The Great Human Windmill Thing [Gif]

Submitted by: fancylad 7 years ago in Funny

No matter how long I look at this, I can"t figure out how they do it...
There are 36 comments:
Male 25,417
retarded!
0
Reply
Female 1,386
Oh yeah. This is what that other gif of the two wrestlers reminded me of. Now I remember.
0
Reply
Female 709
REPOST! NUUUUU DON`T LOOK AT IT!
0
Reply
Female 517
Oh my! repost :D
0
Reply
Male 109
Human Centerpede 2!
0
Reply
Male 499
I thought I had seen that in some Cracked article about sex positions.
0
Reply
Male 199
old. repost. lame.
0
Reply
Female 3,828
i bet these two are awesome in bed. flexibility, ftw
0
Reply
Female 163
Hooray reposts!! Is that the same caption, too?
0
Reply
Male 321
AHHhhhh!!
0
Reply
Male 594
Madness!!! Make it stop!!!
0
Reply
Male 807
r-e-p-o-s-t
0
Reply
Male 2,056
repost
0
Reply
Male 2,551
mal_BB - unfortunatly, I`ve seen a video of something of that nature. >.>
It was quite...weird.
0
Reply
Male 383
Re... Post...?
0
Reply
Male 1,231
Could make oral sex more interesting...
0
Reply
Male 3,285
they did one rotation then repeated the gif. seriously. look at it just once without repeating and its nothing special
0
Reply
Female 81
Very cool...thing. I just can`t figure how they stop and/or start without one of them needing stiches?!
0
Reply
Female 547
I`ve never had the balls to try this, but it looks soooo cool.
0
Reply
Male 25,417
Silly it didnt display for me in IE or firefox yet i can see any other gif :(
0
Reply
Male 3,482
Wasn`t this on here a while back as something along the lines of "most uncomfortable sex move ever?"

That said... Meh. Gotta have some pretty strong leg and back muscles though...
0
Reply
Male 71
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
0
Reply
Male 699
ancient mating ritual
0
Reply
Male 165
The thing i wonder is... how the hell are they going to stop?
0
Reply
Male 6,694
Hum. Very intresting. And why do they do this?
0
Reply
Male 1,378
old
0
Reply
Male 2,690
How would this be hard to figure out at all? It`s extremely simple.
0
Reply
Male 15,510
Imagine the possibilities
0
Reply
Female 3,574
It`s actually pretty simple. Not that I am able to do it or anything haha
0
Reply
Female 682
new sex position???
0
Reply
Male 497
the image isnt loading for me
0
Reply
Male 953
They should just agree ahead of time "Who" gets to be on top.
0
Reply
Male 1,091
I so wanna try this!
0
Reply
Male 749
Some people did this on Britain`s Got Talent the other day.
0
Reply
Female 721
Like the circus` version of 69.

Yep I`m mature.
0
Reply
Male 20,827
Link: The Great Human Windmill Thing [Gif] [Rate Link] - No matter how long I look at this, I can`t figure out how they do it...
0
Reply