply
Male 2,441
Lyner getting his extender wet
0
Reply
Male 683
gosh darn editing.. you all know what I meant earlier.
0
Reply
Female 56
MASSIVE LOLZ
0
Reply
Male 683
WHAT THE FAWUCK IS DIS pooEE!!!
0
Reply
Male 2,506
Lyner has zero game
0
Reply
Male 768
Old. Still lol`d.

Don`t worry, it`ll be absorbed into her body. It won`t scar her.
0
Reply
Female 494
Holy crap. That`s all I can say...
0
Reply
Male 358
and it keeps going and going and getting worse and more perverted. DIRTY TEXT WRITERS
0
Reply
Male 272
clearly intentional
0
Reply
Male 5,617
LMAO!!!
It just kept going and going!
There is NO WAY that was accidental!

Those were professional anime voice actors.
Is that the way the real game sounds?
0
Reply
Female 448
Link: Sexual Innuendo RPG [Rate Link] - They have `extending agents` in RPG land.
0
Reply