This Is What You`re Missing On TV, Part 19 [Pic]

Submitted by: fancylad 7 years ago in Weird

Should this guy look like he"s having as much fun as he looks like he"s having?
There are 94 comments:
Male 208
FACT: All pedophiles have mustaches
0
Reply
Female 1,181
yeah, the onion puts out great stuff: as factual as fox news, but much more entertaining...
0
Reply
Male 74
Yeah, this is The Onion.
0
Reply
Female 31
I lol`d at mmmmalexande xD
0
Reply
Male 651
Oh FFS people this is from the onion....
0
Reply
Female 136
no fair this is the onion
0
Reply
Female 296
kinda makes sense, who else can hide stuff better then a crack head?
0
Reply
Male 30
"let your children wander as soon as they can walk making them an easy... uh i mean so they can learn self-reliance. Also make sure there bums are nice and lubed up so i can make a quick entry. uh i mean so they can make a quick escape down the slide."
0
Reply
Female 3,001
demetat, i just watched ur link, please tell me that was fake? i want to believe this is fake...
0
Reply
Male 226
I know it`s an Onion skit, but Former?! Pedos never change. It`s something in the brain, they`re not right, and it`s not curable. It`s permanent. Why do you think so many are repeat offenders?
0
Reply
Male 216
Male 699
oh dear god
0
Reply
Male 3,755
"Lol, this is teh Onion you silly n00b."

SPARTAKITTY, can you remember the last time you had an original thought?
0
Reply
Female 1,008
@taylor_stone

The Onion can`t be compared to the Daily Show. The only thing they have in common is that they have the standard news format. The Daily Show is real news done in a comedic way. The Onion is all bull crap.
0
Reply
Female 463
To all the people that say this is fake, I`ve seen a show like this. Where he`s all `changed` and whatnot so he gives tips on what he would do if he was still all pedo-y. So this one may be fake, but there are shows like it out there.
0
Reply
Male 25,416
Old!
0
Reply
Male 234
This is the Onion.
0
Reply
Female 2,120
Lol, this is teh Onion you silly n00b.
0
Reply
Female 535
Oh, how fun! A parody news show that`s not even on television.
Gullible sillies.
0
Reply
Female 2,289
Today Now! How could I ever forget that name lol
0
Reply
Male 50
This is the "Onion News" geniuses... Comedy News...
0
Reply
Male 6,693
He needs to be smacked every day first thing when he wakes up and befor he goes to bed.
0
Reply
Male 96
you can`t be a former pedophile i saw it on dr phil it is like being a homosexual you can`t do anything about it!
0
Reply
Male 272
this is fake douche.
0
Reply
Male 4,593
His head actually looks like a dick.

A real, living dickhead!
0
Reply
Male 224
Now remember children when you go to bed just don`t wear pants...pedophiles love pants so you should totally remove those. And keep your windows unlocked because pedophiles use the front door and if your window is unlocked we would get confused and totally not bother you. Also use the internet as much as possible and talk to as many strangers as possible, that`ll show them pedophiles that your not afriad...infact you should invite some over to really show them.
0
Reply
Female 688
the onioooooon :D
0
Reply
Male 5,189
LOOOL!
0
Reply
Female 61
oxymoron
0
Reply
Male 1,013
Lol, numbers show that the recidivism of sexual predators is near 100%. I seem to be unaware of this english word: former...
0
Reply
Male 464
`Former` Pedofile:And *ehem* let your children run around alone around 32 Seahaven Close, in new york, and make sure they only have the clothes they *ehem* need.

Reporter: Any other tips?

`Former` Pedofile:Uh, yes. Always take a condom. You know, just in case.
0
Reply
Male 2,688
@DeathToLems

The Onionis a website designed as a news site but it contains content that is falsified and bent to provide entertainment. Think of it as almost like a webpage version of a show like The Daily Show or The Colbert Report.
0
Reply
Male 1,067
How would you be a "former pedophile"?
I swear that`s like being a "former homosexual" or a "former rapist".
Just because you don`t do it now, doesn`t mean you didn`t do it then.
0
Reply
Male 509
Must... resist... commenting... on... pedo moustache!
0
Reply
Male 2,424
stupid onion. hate onion. Make it go away.
0
Reply
Male 237
This segment is so stupid and so far-reaching.

