Why Your Girl Makes You See Eclipse

Submitted by: cobrakiller 6 years ago Funny
http://www.cracked.com/article_18633_the-real-reason-shes-making-you-go-see-eclipse-5Bgraph5D.html

and you thought it was all about the amazing story
There are 42 comments:
Male 6,694
Ugh.
0
Reply
Male 255
Nah, her tits are too small Oblivia
0
Reply
Male 1,193
I`m not taking a stand one way or the other but Oblivia made no sense
0
Reply
Male 988
@Oblivia
Awww are someone`s feelings hurt? Trying to justify something thats unjustifiable? It`s ok we don`t care anyway.
0
Reply
Female 812

I assume that 80% of the male population with a girlfriend that looks at this picture thinks "this is what I wish you looked like"?

F*** you male population who shares this view. And you wonder why we cheat on you...for thinking stupid crap like this, you deserve it.

Right ghebert?!
0
Reply
Female 4,376
I saw the movie out of curiosity. I actually admit i liked the parts where there was actual fighting. I ignored and rolled my eyes everytime there was a make out scene.
0
Reply
Female 665
Story? What story?
0
Reply
Male 20
I assume that 80% of man-chest it to represent "this is what I wish you looked like"?

F*** you female population who shares this view. And you wonder why we cheat on you...for thinking stupid crap like this, you deserve it.
0
Reply
Female 654
i dont need to see bill and sam get it on..but good god did you see that last one. he ripped her head backwards. and then franklin with tara, that was just wierd. true blood is so much better, if graphic animalistic sex doesnt bother you
0
Reply
Female 288
@GuardinGnome Hey! Thats my team! *knuchletouch*
0
Reply
Female 1,401
omg, i worked at the movies during the midnight premeire, never have i been so sad with society
0
Reply
Female 674
Not going to lie. I watch them because I like watching men fight over a girl. It`s hot. They don`t even need a script. Just testosterone up and fight! RAWR!

*walks away* -_-
0
Reply
Female 293
bmh,
i wanna see the Bill and Sam sex scene! *crosses fingers for a whole episode of Sam dreaming that*
0
Reply
Male 2,893
hell, i thought it was a pretty decent movie.
Team Charlie.
0
Reply
Male 2,748
sigh... what has the world come to when girls go batsh*tcrazy over hot guys in a bad movie? there are so many good movies with hot guys that guys can watch too!! idk, i feel as if our young girls don`t know good movies...
0
Reply
Female 1,244
I would never force my boyfriend to go see Twilight but that`s only because I would never ever see Twilight
0
Reply
Female 248
True Blood is better... better story, more hotness. Team Eric/Bill/Alcide threesome... or something
0
Reply
Female 293
wertiana,
YEAH! b/c pulp fiction is a REAL vampire movie!!!
wait...
what
0
Reply
Female 221
I wouldn`t torture my boyfriend with having to see that movie.
We`d stay at home and watch Pulp Fiction instead
0
Reply
Male 25,416
or because you have to, so you like like your interested in her interests!
0
Reply
Male 1,164
Le GASP, Pink! Since when do girls think action movies are stupid??
0
Reply
Female 136
hahaha so true! Taylor Lautner is drating hot.
0
Reply
Female 109
Eclipse + amazing story? NO SUCH THING.
0
Reply
Female 365
You forgot one:
"Because if you don`t go with me, I`ll find a hotter more sensitive man who will"
lmgao girls are dumb.
0
Reply
Male 1,625
You dont have to go guys, its as easy as saying "No, now get back in your cage! But before you do, make me a sandwich."
0
Reply
Female 3,828
LOL this isnt true!! But guys drag us to the stupid action movies all the time!!
0
Reply
Male 1,598
Find a new girl.
0
Reply
Male 12,365
Surely there`s no shortage of porno of men online? So porn would be better than Twilight films.

Granted, the plots in porno films are a joke.

Oh, wait.

So porn would be better than Twilight films.
0
Reply
Female 5,222
lmao @ B3N0C1D3
0
Reply
Female 15,763
I am fundamentally against the concept of this story. YOUR TRICKY WAYS WILL NOT SWAY ME!
0
Reply
Female 58
Sat through the entire movie yesterday. Aside from the parts where he had his shirt off the whole movie was crap.
0
Reply
Female 2,352
Yeah I`d say it`s cause your girl hates you.
0
Reply
Male 782
Where`s the part of the graph that says, "Because she hates you."

btw, TEAM EDWARD.


0
Reply
Female 248
drat Twilight. Gay porn has hotter men and a better plot.
0
Reply
Female 1,095
idc how ripped he is, I could never force myself to sit through those movies.
0
Reply
Male 716
@WhamPowBang

Sucks to be you.
No wait, scratch that,
REALLY sucks to be you.
0
Reply
Male 1,021
It`s girl porn, like Cosmopolitan magazine.
0
Reply
Female 71
@ Gerry1of1

Me too! I even have a shirt that says that! awesome!!
0
Reply
Male 37,889
I`m Team Edward!

Edward Scissorhands
0
Reply
Male 130
haha its funny cuz its true

unfortunately I was forced to see the second twilight in theaters twice X(
0
Reply
Male 271
had a anti twilight athon opening night played some castlevania games while watching the blade trilogy followed by van helsing followed by underworld movies
0
Reply
Male 7,585
Link: Why Your Girl Makes You See Eclipse [Rate Link] - and you thought it was all about the amazing story
0
Reply