The best in arts & entertainment, news, pop culture, and your mom since 2002.

[Total: 36    Average: 3.8/5]
37 Comments - View/Add
Hits: 26422
Rating: 3.8
Category: Sports
Date: 05/02/10 08:00 AM

37 Responses to Kangaroo Interrupts Golf Game To Masturbate

  1. Profile photo of madest
    madest Male 40-49
    7378 posts
    May 2, 2010 at 7:30 am
    Link: Kangaroo Interrupts Golf Game To Masturbate - If you`re a kangaroo, this is definitely NSFW.
  2. Profile photo of d_katman
    d_katman Male 13-17
    1836 posts
    May 2, 2010 at 8:08 am
    Son of a bitch can go down on himself. D: this isn`t fair
  3. Profile photo of a1butcher
    a1butcher Male 40-49
    4809 posts
    May 2, 2010 at 8:14 am
    I love the ring bell sound effect..
    I`m laughing like those two.
  4. Profile photo of a1butcher
    a1butcher Male 40-49
    4809 posts
    May 2, 2010 at 8:14 am
    james20.... congrats on being first!
  5. Profile photo of lostinkorea
    lostinkorea Female 30-39
    3727 posts
    May 2, 2010 at 8:19 am
    What is wrong with `roos? I just posted another video in the open forum with another one earlier. KINKY
  6. Profile photo of OmgZelda
    OmgZelda Female 18-29
    1593 posts
    May 2, 2010 at 8:23 am
    Oh James, don`t you know better? :|

    D, would you wanna suck yourself off? Seriously, think about it. lol
  7. Profile photo of fabarati
    fabarati Male 18-29
    1240 posts
    May 2, 2010 at 8:49 am
    lostinkorea: Nothing`s wrong, they just have their priorities straight.
  8. Profile photo of madest
    madest Male 40-49
    7378 posts
    May 2, 2010 at 8:50 am
    I`ll thank lostinkorea for pointing me to that clip.
  9. Profile photo of Ruswut
    Ruswut Male 18-29
    1266 posts
    May 2, 2010 at 9:09 am
    *waves bye bye to james*

    damn exhibitionist kangaroos
  10. Profile photo of aseirinn
    aseirinn Male 70 & Over
    877 posts
    May 2, 2010 at 9:14 am
    why she so coy???...butter wouldnt melt eh!!!
  11. Profile photo of Koner_Rox
    Koner_Rox Male 18-29
    112 posts
    May 2, 2010 at 9:19 am
    i cant understand a word those anchors say after :45 dude
  12. Profile photo of woomanfoo
    woomanfoo Male 18-29
    534 posts
    May 2, 2010 at 9:23 am
    They play Tool on sports shows in Australia? Awesome...
  13. Profile photo of almightybob1
    almightybob1 Male 18-29
    4290 posts
    May 2, 2010 at 9:43 am
    Seriously, james20. That`s the third time you`ve been banned for FIRST posting. Take the hint.
  14. Profile photo of IkeRay
    IkeRay Male 18-29
    2704 posts
    May 2, 2010 at 9:58 am
    "i cant understand a word those anchors say after :45 dude"

    I understood "bollocks" but other than that, its quite gibberish
  15. Profile photo of whipsmart
    whipsmart Female 18-29
    665 posts
    May 2, 2010 at 10:06 am
    roflmao. I didn`t watch the video yet but almightybob`s comment below me already made my day.
  16. Profile photo of Scott_2150
    Scott_2150 Male 18-29
    801 posts
    May 2, 2010 at 10:07 am
    Did he say b*llocks on the news?! Damn they have better TV than we do.
  17. Profile photo of Angelmassb
    Angelmassb Male 18-29
    15511 posts
    May 2, 2010 at 10:16 am
    Arent you glad it wasent Tiger Woods
  18. Profile photo of SamVimes
    SamVimes Male 30-39
    619 posts
    May 2, 2010 at 10:36 am
    I`m just glad it wasn`t Tigers Wood.
  19. Profile photo of davymid
    davymid Male 30-39
    12140 posts
    May 2, 2010 at 11:29 am
    IAB Factiod: Male kangaroos have two penises. Well, that`s not strictly true, they have a bifurcated penis, like a lizard`s tongue. And lady roos have two vajayjays.