And the marketing man in me says all of the digs at print and tv MIGHT be helping Fancy`s bottom line?
0
Reply
Male 2,004
yeah thats from onion and should not be taken seriously
0
Reply
Male 2,893
IT`S A TRAP!
0
Reply
Male 243
its onion things... look at the bottom corner...
0
Reply
Female 7
Definitely from the Onion not real
0
Reply
Male 140
I think.... its from the onion, not positive.
0
Reply
Male 3,755
He`s only interested in one kind of tip.
0
Reply
Male 820
The bad thing is he actually looks like a pedophile.
0
Reply
Female 1,435
what`s the onion? I only come here for my daily dose of lolz.
0
Reply
Male 191
the full video was on iab a while ago
0
Reply
Male 12,138
Hold on, has anyone mentioned yet that it`s from the Onion?

0
Reply
Male 1,370
GAH, GOD DAMN IT. WE KNOW IT IS FROM THE ONION. OKAY?
0
Reply
Female 117
I WATCHED THIS!!! IT WAS CREEPY! he was telling them what pedos look for... :?
0
Reply
Male 541
too bad this is from the onion
0
Reply
Male 1,347
somebody doesn`t know what former means
0
Reply
Male 2,056
Onion, was posted here awhile ago
0
Reply
Male 80
this is from the onion
0
Reply
Male 1,598
Once a pedo always a pedo.
0
Reply
Male 1,370
I don`t want to trust that guy.
0
Reply
Male 450
no it is from the onion but oprah did the same thing
0
Reply
Male 39,954
hey, NEWBZOORZ... ya think this might be from the onion?
0
Reply
Female 20
onion news
0
Reply
Female 132
:S
0
Reply
Male 2,441
Oh gawsh
0
Reply
Male 168
Isn`t this from the onion?
0
Reply
Male 217
JESUS CHRIST WE GET IT. Man. Its from the onion. We established that. Shut up already.
0
Reply
Male 332
This is from the onion....not real TV.
0
Reply
Male 417
it`s true. all pedos have mustaches
0
Reply
Male 217
"Well I would advise all small children to do anything for free candy. Especially if it involves going into a dark alley. Candy always tastes better in the dark."
0
Reply
Female 169
Sigh.
0
Reply
Male 240
hahahahaha! I knew Det. Sipowicz had a dirty secret!
0
Reply
Male 425
lmao the onion XD
0
Reply
Female 1,043
wasnt this on iab a while ago? the video?
0
Reply
Female 511
Is there really such a thing as a "former" pedophile? A dead former pedophile, maybe.
0
Reply
Male 1,162
>>Wow, you are all so smart. How many times do we need to be told it`s from The Onion. Get over yourselves, nobody is impressed.<<

It`s from the onion news network
0
Reply
Female 9,572
It doesn`t count if it`s from the Onion.
0
Reply
Male 1,834
lol
0
Reply
Male 313
Wow, you are all so smart. How many times do we need to be told it`s from The Onion. Get over yourselves, nobody is impressed.
0
Reply
Female 839
LOL!
0
Reply
Male 4,680
It`s a parody, but this wouldn`t be that bad an idea actually.
0
Reply
Female 355
Onion News Network.
0
Reply
Male 497
The Onion ... a sarcastic news channel.

This is a joke actually
0
Reply
Male 83
pedo win?
0
Reply
Male 4,807
Didn`t we see a video of this guy not to long ago?
0
Reply
Male 4,014
I`m telling you, many of those Onion TV clips are hilarious, and the production values are great too.
0
Reply
Female 1,008
Onion. >:/
0
Reply
Male 454
The words "former" and "pedophile" should never be put together.
0
Reply
Male 3
today, NOW! Is from Onion News Network. Nice try, IAB.
0
Reply
Female 16
omfg!! whats next? an ex boyfriend giving you kissin tips? wtf haha
0
Reply
Male 198
its from the onion... not TV at all...
0
Reply
Male 490
Oh look, the Onion.
0
Reply
Male 559
yea wtf this isnt real
0
Reply
Male 15,510
0
Reply
Male 495
Dats da Onion dog
0
Reply
Male 716
Yup Onion, nice one.
0
Reply
Female 1,006
When do we get an Onion tag?
0
Reply
Female 3
this is from the onion, not on TV, i don`t think.
0
Reply
Male 594
Thats from The Onion.
0
Reply
Male 20,917
Link: This Is What You`re Missing On TV, Part 19 [Pic] [Rate Link] - Should this guy look like he`s having as much fun as he looks like he`s having?
0
Reply