New Product Alert: The Personal Jacuzzi [Pic]

Submitted by: fancylad 6 years ago in Funny

Just in time for early Christmas shoppers!
There are 44 comments:
Female 116
they were probably too stank to let in the house, so redneck grammy back there came up with this
0
Reply
Male 3,915
lol...good catch coolerthanme
0
Reply
Male 500
haha i can haz?
0
Reply
Male 10,855
Now I`m depressed
0
Reply
Male 699
haha
0
Reply
Female 259
I want to try this.
0
Reply
Male 98
You all laugh now, but according to the date on the picture, this will be the Jacuzzi of the future!
0
Reply
Male 3,076
haha cool!
0
Reply
Male 2,688
edana42 Wins....


Flawless Victory!!!
0
Reply
Male 1,834
testicle soup?
0
Reply
Male 1,357
lol!
0
Reply
Female 94
Is it sad that I tried that when I was a kid? It never really worked though....
0
Reply
Female 296
come on you have at least used the trash cans you have!!!
0
Reply
Female 302
edana42: "literal pic of the day: douch bags"

ROFL!! You win edana!
0
Reply
Female 1,623
Nah, I`ll just get in my friend`s hot pool
0
Reply
Male 928
Someone should take out the trash.
0
Reply
Male 91
Seriously trying that with a better bag just for the heck of it
0
Reply
Female 282
What the hell? guy on the left is all `hey baby, wanna see what I got in this thang?`
0
Reply
Male 325
I`m white. No need for this type of creativity.
0
Reply
Female 1,006
I did this when I was little. It`s fun.
0
Reply
Male 1,625
When I was growing up, we made the cheap version of a slip and slide by using a piece of tarp and some laundry soap and hosing it down.
0
Reply
Male 2,592
i... i want to try this one day.. shut up don`t judge me!
0
Reply
Female 1,894
HAHAhaHAHA those ghangstas are MAD crafty
0
Reply
Female 1,181
personal jacuzzi? by the looks of these two, it`s more like `personal bathtub`.
0
Reply
Male 2,056
They so ghetto
0
Reply
Male 15,510
They so gangsta
0
Reply
Female 2,352
It`s a hard look to pull off. lol
0
Reply
Female 2,674
I love that the guy on the left is trying to look like a playa. And that their socks are balled up in their shoes. Funny :)
0
Reply
Male 1,523
That would actually work! Too bad my hose water is like 37 degrees cold...
0
Reply
Male 2,893
"I can`t hear you son, I`m wearing a Jacuzzi suit."
God damn I love The Simpsons.
0
Reply
Male 552
kinda looks like... ben stiller?


Ears are too small.

0
Reply
Male 418
I bet they`re naked.
0
Reply
Male 87
kinda looks like... ben stiller?
0
Reply
Male 5,194
Seems to be working! The one on the left is done, the one on the right needs more water.
0
Reply
Male 25,416
Stay classy!
0
Reply
Male 1,108
edana42 you win!
0
Reply
Male 6,694
Looks like a cheap Jaba costume.
0
Reply
Female 1,435
is that a heartagram?
0
Reply
Female 2,509
literal pic of the day:

douch bags
0
Reply
Male 1,256
Hella dope, Aquaman.
0
Reply
Female 688
i wish i was that ghetto :(
0
Reply
Male 794
i never thought body condoms would catch on in the hood
0
Reply
Female 9,478
Bowchiawowow...
0
Reply
Male 20,196
Link: New Product Alert: The Personal Jacuzzi [Pic] [Rate Link] - Just in time for early Christmas shoppers!
0
Reply