What Happens When You Give A Baby Pop Rocks?

Submitted by: rainbowfarts 6 years ago Funny

Besides a call from the Child Protective Services? You also get a video that blows up on the Internet.
There are 85 comments:
Male 725
REMOVED BY THE USER GODDAMMIT
0
Reply
Female 21
Poor kid, doomed to a life of being fat...that said, cute vid! :)
0
Reply
Male 4,594
Pop-Rocks = Kiddie-Crack.
0
Reply
Male 1,371
older than old.

but still great.
0
Reply
Female 3,598
Romybun poprocks are little exploding candies, it`s really little more than a crackle though. they have cO2 in them and when they are licked or get moisture on them the gas escapes and it makes them pop in your mouth.
0
Reply
Female 65
whats pop rocks? :-?
0
Reply
Male 7
this child looks like he just saw the face of god
0
Reply
Male 101
@OmgZelda Greyed was talking to the dude below him, not the title.

Kthnx
0
Reply
Female 4,039
That baby is crazy cute! I would like to see more than one pop rock at a time, though, gotta be honest.
0
Reply
Female 1,593
When I have a kid? Since when was having a child a forgone conclusion? Esp. in this day and age with multiple methods of reproduction control. *facepalm*

---

L2Read, broski.

Caption was "What Happens When You Give A Baby Pop Rocks?" Not "When you give YOUR baby Pop Rocks."

Kthnx
0
Reply
Female 614
i dont think there`s anything wrong with a pop rock in his mouth. its not like dad shoved in a handful, and the baby choked. this is cute :D
0
Reply
Male 20
When I have a kid? Since when was having a child a forgone conclusion? Esp. in this day and age with multiple methods of reproduction control. *facepalm*
0
Reply
Female 3,828
awwww best reaction ever. " its sweet, but its exploding. im confused..."

i have done this to babies before, its hilarious. You people b*tch now, but when you have a kid, youll be doing this too, im sure.
0
Reply
Female 250
He`s not upset, surprised yes, but not upset.

I see a smile on his face towards the end actually. That little bugger is thinking "AWESOME". Let the kid have one damn poprock, it not going to do any harm.
0
Reply
Female 833
wow, I thought I was the only one to feed my child wierd stuff at a young age.
0
Reply
Female 427
I love how they trap the kid in its little baby walker and then feed him pop rocks XD

There`s nothing wrong with that. I love he was all "DO NOT WANT" at first but then was like O.O EPIC when they started popping. Seriously guys, the difference between this and Rice Krispies cereal. Think about it.
0
Reply
Male 330
My parents used to take my sister and I on 3 hour road trips in the car and smoke their asses off with the windows rolled up. I say do it up kid. Enjoy the pop rocks.
0
Reply
Male 1,557
Someone edit it so the baby`s eyes pop out or something, lol
0
Reply
Male 106
I fail to see where giving a baby 1 pop rock is considered child abuse...

Hell, he could be forced to digest 20 cigarettes a day, and down the last dregs of beer from his fathers Can.
0
Reply
Female 467
hey check out that link
whtever put up
its child abuse
0
Reply
Female 467
dat baby is the cutest thing i have ever seen
poor child
its father is pure gay
0
Reply
Female 913
You think that`s bad. Look at this:http://www.youtube.com/watch?v=HnY6QEepv2k&feature=fvw
0
Reply
Female 165
dad kinda reminds me of Drew Carey..

also, what a cute baby!
0
Reply
Male 76
It is amazing what people will think of to try to get a hit YouTube video, and end up being interviewed by Matt Lauer.
0
Reply
Male 1,958
Adorable
0
Reply
Male 2,690
So cute!
0
Reply
Female 1,401
he liked it!
0
Reply
Male 587
What is wrong with giving a baby pop rocks? Anyone?
0
Reply
Female 491
@piiink1 I thought of that, too.
0
Reply
Female 1,589
That was probably my first reaction as well.
0
Reply
Female 179
lol this reminded me of that 70s when kelso said he wanted to do this
0
Reply
Male 168
@ismelbacn420 Agreed clearly the kid is enjoying himself
0
Reply
Male 15,510
We got a new addict
0
Reply
Male 29
This is how crack addiction starts....with pop rocks
0
Reply
Male 263
Thats good old fashioned parenting...NOT
0
Reply
Female 444
He`s clearly having a panic attack. Good going. That kid will never eat candy again.
0
Reply
Female 98
yall hes seriously giggling. how can you be like "these non-nice individuals" when it is very obviously an absolutely adorable video that hurt nothing. baby is gorgeaus, this is soo cute. and yall are far too eager to get angry.
0
Reply
Male 773
C`mon, nothing is wrong with feeding poprocks to your kids, my parents always did it to me, and I`m normal. *tweaks, turns to cats beside him* right guys?
0
Reply
Male 594
Haha, awww. Cute. : ]
0
Reply
Male 10,845
Another contender for MoTY!
0
Reply
Male 5,194
Jerks. Call the child protection service, find some responsible parents before these two kill him.
0
Reply
Female 237
OMG I just realised I read like a troll... My bad.

0
Reply
Male 25,416
What wasnt anything to bad!
0
Reply
Female 4,376
I thought it was cute.
0
Reply
Female 3,574
lol omg I love babies.
0
Reply
Female 721
krieg fox: The baby`s name is Becket. It just sounds like Becca since the t isn`t heavily pronounced.

Used to do stuff like this with my cousin when she was a baby only it was tabasco, wasabi, and lemons.
0
Reply
Female 237
@thedobkins I agree with you. I mean kids at my age are the worst result of sex, I`m guessing when I get older they may be the best result of sex... But until then, yeah, I don`t get it. Babies are more "ew" than "aw."

I tend to find that as someone who doesn`t want children the world is very pro-kids and most don`t understand people who are child free. It gets taxing to see other peoples children. Mind I feel the same about the cat obsession and I like cats.

@jtrebowski Yup!
0
Reply
Male 312
Lmao, he looks like he just did his first line of coke.
0
Reply
Male 71
who the F*u*c*k names a boy Becca?
0
Reply
Female 1,604
baby wasn`t doing anything different than before it was put into it`s mouth, just normal baby stuff
0
Reply
Female 612
Awww...
0
Reply
Male 4,746
How long before someone adds special effects showing the babies head exploding in a comical fashion?
0
Reply
Male 1,451
So what you`re saying is... kids like candy?

Call CNN!!
0
Reply
Male 203
I have a feeling he`ll be *choking* for crack later in life.
0
Reply
Female 101
What a cutie!
0
Reply
Male 39
happy baby is happy
0
Reply
Male 1,351
I would have enjoyed that a lot more if it didn`t look like he was choking...
0
Reply
Male 3,255
rofl, wish I`d have thought of that!
0
Reply
Female 1,095
I saw no need for a call to child services...what?
0
Reply
Male 509
"Not sure if it`s just the sugar rush or the explosion in his head but it was cute all the same."

Wouldn`t have been the sugar rush that quick...
But I liked the bit near the end where he smiled :-)
0
Reply
Male 264
The description was a little over hyped for an average baby tasting something different. If you put a little sugar on his tongue, you`d get pretty much the same reaction.
0
Reply
Male 7,378
I think he was pooping.
0
Reply
Male 4,867
lol he looked so confused
0
Reply
Male 612
8-D
0
Reply
Male 241
stupid baby
0
Reply
Male 707
That was King!
0
Reply
Male 593
I did that to my little girl when she was that age. Funny stuff!
0
Reply
Female 512
Awww...too cute. Not sure if it`s just the sugar rush or the explosion in his head but it was cute all the same.
0
Reply
Female 394
lol that was cute^^ When I was little I used to sneak into my parents room and poor a pack of those in my dads mouth while he slept. Great fun :P
0
Reply
Male 4,431
Meh, he would have acted like that even without the single pop rock on his tongue (which I`m not even sure ever made it to his tongue `til the end when dad pulled it from his teeth/lip). Pretty sure he was just being his normal cute self--which is cute, to be sure, but not "blows up the Internet" worthy. IMHO.
0
Reply
Male 5,190
Baby is all like O_O THE DRAT!
0
Reply
Male 36,400
Lolz! That WAS cute!
I was secretly hoping for explosions though...
0
Reply
Male 3,364
@Thorna Kate: Couless Sunt!
0
Reply
Male 239
Thorna_Kate, I`m a parent and I found this amusing. I think ya have to be a parent to appreciate others kids. You can relate to them, ya know? Just saying.
0
Reply
Female 1,682
Haha. Thats cute. Pop Rocks ftw.

...I do not like the name Beckett >_>
0
Reply
Male 7,585
he seemed to enjoy it, although i was expecting it to be a joke and him explode or something. i spend too much time on the internet.
0
Reply
Female 2,289
:-O
0
Reply
Female 579
What happened to the punctuation and capitalisation on iab all of a sudden.
0
Reply
Male 2,593
Isn`t that a choking hazard for babies?
0
Reply
Female 237
Note to parents: Your kids are only cute to you. Most of us don`t care about your spawn.
0
Reply
Male 239
JESUS CHRIST, HE`S CHOKING YOU STUPID PEOPLE, SAVE HIM!!!
0
Reply
Male 1,403
What great parents.
0
Reply
Male 213
that`s cute, but just doesn`t seem right...
0
Reply
Male 76
hahaha cracker!!!!!
0
Reply
Female 798
Link: What Happens When You Give A Baby Pop Rocks? [Rate Link] - Besides a call from the Child Protective Services? You also get a video that blows up on the Internet.
0
Reply