Neck-Breaking Sports Mascot Bloopers

Submitted by: vodooshaman 6 years ago in Sports

Is there anything better than seeing sports mascots nearly kill themselves for a cheap laugh? Answer: No.
There are 27 comments:
Male 3,915
that rockets bear can`t do anything right
0
Reply
Female 78
Lmao...awesome bear.
0
Reply
Female 332
I`m from Charlotte, lol. SO many of these were bobcats or old school hornets shenanigans.
0
Reply
Male 1,364
btw: what team does that red monster thing belong to? i saw a gif where he eats a cheerleader.
0
Reply
Male 1,364
hahah the mouse with the pants down was great. they couödnt stop her
0
Reply
Male 21
LMAO Awesome video ^_^
0
Reply
Male 648
That Rocket`s Bear is awesome but he totally stole that cake bit from Chevy Chase.
0
Reply
Male 5
outstanding
0
Reply
Male 379
CLUTCH!!!
0
Reply
Male 229
WHAT THE HELL, WHY IS THAT BEAR SO dratING AWESOME?!
0
Reply
Male 25,416
nice
0
Reply
Male 876
YEAH! Clutch is awesome! (that`s the name of the Houston Rockets mascot). He`s by far one of the best mascots in the NBA. Air hump after cakefacing a dude, classic.
0
Reply
Female 233
awsome.
0
Reply
Male 2,424
The Bear needs to be hired to play for real. He is awesome!
0
Reply
Male 348
1) Beethoven, excellent
2) Why do the Houston *Rockets* have a bear for a mascot?
3) Why is said bear so damn awesome?
0
Reply
Male 122
last guy got owned
0
Reply
Male 5,194
Sports - some guys throwing a ball around. How can we make this less boring? I know! Add like a birthday-clown or something.
0
Reply
Male 322
hahaha
oh thats just what i needed to start this week.
thanks iab.
0
Reply
Female 535
Such grace! Such poise! Such class!

I bet there`s a furry in the world who enjoyed the undressing of a couple of these.
0
Reply
Female 4,039
YAY! Now that was fun to watch!
0
Reply
Male 1,256
I know it`s a mask, but the face a the 2:00 mark is priceless!
0
Reply
Male 6,694
Still not a fan of mascots.
0
Reply
Male 5,314
cake to the back of the head, then air hump, that was awesome
0
Reply
Male 226
first one is epic
0
Reply
Male 15,510
[quote] that`s got to be the worst job in the world... [/quote]

Well, at least they dont own a site full with bored people :-P
0
Reply
Female 93
that`s got to be the worst job in the world...
0
Reply
Male 450
Link: Neck-Breaking Sports Mascot Bloopers [Rate Link] - Is there anything better than seeing sports mascots nearly kill themselves for a cheap laugh? Answer: No.
0
Reply