Pig Finds Out Reason For Recent Popularity [Pic]

Submitted by: fancylad 6 years ago in Funny

Well yes, this would explain it.
There are 30 comments:
Male 1,834
yes
0
Reply
Male 5,413
Yeah haha, a wonderful, magical animal Lisa
0
Reply
Female 265
i love ribs.....baby back ribs...mmmmmmmmmmmmmmmm
0
Reply
Male 599
I lol`d. Hard.
0
Reply
Male 3,076
haha so drating awesome and stupid!
0
Reply
Female 119
pigs are awesome. they are clean, smart and delicious.
0
Reply
Female 9,475
lol.
0
Reply
Male 6,694
Pig is a filthy animal but them ribs is so gooood !
0
Reply
Male 86
I lol`d
0
Reply
Female 3,001
yummmmmmmmm :D
0
Reply
Female 1,329
The other white meat is nom nom delicious!!
0
Reply
Male 83
pork is your best friend!
0
Reply
Male 2,592
damn delicious alright
0
Reply
Male 418
I would say they are damn delicious.
0
Reply
Male 25,416
Mmmmmm om nom nom!
0
Reply
Male 2,893
Hmmmmmmm,
I`ve seen funnier. I still LOL`d.
0
Reply
Male 4,680
@spultra13-Oh look, another terrible post.
0
Reply
Male 174
Oh look, another terrible comic.
0
Reply
Male 4,393
lol
0
Reply
Female 52
That doctor bears a striking resemblance to Victor Garber.
0
Reply
Female 63
I lol`d xD
0
Reply
Female 30
laaame
0
Reply
Male 38,483
I like me some Pork Rhinds ... you are what you eat, ya know
0
Reply
Female 683
This is lame as poo.
0
Reply
Female 1,181
and it`s not just the ribs that are delicious, either!
0
Reply
Female 2,352
Poor pig if only he wasn`t so tasty. XD
0
Reply
Male 2,441
Hahah
0
Reply
Male 965
Doctor-"I`m going to need to hook you up to this IV."

Pig- "Wait..what the hell is this?"

Dr.- "BBQ sauce.

Mesquite."
0
Reply
Male 491
PORKFAT RULES!!!
0
Reply
Male 20,169
Link: Pig Finds Out Reason For Recent Popularity [Pic] [Rate Link] - Well yes, this would explain it.
0
Reply