Guns & Roses Cover Fail

Submitted by: Mickets 7 years ago in Funny

The worst Guns & Roses cover that you will ever see or hear.
There are 98 comments:
Male 166
meh...
0
Reply
Male 24
/slit my wrist and cut off my ears
0
Reply
Male 815
lol @ the 3 or 4 brazilian fail videos in 2 pages LOL

i started a revolution! with the hookah filled with pee video...






...nah, not really.
0
Reply
Female 78
OMG >.<
0
Reply
Male 6,694
Ouch.
0
Reply
Male 222
"LOLZ the guitarist is playing the main lead to transcribed half step but the open chords a semitone high, the intro sounds awful because the bassist plays his lead out of time and a halfstep higher than guitarist xD"

You are absolutely correct. Plus, the drummer came in at a COMPLETELY random time and at the wrong tempo. Did the guitarist change the speed of his playing to compensate for the change in tempo? No. He just continues on at his own tempo, oblivious lmao. Then the bassist starts to scream his ring out. Fabulous.
0
Reply
Male 26
I wanna cry.
0
Reply
Male 1,064
LOLZ the guitarist is playing the main lead to transcribed half step but the open chords a semitone high, the intro sounds awful because the bassist plays his lead out of time and a halfstep higher than guitarist xD
0
Reply
Male 67
MY EARS!!!!!!!!!!!!!!!!
0
Reply
Male 1,364
lol awesome
0
Reply
Male 787
If you`re trying to say the drummer knew what he was doing Shaggy dog you are completely insane.
0
Reply
Male 30
They were all so damn bad... Neither the guitarist or bassist had rhythm, the drummer was on time but noone was following. The guitarist bends were horribly out of tune. And the vocal sounded like a constipated duck..
0
Reply
Female 374
WOO AHH AHHH SWEET CHILD O MINE
WAAAAH UH UH UH SWEET LUV O MYNE
0
Reply
Male 159
The entire song is easy to play on base and guitar. lol.
0
Reply
Male 51
I think the guitarist had some skill, but rhythm was suspiciously lacking.
0
Reply
Male 18
PUT A SHIRT ON D<
0
Reply
Male 3,915
the guitarist was decent....everyone else....should stick to pushing a hula-hoop down a dirt road with a stick...
0
Reply
Male 1,106
Before I though, "no I play it worse." I was wrong, oh, so wrong.

All three are 100% tone deaf and have no sense of rhythm. Not even an ounce of rhythm.

The scary part is I think they are serious and think this is OK.
0
Reply
Male 2,085
It`s hard to really determine what is funnier, but I have to go with the drumming. He is lost in his own little 4/4 world and the stick twirling at the end, f`n classic!
0
Reply
Male 359
In communist Russia,crowd jumps at you...
0
Reply
Male 533
Better than the original.
0
Reply
Male 79
what`s funnier is that at the end the guitar player says something like `that was awesome.`
0
Reply
Male 79
@tinkerwing
hey I`m wearing a shirt in this country, so I must be very talented.
0
Reply
Female 90
Shirts must be as common as talent in this country.
0
Reply
Male 795
"I`m going to say it`s a mix between Thelonious Monk, and the sound a trash compactor makes when you crawl inside of it."
0
Reply
Female 535
Oh my God! Every part of the song was like an eternity.
0
Reply
Male 2,593
This is more cruel than the bullfighting posts
0
Reply
Male 10,855
@0:35
And the torture begins.
0
Reply
Male 9
the guitar sounds like a broken flute and singer no comment and drums not bad but it doesnt go with any part of the song though...!
0
Reply
Male 767
Alright! Oh please, stop that! Stop your singing!
Stop your singing this instant, young man! I will not have this in my studio! Thats just a terrible, terrible, terrible... terrible "Sweet Child of Mine."
You have failed conclusively! Its over! And there
is nothing that you can do, here in this room... that can turn that around. Nothing you can do that can make up for what you just did to "Guns N` Roses."
0
Reply
Male 25,417
ha ha ha! that singers awesome! they think there cool!
0
Reply
Male 25,417
eeek!
0
Reply
Male 571
I had to bail immediately upon seeing those man boobs.
0
Reply
Male 76
oh dear sweet jesus....
0
Reply
Male 1,265
I got to 0:42.
0
Reply
Male 247
The singers not thaaaaaaaaaaaat bad.
0
Reply
Male 330
If I ate 100 burritos and then took a crap on a fan set to high..and then recorded the sound my wet crap made splattering all over the room...it would sound better than that.....WTF was that???
0
Reply
Male 263
I only made it to 1:17 before my ears started to bleed and;closed the video.
0
Reply
Male 303
This is your brain on drugs.
0
Reply
Female 155
well --- at least they are having fun...(at the expense of others)
0
Reply
Male 246
bass player has obviously just picked up a bass for the first time.
0
Reply
Male 1,744
someone`s been playing too much rock band
0
Reply
Male 12,138
[quote]i think the lead guitarist thinks there is star power[/quote]
I see what you did there Mikey, and I like it.
0
Reply
Male 206
It`s as if each person is playing a different song.
0
Reply
Male 661
Oh wow... This is why I`m glad that my teenage years were at a time with fewer video cameras.

The guitarist is fantastic. He knows his notes, and god damn it, not trivial thing like tempo is gonna stop him from playing.

