Is This Crappy Product Really Necessary? [Pic]

Submitted by: fancylad 7 years ago in Weird

Don"t we normal people just call these things napkins?
There are 41 comments:
Male 43
For those of you bald dudes who can`t afford it. Turtle Wax!
0
Reply
Female 463
The fact that the chick in the pic has her eyes closed and looks seriously weird really isn`t helping the products` cause.
0
Reply
Male 648
"Lets call it, Bald Guyz"

Somebody in marketing just got employee of the month.
0
Reply
Female 199
is including your ugly mug in a picture like this really necessary?
0
Reply
Male 877
the 3rd bald guy on far left got lumps on his face
0
Reply
Male 25,416
wow, at least its refreshing! not irritating!
0
Reply
Female 237
Petrol>> I`m sure Wet Ones (or any other baby style wipes) would do the same thing lol
0
Reply
Female 31
I`m so getting these for my boss
0
Reply
Female 3,828
AHAHAHAHAHAHA made my day!
0
Reply
Male 23
I`ve seen these for years, and as a bald man I`ve often thought about using them. But I can`t bring myself to purchase...it`s just too silly.
0
Reply
Male 593
The adjective used just makes it funnier... `refreshing` head wipes! ROFL!
0
Reply
Male 532
This beeches thumbs are so ugly she can`t even hitch a ride.
0
Reply
Male 4,593
Perhaps she misunderstood her BF when he asked her to "Polish his Knob"...
0
Reply
Male 333
I feel very...uncomfortable
0
Reply
Male 991
lol just use a wetnap..
0
Reply
Male 904
I am showing a lot of scalp and wanted to invent a product called "Shine-B-Gone" so my dome wasn`t chrome. Guess they beat me to the punch. :-(
0
Reply
Male 6,693
Why would she not say " Delete that one. Take another pic." Thats what all girls say after "Let me see!"
0
Reply
Female 160
Just use the bowling-ball-cleaning-machine-thing!
0
Reply
Male 5,189
Lol @ Typical
0
Reply
Female 36
Why am I so bald?
0
Reply
Male 533
SHe cannot open her eyes. She used the product on her bf and made that poo gleam like Mr. Clean. =\
0
Reply
Male 6,737
She needs to open her eyes...
0
Reply
Male 1,505
LMAO. I shave my head about once a week and I`ve never needed anything as stupid as this.
0
Reply
Female 116
because bald heads are quite filthy...i guess?
0
Reply
Male 90
"Her thumb is far more interesting than the product."

She has a `toe thumb` like Megan Fox.

Her thumb doesn`t look like my toe at all lol
0
Reply
Female 1
OMG I totally saw these own clearance at the bent can store today!!
0
Reply
Male 1,590
"Her thumb is far more interesting than the product."

She has a `toe thumb` like Megan Fox.
0
Reply
Male 39,882
HA! She blinked!
0
Reply
Male 4,680
Her thumb is far more interesting than the product.
0
Reply
Male 4,593
That chick should be looking for "Ugly Mole Face-Wipes" instead.
0
Reply
Male 15,510
Did she bite her own finger or what
0
Reply
Male 1,523
Lol @Cajun.

I actually like to call it the "solar panel".
0
Reply
Male 3,915
oh my god i didn`t even notice the thumb until i read the comments....mother of god!
0
Reply
Male 10,855
To keep yo` chrome dome shinin`!
0
Reply
Female 117
soo.... about her thumb...
0
Reply
Male 740
is that crappy facial expression really needed?
0
Reply
Male 516
WHAT THE CRAP is wrong with her thumb? I will have nightmares now.
0
Reply
Male 51
Really? All they could afford is a model with Down`s?
0
Reply
Male 3
That girl needs a face wipe.
0
Reply
Female 1,963
I need to hook my boyfriend up with some of these. Although if I do, I`m worried he might never shower again.
0
Reply
Male 20,901
Link: Is This Crappy Product Really Necessary? [Pic] [Rate Link] - Don`t we normal people just call these things napkins?
0
Reply