13 More Venn Diagrams, Graphs & Pie Charts [Pics]

Submitted by: fancylad 6 years ago Funny

Mmmmm, pie charts....
There are 46 comments:
Female 5,222
lmao the very last one. "HEY move your head i cant see!!"
0
Reply
Female 236
Everytime we have these things it says: "Mmm... Piecharts!"
Getting a little annoyed `bout that.
0
Reply
Female 44
i hate to be a party pooper, but... most of those aren`t venn diagrams
0
Reply
Male 2,868
Platypus on the keytar FTW. Also the helicopter pie chart made me lol.
0
Reply
Male 1,351
Haha, another amazing set! Loved the helicopters one, and the FB birthday is sad but too true for me...
0
Reply
Male 1,299
Everything on here is awesome... except for the last one which I think I understand but I hop that I don`t because if I actually DO understand it, it`s kind-of lame.
0
Reply
Female 2,027
love it!
0
Reply
Male 2,893
explode, lol.
0
Reply
Male 4,290
[quote]Does iab ever give credit to the sites they hotlink from?[/quote]
We`re not hotlinking. That image is stored on IAB servers. If we hotlinked images, we would probably soak up too much of the target site`s bandwidth.

I think you`re confusing "hotlinking image X" with "using content from site X".
0
Reply
Male 2,159
The Platypus playing a keytar was awesome! For the eye-size, I would`ve put the line left of the blue cat. A lot of these are from graphjam.com though...
0
Reply
Male 27
the success one was dratin hilarious...!!!roflmao...the volume one was good too
0
Reply
Male 61
The volume one literally made me LOL :-D
0
Reply
Male 126
Helicopter one made me lol haha
0
Reply
Female 404
lololololol
0
Reply
Male 2,748
FB birthday one is so true... cuz its my birthday today, log on 30 min into the day and already 12 posts... Platypus FTW!!
0
Reply
Female 351
Number 4 is funny....platypus...cross bw a beaver and a duck. *captain obvious here* ^_^

And the eye size vs cuteness reminds me of a tarsier. HUGE eyes, but they are still cute
0
Reply
Female 533
haha loved the soccer one
0
Reply
Male 5,190
Bag of chips is true.
0
Reply
Male 4,807
Amazing... I dreamed about a platypus last night.
0
Reply
Male 152
"The keytar/platypus one is T-shirt worthy."
It most definitely is. Most excellent.
0
Reply
Male 18
number 4 FTW!!!
0
Reply
Male 36
The keytar/platypus one is T-shirt worthy.
0
Reply
Male 125
fatninja, that`s not a hamster, it`s a beaver.
0
Reply
Male 422
Cats eyes chart dosnt make sense :S Creepy is not cute...
0
Reply
Male 25,416
These are getting dumber! the hamster wtf?`
0
Reply
Male 2,034
"The vuvuzela one should have 1 more bar "National Anthem" and have it at silent."

Nope, if you listen close enough you can still hear them being played. I think it`s the network pumping up the volume on the national anthem so they can`t be heard.
0
Reply
Male 2,703
I agree APJ311, fail at making the cat eye diameter chart, creepy isn`t cute but the graph says creepy is the cutest
0
Reply
Male 1,666
"Does iab ever give credit to the sites they hotlink from?"
No, this site isn`t shy that its a congregation of the internet of sorts. We have an eclectic collection of content, and there`s nothing wrong with borrowing. This site doesnt state that the material posted on IAB is its property or original content.
0
Reply
Male 907
Love the platypus ven diagram.

Keep up this segment IAB, it`s one of the good ones! :)
0
Reply
Male 226
The vuvuzela one should have 1 more bar "National Anthem" and have it at silent.
0
Reply
Male 143
graphjam anyone?
0
Reply
Male 1,523
Haha, these never get old. ^^
0
Reply
Male 749
The creepy line should be shifted 1 to the left. :D
0
Reply
Female 83
Epic Fail...of coarse when everyone`s watching.
0
Reply
Male 122
Does iab ever give credit to the sites they hotlink from?
0
Reply
Male 6,694
Boom goes the chopper.
0
Reply
Female 1,690
hahaha, i really like these ^_^
0
Reply
Male 722
Haha the helicopter one is so true.
0
Reply
Male 5,314
creepy cat is creepy
0
Reply
Female 272
Platypus rocks!
0
Reply
Female 9,402
Agreed on the fb posts
0
Reply
Male 142
"*sigh* all so true..."
-luckyse7en

Hey! That`s what I was going to say!
0
Reply
Male 36,512
Lolz! These were all good! My boredom is cured & I haz many Lols.
0
Reply
Male 2,395
*sigh* all so true...
0
Reply
Male 2,148
Once again, lol.
0
Reply
Male 19,868
0
Reply