Early WTF Christmas Gift Idea [Pic]

Submitted by: fancylad 7 years ago in Weird

Only about 6 months until Christmas. How about getting a Little Risa for the little doll lover in your life?
There are 63 comments:
Male 102
"And she`s 14 inches!"
...That just sounds wrong. I know they mean the height, but STILL...
0
Reply
Male 527
pmarren, that thing is going to give ME nightmares for life.
0
Reply
Male 6,693
That thing is nasty.
0
Reply
Male 4,593
That thing would give any kid goddam nightmares for life.
0
Reply
Female 363
Howlingwolf, that`s the baby orangutan`s feet. XD
0
Reply
Male 1,351
What up with the creepy hands above the word "detail"?
0
Reply
Male 255
Thanks for the link yayforme, I checked it out and now need to sleep with the light on.
0
Reply
Female 1,199
lol I remember seeing this before. It did strike me as very strange...
0
Reply
Male 11
haha this is weird, there adverts out of our UK TV guides. seems normal to me in a way
0
Reply
Female 9,572
That`s uglier then hell.
0
Reply
Female 452
Well, it`s just as ugly as a human baby.
0
Reply
Female 31
I am going to buy it and secretly replace my niece in her crib with it, just to hear her mother scream
0
Reply
Female 152
ew
0
Reply
Male 575
miasmaat they have a robot sex doll it goes for some absurd sum of money, it like has a personality and its crazy I read an article on it somewhere... maybe from here. It was at a porn convention in las vegas I think.
0
Reply
Male 1,598
"3000 years from now, chimpanzee archeologists will dig up that doll and show proof that Apes evolved from men. Then Charlton Heston will be killed."

If Charlton Heston is still around 3000 years from now, it`ll be about time.
0
Reply
Male 3,369
I think it`s cute as hell.
0
Reply
Male 156
"You know, I just want to meet this "master doll artist" and see if she`s as creepy as I`m imagining her to be..."

I think she may be... http://melissasbabies.com/ :P
0
Reply
Female 298
god... perversion alarm ringing. I think i`m just a tad too jaded and cynical about today`s world but I see the potential for a fully lifelike soft silicon doll with a permanently pouted mouth hole to be abused in some way.
0
Reply
Male 39,921
3000 years from now, chimpanzee archeologists will dig up that doll and show proof that Apes evolved from men. Then Charlton Heston will be killed.
0
Reply
Female 249
Eh, some people collect these handcrafted dolls. My grandma has a set that are really lifelike. Its actually damn creepy sometimes, but it is a hobby she enjoys and it is harmless, so I see no issue or reason to complain.
0
Reply
Female 77
My mother just saw this and fell in love..dear god.
0
Reply
Female 961
"huge demand is expected"
...dear god....
0
Reply
Male 193
"this baby orangutan is not a toy; it is a fine collectable to be enjoyed by adult collectors"

riight...
0
Reply
Female 1,435
yea I have seen these. that came about the time those Re-born baby dolls were becoming popular. For what ever reason they thought having a baby monkey would be the next big(ger) thing. meh. its cute though
0
Reply
Male 4,793
"Oh it`s got real hair! Good to know cause fake hair would be creepy. "

hahaha omg that is full of win.
0
Reply
Male 4,793
KILL IT WITH FIRE!!!
0
Reply
Female 654
thats not a baby orangutan. thats my brother
0
Reply
Female 1,048
I hate to say it - but people that buy these baby dolls are kinda creepy anyway, so a baby orang is just a natural progression!
0
Reply
Male 152
My brother wants to get the new Donkey Kong game for the Wii. I think I should buy this to stop him from wasting money.
0
Reply
Female 1,101
Aw man that is awesome!!
0
Reply
Female 2,352
What the. .

Oh it`s got real hair! Good to know cause fake hair would be creepy.
0
Reply
Male 2,893
What the hell is this IAB?
0
Reply
Male 285
imagine finding one of those tucked away in some attic like 50 years from now.
0
Reply
Male 533
4 installments of 25 pounds. So 100 pounds, about 150 dollars.

No thanks, I think I`ll poach one from Indonesia.
0
Reply
Male 2,748
no no nonononono!!! kill it!! kill it!! dieeee!!!!!
0
Reply
Female 15,763
0
Reply
Female 798
so what`s the problem here?
0
Reply
Female 612
You know, I just want to meet this "master doll artist" and see if she`s as creepy as I`m imagining her to be...
0
Reply
Male 112
for a second i though that the ape took a giant dump
0
Reply
Male 5,626
"why is there a fist at its crotch?"
It`s also a finger puppet. Shock the monkey!!!
0
Reply
Female 547
Yeah, well, I`ve seen a few real human babies that looked like this.
0
Reply
Female 1,043
why is there a fist at its crotch? ._.
0
Reply
Male 914
racist
0
Reply
Male 39,921
my hair looks just like that when I wake up
0
Reply
Male 877
Steelgrid
Male, 30-39, Midwest US
253 Posts Saturday, July 3, 2010 3:28:36 PM
How long before someone calls racist on this. "OMG OMG ITS A MONKEY, U must hate black people RACIST!!!"

Yeah I give it 3 more posts on this thread before someone does it





nobody called it sept you...its a f u c k i n` orangutan in a babygrow, odd i`ll grant you, lifelike aswell...but there it it ends...
0
Reply
Male 232
@Steelgrid, isn`t the fact that you even said that kind of racist?
0
Reply
Female 221
i can imagine placing that in your room and it coming alive
0
Reply
Male 2,700
How long before someone calls racist on this. "OMG OMG ITS A MONKEY, U must hate black people RACIST!!!"

Yeah I give it 3 more posts on this thread before someone does it
0
Reply
Male 25,416
Very creepy! is it edable?
0
Reply
Male 552
I will take the time to point out the "O Face" that`s just perfect for some little boy to..er..explore.
0
Reply
Female 839
so now people can get replacements for their child replacements
0
Reply
Female 56
Oh so creepy!
0
Reply
Male 4,014
dear sweet jesus
0
Reply
Female 1,401
if u look closely...it sez its 4 collectable use 4 adults only...ummmm...
0
Reply
Male 397
I would say kill it with fire, but I don`t thing that would be enough to kill this thing.
0
Reply
Male 9
I wonder if that is what they teach monkey teens with in monkey school about babys.
0
Reply
Male 4,431
I hate to ask this, but is that a sex toy? For guys? It sort of looks like one.

Hey! Don`t act like I`m the weird one, you guys thought the same thing!
0
Reply
Male 1,244
Why would you even?
0
Reply
Male 54
ElMustache, you took the words right out of my mouth...
0
Reply
Male 1,625
That is terrifying.
0
Reply
Female 3,828
Not that unusual, i guess. they have toy kittens for kids that purr and look realistic, and dogs that walk around..
0
Reply
Male 56
4 installments of only 24.99!!
0
Reply
Male 20,911
Link: Early WTF Christmas Gift Idea [Pic] [Rate Link] - Only about 6 months until Christmas. How about getting a Little Risa for the little doll lover in your life?
0
Reply