  20. Profile photo of LleetLlama
    LleetLlama Male 18-29
    358 posts
    May 2, 2010 at 1:15 pm
    I`m sorry to say I was more interested in the fact that Jambi was playing in the backround.
  21. Profile photo of Fatninja01
    Fatninja01 Male 30-39
    25420 posts
    May 2, 2010 at 2:39 pm
    Ha ha ha! Tiger is going, why didnt i think of that?
  22. Profile photo of Lionhart2
    Lionhart2 Male 40-49
    8306 posts
    May 2, 2010 at 4:14 pm
    Damn roos do that all the time, anywhere at all. That`s why we don`t brake for them.
  23. Profile photo of Farsidedown
    Farsidedown Male 18-29
    421 posts
    May 2, 2010 at 9:28 pm
    "Damn roos do that all the time, anywhere at all. That`s why we don`t brake for them."

    Funniest thing I`ve read today!
  24. Profile photo of DarkFerret
    DarkFerret Male 18-29
    2749 posts
    May 2, 2010 at 9:34 pm
    If i was the news caster... i dont think i would have been able to continue
  25. Profile photo of xxPinkxx
    xxPinkxx Female 18-29
    3829 posts
    May 2, 2010 at 11:22 pm
    OMG is that on the real news? damn thats funny. I wanna live in Australia!
  26. Profile photo of davymid
    davymid Male 30-39
    12140 posts
    May 2, 2010 at 11:34 pm
    OMG is that on the real news? damn thats funny. I wanna live in Australia!
    I almost moved to Australia a year or so back (true story). Had a great job lined up in the oil business in Perth, immigration taken care of, the works. Ready to hit the button.

    At the last hurdle, I was put off by the remoteness, the distance from extant family and friends. That, and thought of double-dicked kangaroos wanking all over the place. F*ck that.
  27. Profile photo of Benjymax
    Benjymax Male 18-29
    75 posts
    May 3, 2010 at 2:43 am
    The kangaroo seems to be manifesting his opinion of Golf and I agree with him whole heartedly.
  28. Profile photo of Nidonemo
    Nidonemo Male 18-29
    9308 posts
    May 3, 2010 at 3:24 am
    Waiiiiit a minute.

    `roos have TWO dicks?!
  29. Profile photo of Lionhart2
    Lionhart2 Male 40-49
    8306 posts
    May 3, 2010 at 4:05 am
    > Nidonemo
    > Waiiiiit a minute. `roos have TWO dicks?!

    Doesn`t everyone???
  30. Profile photo of Lionhart2
    Lionhart2 Male 40-49
    8306 posts
    May 3, 2010 at 4:22 am
    Nidonemo, you have to read the True Story of the Seventh Day. Popular myth has it that God created everything, then rested on the seventh day. But what actually happened was that he made everything in six days, then had a bloody great piss-up to celebrate that night.

    He woke in the morning with an Almighty hangover and in a foul mood. He said "Y`know what? I`m gonna plonk an island in the middle of that ocean - a bloody great Continent-size island, cut off from everywhere!"

    "Huge Island in middle of Ocean - check" says Gabriel, scribbling on his clipboard.

    "And you know", says God, "how I made men total tosspots? Well, on this big frakkin` island, the blokes will be twice the dicks that normal men are!"

    And Gabriel jots down on his clipboard... "Aussie men - dicks x2"

    And that`s why they call us "The Lucky Country".
  31. Profile photo of Fwoggie2
    Fwoggie2 Male 30-39
    1803 posts
    May 3, 2010 at 10:19 am
    davymid, seriously, if you get a second chance, go. I had a brilliant year working in Oz. It`s all great, especially Perth. Sydney sucks though.
  32. Profile photo of Nidonemo
    Nidonemo Male 18-29
    9308 posts
    May 3, 2010 at 11:17 am
    Lion: LMAO! XD
  33. Profile photo of ithinkimbore
    ithinkimbore Male 18-29
    6 posts
    May 3, 2010 at 2:25 pm
    @lionhart2 OMG U DIRTY FOR THAT...but LmAo
  34. Profile photo of Cajun247
    Cajun247 Male 18-29
    10742 posts
    May 3, 2010 at 4:49 pm
    lionhart2 FTW!
  35. Profile photo of shadowtube
    shadowtube Male 13-17
    253 posts
    May 3, 2010 at 5:29 pm
    lol
  36. Profile photo of Pingas
    Pingas Male 13-17
    312 posts
    May 3, 2010 at 8:22 pm
    Epic move, my dear kangaroo.
  37. Profile photo of wahface
    wahface Female 18-29
    40 posts
    May 5, 2010 at 7:23 am
    yay for australian news!!
    i can`t believe I missed this!

Leave a Reply