Brain-Hurty Optical Illusion Gymnasts [Pic]

Submitted by: 81267 6 years ago Weird

Maybe it"s the Friday afternoon boozing, but my brain hurts after trying to figure this photo out...
There are 59 comments:
Female 62
duh - she`s lying on the floor with her legs up on the wall!
0
Reply
Female 124
I- wait, no- just- uh-
0
Reply
Male 678
Brain-hurty? Are you retarded?
0
Reply
Female 5,222
@doug1963aaa
i agree
0
Reply
Male 768
Chick looks like a man.
0
Reply
Male 2,056
Russians...lol
0
Reply
Male 347
Your brain hurts too easily.
0
Reply
Male 722
I think the camera is on the wall facing down because you can see the ceiling lights in the floor.
0
Reply
Male 660
Cool! Kinda like sidewalk art in Europe. Very good!
0
Reply
Female 1,048
That`s very cool
0
Reply
Male 3,364
Oh, lighten up people..it was kinda cool.
0
Reply
Male 3,842
I don`t follow. What`s the illusion? Is it the girl at the bottom of the pic lying on her back with her legs up on the wall?
0
Reply
Female 337
Correct bloodwrage, the girls legs are up the wall. I thought my head was gonna hurt looking at this hehe.
0
Reply
Male 2,424
Wait, I need to hit the bong before these work. Next time, spoiler alert please!
0
Reply
Female 831
i don`t get it, what`s the illusion?
0
Reply
Male 3,915
this isn`t an optical illusion....it`s just an angled picture.....stupid post...
0
Reply
Male 152
Is the camera just on the wall? Like sort of an old-time Batman shot going on from the front?
0
Reply
Female 870
BTW Fancy... I was in the Hospital today and saw someone with an IV pole in her hospital robe in the CANCER center smoking a cigarette in the feng shui garden and almost took a pic to send to you... I just don`t feel like getting deeds towards hell everytime someone would look at it and laugh! :S But seriously... it was depressing and I was like wtf.
0
Reply
Female 250
Yeah I thought that was guy.
0
Reply
Male 37,888
I came home from my regular Friday night roostertail hour at the Linger Longer Lounge, only 2 pitures tonight, and I saw this.

don`t do that to me
0
Reply
Female 870
@Warbad- c`m on dude. Your solution is they threw up the shoe and you think there`s clouds? Look man... the bottom girl has her butt n leggs against the wall, with her back laying on the floor. The blue is a floor matt for gyms. The `Clouds` are light reflection from the ceiling. :/ :/ O_o Also, Fancy I think you`re the bees knees and you`re stuff is great and keep it comin` and all... but lay off the liquor dude. ;)
0
Reply
Female 536
female gymnists freak me out
0
Reply
Female 179
lol @ Sloth09. XD
0
Reply
Male 13
It`s confusing until you realize someone must have thrown that shoe up there into the clouds at just the right time.
0
Reply
Female 22
Thats really stupid.. not hard to figure out at all. FAIL.
0
Reply
Male 8
i got it... he`s trying to be a girl
0
Reply
Male 153
This is massive fail. You should be able to get this almost even before the pic loading is finished.

-10/10
0
Reply
Male 3,756
I`m amazed by the photographer.
0
Reply
Male 302
It`s obvious, the Chile girl is Spider-Man
0
Reply
Female 901
slightly confusing for only a second.
0
Reply
Male 798
wow, this actually made my brain hurty.
0
Reply
Male 699
whats the illusion?
0
Reply
Female 316
FAIL
0
Reply
Female 1,181
optical illusion my ass.
0
Reply
Male 10,845
On a scale of 1 to 10 this would be a zero.
0
Reply
Female 154
Putting on her shoes or taking them off?
That is really the mind boggling part right there...
0
Reply
Female 112
the sky looking part is the floor and what apears to be a sidewalk that the balerina is sitting on is the wall the balerina is lying on the ground with her feet on the wall and the other girl is putting on shoes on some sort of gymnastic contraption.
0
Reply
Male 608
To all of you who felt the need to point out where the camera/angle was from... NO SH*T......
0
Reply
Male 661
Kinda M.C. Escherish
0
Reply
Male 15,510
The camera is located in the ceiling
0
Reply
Female 1,515
Yeah...not really brain-hurty, but kinda? cool...I guess...
0
Reply
Male 397
WTF is so special about this. If you can`t figure this out you are a fcking retard.
0
Reply
Female 18
That`s not brain-hurty at all..
0
Reply
Male 749
@ferrari91169

I was the going that for have except brain mistake had a failures.
0
Reply
Male 1,195
If it`s hard for you to figure this out, you are now officially mentally retarded.
0
Reply
Male 25,416
Thats so cool!
0
Reply
Female 12
The girl in pink is laying with her back on the floor and her legs are on the wall.
0
Reply
Female 222
clever!
0
Reply
Male 235
The girl wearing pink has man arms...
0
Reply
Male 249
WHO CARES THEYVE FOUND RAOUL MOAT
0
Reply
Male 1,378
It`s so drating amazing I cannot the smart ow brain
0
Reply
Male 208
Easy to figure it out really...the girl in red is sitting flat with her feet touching the ground, while the girl in pink has her back on the floor and is putting her feet up on the wall.

That really hurt your brain that much?
0
Reply
Male 172
it`s taken from a birds eye view, with the girl at the forefront sitting against a wall, legs pressed up against it.
0
Reply
Female 2,509
Silly Chile, always turning things upside down inside out round and round
0
Reply
Female 150
Her ass is against the wall....
0
Reply
Male 2,688
Hurr durr... the camera is on the wall... hurr durr....
0
Reply
Male 784
The girl from Chile has obviously glued her butt to the art on the wall...
0
Reply
Female 839
meh, mine doesn`t
0
Reply
Male 176
Link: Brain-Hurty Optical Illusion Gymnasts [Pic] [Rate Link] - Maybe it`s the Friday afternoon boozing, but my brain hurts after trying to figure this photo out...
0
Reply