MORE Fired Newspaper Writers Get Last Laugh [Pic]

Submitted by: fancylad 7 years ago in Funny

We thought Wednesday"s fired writers" hidden secret message was a coincidence... nope, it planned...
There are 33 comments:
Male 712
If revenge is best served cold, pull yours outta the deep freeze, yeah?
0
Reply
Female 170
"if you say cant to anyone who is a cocney you will also get a smack in the mauff"

Er, no you wont. We`ll reply "Well, you cant WHAT?!"
0
Reply
Male 2,553
This was a lot more obvious than the other one, imo.
0
Reply
Male 4
I cun`t understand this one...
0
Reply
Male 27
if you say cant to anyone who is a cocney you will also get a smack in the mauff
0
Reply
Male 12
This is from the University of Utah`s campus newspaper, the Chronicle.
0
Reply
Female 62
i lol`d hardcore
0
Reply
Female 2,352
Way more obvious than the last.

I don`t get why the C-word is so offensive to most people.
0
Reply
Male 8,302
BTW, just to show how old and senile I`m getting... I just went back and looked at the original post and FINALLY saw the `penis` everyone was talking about. Yep, I couldn`t see blindingly obvious 36 point text lol.
0
Reply
Male 8,302
You`re reading it all wrong... Wednesday`s was an attempt to say "The PEN IS mighter than the sword", and this one`s hidden message is "You CUN`T take life too seriously." Stupid nerd second from left can`t spell properly, that`s all.
0
Reply
Male 25,416
dont believe it!
0
Reply
Male 3,842
Hey, wait a minute...these aren`t professional newspaper reporters getting fired/laid off. Nope, these are college students, and the `senior` staff are writing farewell columns because they graduated.
0
Reply
Female 3,828
LOL at least penis is actually a proper term... this one is terrible
0
Reply
Male 37,675
I hope and pray this is shopped! I`d hate to think the next crop of journalists are such... bad girls!
(assumes Howler81 is correct and this is a student paper...)
0
Reply
Male 325
This is a college paper. The Daily Utah Chronicle of the University of Utah. The articles are online, and do start with the letters you see. I`ve not seen a hard copy, but I`m assuming the layout is just as it appears. This paper has placed in the Society of Professional Journalist`s Mark of Excellence award in 07 and 08. I realy can`t say much for their "professionalism" here, though...
0
Reply
Male 9,306
OHHHHH....Penis is one thing...but damn!
0
Reply
Male 329
@Zepher: Agreed. And would they really let `fired` staff post a last column? Probably not.
0
Reply
Male 4,793
"Looks shopped... blow it up and you can start to see the blurring."

your profile pic looks shopped, noob! :)
0
Reply
Male 509
"Looks shopped... blow it up and you can start to see the blurring."

Not everything is shopped you know... and anything will look blurry when you blow it up cos its low resolution...

Although I have to say that two of these in quick succession DOES seem unlikely...

My point still stands...
0
Reply
Female 414
ya know... these look more like high school news papers so they`re not getting fired, they`re going to college. Hence the "senior staff" farewells, good job kiddos, you got this by your teacher I`m so proud
0
Reply
Male 537
Looks shopped... blow it up and you can start to see the blurring.
0
Reply
Male 129
i dont get it...sadd
0
Reply
Female 14
I don`t think anyone here was fired- it seems pretty obvious that these were the final columns of seniors who worked on a high school newspaper. Speaking as a former high school journalist, this is not very shocking.
0
Reply
Female 9,475
Well, he is "retiring."
0
Reply
Male 1,043
:( I think it`s fake. There already was 1 saying P. enis :( Am I right?
0
Reply
Male 1,929
lol the editors are the ones retiring.
0
Reply
Female 665
DAMNIT NOT AGAIN! How did we even miss this one?!
0
Reply
Female 635
i lol`d
0
Reply
Male 15,510
Lol I guess this came up first
0
Reply
Male 587
Taking bets on the next one. I have 10 bucks on boob or something breast related.
0
Reply
Male 339
Hmmmm...I smell a `shopped pic....
0
Reply
Male 1,108
Shouldn`t this read "non-nice individual"?
0
Reply
Male 20,110
Link: MORE Fired Newspaper Writers Get Last Laugh [Pic] [Rate Link] - We thought Wednesday`s fired writers` hidden secret message was a coincidence... nope, it planned...
0
Reply