Football Addicted Dad And Daughter [Pic]

Submitted by: fancylad 7 years ago in Funny

Sure he wanted a boy, but at least he"s still around... sorta...
There are 51 comments:
Male 6,693
Looks fine to me.
0
Reply
Male 999
its not the only thing hes sticking in her mouth! ok thats just messed up
0
Reply
Male 222
PAC-10 SUCKS!!! BIG TEN RULES!!!
0
Reply
Female 5,222
looks fine to me. /shrug
0
Reply
Male 2,893
How is this even remotely interesting?
Just a guy playing some Madden on his PS2 and spending some quality time with his daughter at the same time.
FAIL IAB.
0
Reply
Male 3,755
Haha, that`s funny PS3Mom.
0
Reply
Male 1,351
Doesn`t look like a bad father from this pic at least. If you need to take care of your kid and if that involves sticking a bottle in their mouth then why shouldn`t you get to do something else too?
0
Reply
Female 2
I did the same thing when GTA4 came out...only I was nursing lol.
0
Reply
Female 2,352
I don`t see anything wrong with this. .
0
Reply
Female 430
if you don`t want to take care of your baby don`t have BABY in the first place
0
Reply
Male 34
OMG now that`s what i call multitasking
0
Reply
Male 5,189
Beats Mom of the years on here. Lol.
0
Reply
Male 25,416
Been there done that! red dead redemption is my ale!
0
Reply
Female 525
No supposed to feed babies while they lie flat on their backs like that, but I guess he`s feeding her at least?
0
Reply
Male 1,067
Keep it up!
At least he isn`t strangling her, beating her up or covering her in chocolate spread (awkward moment unless you remeber Baby P)
0
Reply
Female 100
Well the baby`s being fed so no harm no foul I guess.
0
Reply
Female 3,001
hah, nice
0
Reply
Male 770
if the baby is not crying, that means nothing is wrong. I will choose to think he hit the pause button there when the baby cryed and began to feed her. Sadly that puts him ahead of way too many (no matter how few they may be statisticly) so called "Parents" that i hear about on the evening news
0
Reply
Male 37
Hahaha, aren`t you an @sshole, danthew?
0
Reply
Male 68
And they say men can`t multi-task? That guys doing an awesome job!!
0
Reply
Male 3,819
lmfaaaaaaaaaao that`s me.
0
Reply
Female 124
Seems okay to me, the guy is feeding his baby, and baby looks content and well-fed. So many parents multitask when taking care of their kids and if we didn`t, we would get nothing done and so many parents would go mad from being so hyper-focused.
0
Reply
Male 587
Cant be that poor they also have a game cube. Skills with the multitasking.
0
Reply
Male 2,121
Hmmm, a Playstaion, a NGC and a CRT TV. I deduce a very old photo, or a very poor family.
0
Reply
Female 90
Awwwwww....cute!
0
Reply
Female 1,043
he`s playing with one hand?
0
Reply
Female 737
Looked like me when I tried to get onto IamBored while breastfeeding my newborn.
0
Reply
Male 3,915
gross...a gamecube AND a playstation....double fail...
0
Reply
Male 2,592
That looks like he`s taking care of his kid to me
0
Reply
Male 417
ahh the multitasking
0
Reply
Male 15,510
Father of the year!
0
Reply
Female 173
in my opinion taking care of babies is booooring! so kudos to this guy for multitasking.
0
Reply
Male 1,083
the only thing wrong i see is that he puts his consoles on top of the tv. i hate that.
0
Reply
Female 3,574
I mean if the infant was bawling or something and he was on the other side of the room playing video games and completely ignoring her, than maybe we`d have something here.
0
Reply
Female 3,574
This is a big deal, because...?
0
Reply
Female 1,435
and then the woman taking the picture had a massive go at him for being such a dick!
0
Reply
Male 2,548
Squee, that`s such an adorable pic Davymid ^_^
0
Reply
Male 2,548
Yeah, that looks like a second or third child for sure.
0
Reply
Male 12,138
No biggie. This is a (genuine) pic of me and my daughter. What you don`t see is, I was playing a Hardcore Team Deathmatch in Call of Duty on my xbox. Seriously.



Parenthood`s all about multitasking...
0
Reply
Female 108
on the bright side he could have her in the bouncy using the blanket to prop the bottle. lol that`s how i did it in my wow stage!
0
Reply
Male 109
*GASP* an original Xbox, Gamecube and PS2!?! I had thought those went extinct in 2009!
0
Reply
Male 348
Seriously though that was my uncle for a minute
0
Reply
Female 282
I don`t see what`s wrong with this...I mean, he`s feeding her, isn`t he? He`s not just ignoring her and playing his game.
0
Reply
Male 10,855
D`awww
lol
0
Reply
Male 2,441
whatever works right?
0
Reply
Female 118
At least hes feeding her. :D
0
Reply
Male 541
there is just so many things wrong with this pic
0
Reply
Male 886
I would like to request this same photo with a mother breast feeding pls.

Thank you:)
0
Reply
Male 224
I get that lazy too when I needed to feed my nephew, so long as the bottles held up the baby is happy. I was able to read a book and feed the kid without incident. Its all good...lazy but good.
0
Reply
Female 584
Looks like my son and I when there`s a ATLA or TD marathon.
0
Reply
Male 20,903
Link: Football Addicted Dad And Daughter [Pic] [Rate Link] - Sure he wanted a boy, but at least he`s still around... sorta...
0
Reply