Chad: A Serial Pervert Is Born At The E3 Expo [Pic

Submitted by: Matwix_2004 7 years ago in Funny

"If I kill everyone here, that"ll surely impress her--then she will love me..."
There are 61 comments:
Female 60
that is a beautiful woman!
0
Reply
Male 55
i am deffinalty going to a gaming comvention lol and taking home the demo gils lol wow FML
0
Reply
Female 2,352
Why`d that kid with the freakishly small head have to ruin this shot?
0
Reply
Male 446
I`d give her the stink eye too, I hate it when people hog the demos.
0
Reply
Male 53
gosh, who cares about that damn kid! never saw a hotter real life lara :D
0
Reply
Male 604
Since when do they allow kids at E3? I thought it was 100% press people by now. Or can they bring their families or something?
0
Reply
Male 440
That`s gotta be the creepiest chad so far
0
Reply
Male 535
That Lara is hot, the kid is creepy, but what`s with the kid in the backgrounds weird ass fro? is that a mulletfro?
0
Reply
Female 517
Lol, poor chad..
Haven`t seen him lately <:
0
Reply
Female 635
lol poor kid
0
Reply
Male 162
well she is amazingly hot
0
Reply
Female 709
He`s so freaky looking!
0
Reply
Male 621
Lmfao, that kid IS unfortunate looking.
0
Reply
Male 165
holy poo she`s hot
0
Reply
Female 18
it even looks like he`s about to pull a gun out of his bag loooool
0
Reply
Male 784
I have a girl like that in my basement!
:)
0
Reply
Female 536
that kid is unfortunate looking
0
Reply
Female 5,222
LMAO the caption actually fits his expression XDD
0
Reply
Male 447
What the heck is a serial pervert?
0
Reply
Male 239
@sourkrauter

...i`d let her.
0
Reply
Male 894
dude i bet she would crush his head between her thighs
0
Reply
Male 15,832
She looks like she could kick his ass.
0
Reply
Male 2,748
haha, i would be! :P
0
Reply
Female 4,376
LOL he looks enthused.
0
Reply
Male 1,918
@necrob.tch: wouldn`t you have?

Keith2: You know that`s a girl right?
0
Reply
Male 2,591
@necrob.tch: wouldn`t you have?
0
Reply
Female 467
he`s probly pulling himself from behind his games bag. disgusting.
0
Reply
Male 877
ian curtis lives
0
Reply
Female 113
His face is so... scrunched together... his features need to space themselves out to make him look less creepy.
0
Reply
Male 451
@ outdoorminer: I understood what you meant too. