The WTF Of The Day: Creepy Japanese Edition Pt. 2

Submitted by: OrangeCrow 7 years ago in Weird

I can"t look away... It"s like he"s staring deep into my soul...
There are 73 comments:
Female 56
Poor chick was dumbfounded.
0
Reply
Female 23
awkward
0
Reply
Female 535
I love this.
0
Reply
Male 306
This is one hell of a WTF
I like said WTF in real life. Multiple times...
0
Reply
Male 11,739
Was there a point?
0
Reply
Male 76
she was hot
0
Reply
Male 535
Dunno, I thought that was pretty freaking funny really. The look on her face was awesome, but watching his goofy stare was epic.

Was he doing some kind of magic trick that failed or something? anyone speak japanese?
0
Reply
Female 460
Dramatic chipmunk deja vu.
0
Reply
Female 3
0
Reply
Male 273
eh, i`m not new and i b*tch about every post
0
Reply
Female 78
i think shes just as confused as i am
0
Reply
Male 1,365
Is it me, or are there a lot of new members that just b*tch about every post on IAB?
0
Reply
Female 149
wtf? o.O
0
Reply
Female 708
The F**k?
0
Reply
Male 621
r3tr0r0ck3r - Shut the drat up. No one cares if it`s old, or a repost. Nothing is new for long so it`s gonna happen. Get over it.

I`ve never seen it before, so there, it`s worthwhile.

To everyone else: Wtf did I just watch? :P
0
Reply
Female 3,828
LOL awesome!
hes awesomely creepy, shes awesomely confused and polite and cute.
just awesome.
0
Reply
Female 1,001
what just happened?
0
Reply
Male 187
Sometimes I-A-B, you are ridiculously slow. I wouldn`t be surprised if this meme is older than this website.
0
Reply
Male 801
At 46 seconds. Cue dramatic Japanese man music.
0
Reply
Female 162
ooooooooollllldddd. this meme was old and dead when I first encountered it.. ages ago.
0
Reply
Female 579
CARDCRUSHERRR.
0
Reply
Female 238
definitely.... wtf of the day. lol
0
Reply
Male 894
im so confused... probably doesnt help that my speakers are blown to hell
0
Reply
Female 52
ive never been so confused in my life
0
Reply
Female 1,071
Nice flaring nostrils there, buddy...
0
Reply
Male 378
haha Terminal88!!!!
0
Reply
Male 317
"Some of you might not know this, but this is in fact the ancient technique of `Keepin your pimphand strong`."

HAHAHAHAHA
0
Reply
Male 258
lag.. it gets you at the worst times
0
Reply
Female 467
WOT THE drat IS THIS
0
Reply
Male 173
an so the wave of memes comes again?
0
Reply
Male 39,918
so, Japanese TV is crap too.

who knew?
0
Reply
Male 1,222
i always wondered where paper came from, now i feel a bit smarter
0
Reply
Male 385
Reignblazer lol
0
Reply
Female 914
Reignblazer wins 50+ internetz for that comment.
0
Reply
Male 575
I think it`s the silence that`s more unsettling than anything else.
0
Reply
Male 3,255
So THAT`S where that came from.
0
Reply
Male 1,378
I guess this is why we call it /iambored/ XD XD
0
Reply
Male 451
WTF? Pretty lady though
0
Reply
Male 2,332
Some of you might not know this, but this is in fact the ancient technique of `Keepin your pimphand strong`.
0
Reply
Female 614
made my head hurt...
0
Reply
Male 5,094
Card Crusher has found IAB. Be afraid. Be very afraid.
0
Reply
Female 1,435
was that his "i just come" face? damn poor guy. i hear these things happen at the worst of times. crushed that card too. she wasent impressed.
0
Reply
Male 25,416
What the? thats just fd up!
0
Reply
Male 15,510
Card crusher is back after a few years looks like
0
Reply
Male 313
I thought it was a green screen, not a blue screen?
0
Reply
Female 4,028
Lawlwut?
0
Reply
Male 773
Hohohohh, so much makes sense now! Same as duffy, I was quite confused by the cardcrushing antics of this guy.

@kilroy. Win. +1
0
Reply
Male 699
not a blue screen, he definately moved his chair, his hand ends up closer to her
0
Reply
Male 313
I want my minute back. I gotta go look for fresh cop porn.
0
Reply
Male 1,685
I want my minute back, please.
0
Reply
Male 5,194
OMG! So THAT`S where that meme came from! Thanks, IAB!
0
Reply
Male 496
Wow... went from power to the people into a seig heil in a matter of SECONDS!
0
Reply
Female 120
wtf was that? :l
0
Reply
Male 7,831
why were they in front of a blue screen? they couldnt get a set that looked like that?
0
Reply
Male 591
There goes an entirely wasted minute of my life.
0
Reply
Female 934
Kind of silly
0
Reply
Female 864
She is very polite ,I would have smacked his hand out of my face .
0
Reply
Female 1,677
I think this has been here before... I`ve definitely seen it before anyway. Still nightmare-inducing haha.
0
Reply
Male 594
Wut.
0
Reply
Male 40,752
Oh, ic, he`s supposedly "making her angry" by crushing her business card.
K-thx admisoak!
0
Reply
Male 5,314
i lol`d very, very slowly.
0
Reply
Male 516
0
Reply
Female 15,763
She looks about as confused as I am...
0
Reply
Male 4,867
...weird
0
Reply
Male 541
This one`s funnier in my opinion.

Skip to about 50 seconds to get past the intro stuff.
0
Reply
Male 3,619
oh god i held my breath the entire time <=|
0
Reply
Male 10,338
????????????????????????????
0
Reply
Female 59
Ha I love this clip, I saw it aaaaages ago. Everyone has a business card in Japan and they give them out all the time. It`s rude and disrespectful to reject a business card and this guy goes one further and destroys hers whilst giving her a creepy stare... Not sure why he does it though!
0
Reply
Male 1,043
Boring..
0
Reply
Female 8,043
what a waste of time....was this supposed to be funny or shock me? i was bored but now i am confused too. why post this? my dog makes funnier faces than that.
0
Reply
Male 107
wut?
0
Reply
Male 18
I love how this is the first thing I`m looking at in the morning. I hope the rest of the day is not as drating weird as this video is.
0
Reply
Female 1,199
Link: The WTF Of The Day: Creepy Japanese Edition Pt. 2 [Rate Link] - I can`t look away... It`s like he`s staring deep into my soul...
0
Reply