Actually, I think this version has definite merit.
0
Reply
Male 554
Oh God No MORE PLEASE! As if the original wasn`t bad enough.
0
Reply
Male 725

0
Reply
Female 243
this is what happens when you give instruments to deaf children.
0
Reply
Female 275
OMG, LISTEN TO YOUR DRUMMER, THIS IS WHY HE`S THERE.

@untiedshoes6
I don`t think so, everyone I know who plays any MMO makes fun of people by calling them Brazilian. So no, I don`t think they`re any good at games.
0
Reply
Female 57
What is this, epic fail Brazilian week? First the epic ninja fail by that Brazilian hitting the brick, and now a bunch of shirtless kids epically failing to play gun and roses in someone`s basement.

I mean damn, not all Brazilians are this bad. They`re good at playing soccer/football! 8D And......uh,....MMO/RPGs?
0
Reply
Male 272
why are they naked?
0
Reply
Male 707
with just one strategically placed c4 in the corner of that room, and the gods would be merry
0
Reply
Male 792
Sweet! I have a new ring tone!
0
Reply
Male 91
Why hasn`t anyone of them think of just stopping?!
0
Reply
Male 197
/double facepalm

0
Reply
Male 1,666
I dunno, I thought it was pretty good. >_>
0
Reply
Male 955
what is this?....I dont even
0
Reply
Male 30
The bass player must get all the ladies.
0
Reply
Male 487
why are they topless?
0
Reply
Male 163
Every one sucks at first, but not everyone records it and puts it out for the world to see. I drove my family nuts for a year, but they were related to me and had no choice, even though my parents did yell at me to knock off the racket every now and then. Once I got good, I found a band, once WE got good, we let people hear us. I mean it`s bad enough the bass and guitar aren`t in tune with each other, but the guitar isn`t in tune by itself. I don`t think English is their primary language so I won`t hold the vocals against them, but music is the same where ever it`s played.
0
Reply
Female 43
E P I C
0
Reply
Female 198
oh dear lord. lol
0
Reply
Male 348
Jesus that`s just brutal.
0
Reply
Male 4,745
Someone needs some lessons...
0
Reply
Male 1,540
I`ve never been a fan of interpretive song, but this new one inspired by dying animals isn`t very tasteful.
0
Reply
Male 795
It`s called playing in the pocket fellas, work on it.. ffs.
0
Reply
Male 876
The no shirt look totally takes this to the next level of suck.
0
Reply
Male 326
Why would they ever think this was good enough to put on the Internet? Surely the original filmers didn`t think this was any good?
0
Reply
Female 404
hhhhhhhhhhaaaaaaaaa
hhhhhaaaaaaaaaaaa

they tried.
0
Reply
Female 254
aren`t those the werewolves from twilight?
0
Reply
Male 697
i think the lead guitarist thinks there is star power
0
Reply
Female 3,574
ow
0
Reply
Male 12,138
Jesus Christ on a Segway...
0
Reply
Male 335
I made it two minutes before the blood in my ears deafened the sound.
0
Reply
Male 715
It didn`t sound like any one of them was playing the same song. Thank you for insulting my youth by butchering an otherwise excellent song.
0
Reply
Male 88
I hate it more when people use the blue title that comes with Movie Maker. Can`t you change the damn color? At least the font? Oh, and for the video... ugh.
0
Reply
Female 171
oh god, my ears!
0
Reply
Male 30
I don`t see or hear a problem... it`s performance art that is clearly too edgy for i-am-bored.

On an unrelated note: I have pockets, funk, grooves, and the beats for sale.
0
Reply
Male 4,807
I laughed .... oh dear GOD did I LAUGH.... may they should take up a new career... like knitting!!
0
Reply
Female 48
My poor little ears!
0
Reply
Male 2,034
Someone find these people a metronome...
0
Reply
Male 39
Hahahaha! The funniest part is they must have thought they sounded alright or else they wouldn`t have posted this on YouTube.
0
Reply
Male 341
Better than justin bieber
0
Reply
Female 89
whhyyy would you post this video :S
0
Reply
Male 41
THE drat?!?!?

kill these draters before they kill more good music!
0
Reply
Male 15,510
Fail

Fail







Fail
0
Reply
Male 1,081
Guitarist is ignoring his band.
0
Reply
Male 1,312
So much fail it hurts. That fat kid needs to take that retarded hat off and put on a damn shirt.
0
Reply
Male 17,512
Oh hell no.... ROFLMAO
0
Reply
Female 240
They all have their shirts off because it makes them cool.
0
Reply
Female 631
Makes me want to punch babies
0
Reply
Male 2,004
my ears are bleeding
0
Reply
Male 45
i hear 3 different tempos haha
0
Reply
Female 1,001
Why are they all half naked?

It doesn`t help....
0
Reply
Male 224
And they didn`t stop why? So much failure here its hard to even contain it in a comment...the word `fail` doesn`t even begin to describe the sad and utter destruction of a good song.
0
Reply
Male 39,524
it`s not bad if you turn your sound off.
0
Reply
Female 833
you have got to be kidding.
0
Reply
Male 246
Link: Guns & Roses Cover Fail [Rate Link] - The worst Guns & Roses cover that you will ever see or hear.
0
Reply