Worst Tattoo of the Day, #84: Poo Edition [Pic]

Submitted by: fancylad 7 years ago in Weird

Wow, what bet did this girl lose? [Dec. 8, 2011: It was discovered by Smoking Gun that this was a fake!]
There are 48 comments:
Female 47
Wow. This is sad.
0
Reply
Male 72
she made it up, it was a hoax
0
Reply
Female 1
lolz i seen this on some other site what happened was her bf( a tattoo artist) found out she was cheatin,well she wanted a new tattoo and he didnt say anythin about knowin she was cheatin,made her sign a "at the descretion of the tattoo artist"waiver and did it himself :)ah sweet sweet revenge
0
Reply
Male 6,694
Cleveland steamer.
0
Reply
Male 999
this makes me so mad.
0
Reply
Male 228
maybe its there to thwart off anal rapists?
0
Reply
Female 4,376
Maybe i`m reading to much into it and giving her to much credit but the bugs look like moths and the poop looks like a candle. Sort of like "drawing moths to a flame" and maybe the fact that it looks like crap was an accident?
0
Reply
Female 477
..why
0
Reply
Female 113
Let`s hope that she doesn`t actually get someone to poo on her back one night when she`s drunk and incoherent to her surroundings.
...unless she likes it that way. 8/
0
Reply
Male 1,108
Wait..is this an invite or something?
0
Reply
Female 517
why, oh why o.O
0
Reply
Male 877
...henna, funny tho
0
Reply
Male 5,189
Ouch...
0
Reply
Male 3,285
Looks more like some kind of henna tattoo than a real one
0
Reply
Male 772
Is it odd I don`t question the tattoo, but I do question who the hell poops in such a way to make it spiral like that?
0
Reply
Male 1,083
now she`ll never be a backless dress model.
0
Reply
Female 452
I don`t understand some people. Why the hell would anyone ever tattoo a huge steaming pile of crap on their back!?
0
Reply
Male 63
Yeah, i don`t care how hot she might be... NEVER!
0
Reply
Male 645
Its a reminder not to stick it in her pooper
0
Reply
Male 38,989
2 girls 1 back ?
0
Reply
Female 2,352
Literally a very very sh*tty tattoo.
0
Reply
Male 10,855
that is one 5H177Y tattoo.
0
Reply
Female 374
Wow. No.
0
Reply
Male 7,378
Erection killer.
0
Reply
Male 25,417
Why>??????????
0
Reply
Male 2,688
We all know how her day at the tattoo parlor went...

*puts on sunglasses*

Really crappy....

YEEEEEAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

(click the pic at the above link)
0
Reply
Male 130
@Gerry1of1 clever, very clever i loled haha

But idk, I think this is her sign to her significant other that she wants to... explore new things
0
Reply
Male 5,194
WHY??? WHY???
0
Reply
Male 105
that was indeed bad..not even funny..good contender for worst tattoo..
0
Reply
Male 333
This is trash, it looks like sh*t.
0
Reply
Male 38,989
that poor girl suffers from low self esteem.

which is probably why she has an esteeming pile on her back.
0
Reply
Male 576
I dont think I could keep it up from laughing
0
Reply
Male 13
the tattoo is of a bunch of crap..but is also done really crappy! DOUBLE LAME! sucks for you lady!
0
Reply
Male 390
its kinda blurry, and not well done. Im calling shenanigans...I think its a fake tattoo
0
Reply
Male 88
she must be trying to remember the time she got Cleveland Steamered
0
Reply
Male 7,667
why would you ever do this

brian 61316, i highly doubt it.
0
Reply
Male 3,255
Seriously, what a dumb bitch.
0
Reply
Male 1,590
I`ve some crappy tattoos, but this one takes the cake.
0
Reply
Male 184
She really, really didn`t like it from behind.
0
Reply
Male 741
is this the hot chick from mythbusters?! @_@
0
Reply
Male 2,619
its a scat-oo
0
Reply
Male 322
So..how the new tattoo turn out..well..kinda pooty!
0
Reply
Male 153
wow
0
Reply
Male 5
maybe she has a special fetish
0
Reply
Male 1,429
sooo, she`s into German Fetish porn?
0
Reply
Male 5,094
Yes, this definitely qualifies. Why would you want something like that?!
0
Reply
Male 1,596
there was a joke on sam n` max save the world along these lines
0
Reply
Male 20,501
Link: Worst Tattoo of the Day, #84: Poo Edition [Pic] [Rate Link] - Wow, what bet did this girl lose? [Dec. 8, 2011: It was discovered by Smoking Gun that this was a fake!]
0
Reply