The Ugly Ducking: 2010 Version [Pics]

Submitted by: fancylad 7 years ago in Funny

It"s funny because it"s true. Moral of this story: Keep plugging away at that computer, nerds...
There are 34 comments:
Female 11
>Lionhart2

Don`t you think it would be nice to mention where the comic came from? This isn`t the first one posted from smbc-comics.com on i-a-b. Plus, your response was a bit over-dramatic. No one thinks i-a-b did this, but we all (or at least some of us) would like to know who did. Give credit where credit is due

Plus, i-a-b members are missing out on the voteys from the original site. Hover your mouse over the red button on after the comic for an extra panel.
0
Reply
Male 8,300
> r3tr0r0ck3r
> I-A-B Really should mention that they sporked this from SMBC comics

OMFG YOU`RE ABSOLUTELY RIGHT!

I M P O R T A N T - N E W S - F L A S H ! ! FOR ALL MEMBERS!! URGENT!!
IAB doesn`t have a huge staff of comedians, writers and artists that create its content. It`s really just um... Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you`re bored. Updated every day, so visit often.

Like it says right there at the top of the page.
0
Reply
Male 187
I-A-B Really should mention that they sporked this from SMBC comics.
0
Reply
Male 275
it says swan-porn.com
0
Reply
Male 2,748
hehe, i know so many of these that it makes this soo much more funny
0
Reply
Female 654
since when do ducks have teeth...

btw i love how he is "programming" a site called swan-poon.com...lol
0
Reply
Male 1,378
@Tmortens, I-am-bored doesn`t want over 9000 links to imageboards like 4chan/420chan etc.
0
Reply
Male 203
This is true.
0
Reply
Female 3,828
lol so true
0
Reply
Male 22
I understand that IAB doesn`t take credit for posts, but citing back to the source is generally a basic courtesy. I`m not going to boycott the site or anything if it doesn`t happen, it`s just something I disagree with.
0
Reply
Male 342
HAHA, man, I used to love Duckman!
0
Reply
Male 25,416
true true!
0
Reply
Male 833
@Tmortens
IAB doesnt take credit for posts, we just post random things from round the net, citation unneeded.
0
Reply
Male 2,893
I love SMBC!!!!!
0
Reply
Male 22
As much as I enjoy IAB, the lack of citation pisses me off. This came from a great webcomic called Saturday Morning Breakfast Cereal. http://www.smbc-comics.com/ How about some credit to the source next time?
0
Reply
Male 1,370
That was funny.
0
Reply
Female 673
He reminds me of Duckman! XD

0
Reply
Male 149
lol swan porn...
0
Reply
Male 748
I guessed what was coming, and I was right!......for a change.
0
Reply
Male 504
Ducking? Duckling is spelled in the comic itself.
0
Reply
Male 1,254
I`m starting my job as a software engineer in less than 2 weeks! Real money! Student Loans! ??? Profit!
0
Reply
Female 708
I like that his looks never change no matter what... He`ll always be ugly :D
0
Reply
Male 447
Haha that`s pretty funny since I actually know a computer programmer who hates his job and makes barely enough money to live. So I guess it really doesn`t matter what job you get, some people get rich and some don`t.
0
Reply
Male 40,476
It`s more likely the Ugly Duck got liposuction, a beak job and feather augmentation done then appeared on the cover of People extoling the virtues of cosmetic surgery.
0
Reply
Male 518
Too bad there is such a difference between a Geek and a Nerd....I can`t program for poo
0
Reply
Male 2,552
Ha! Win!
0
Reply
Male 15,510
So the moral of the story is become nerd and youll be rich?
0
Reply
Male 5,189
Yay for the duck!
0
Reply
Female 9,601
meh.
0
Reply
Male 6,693
Not so much.
0
Reply
Male 1,011
bah you left out the best part of the joke..if you goto his site HERE!!!

Youll see a red button at the bottom of the panel for the hidden comic..for those of you too lazy to do so...

0
Reply
Male 1,596
lol
0
Reply
Male 3,285
Was that meant to be funny? Was i meant to laugh?
0
Reply
Male 21,057
Link: The Ugly Ducking: 2010 Version [Pics] [Rate Link] - It`s funny because it`s true. Moral of this story: Keep plugging away at that computer, nerds...
0
Reply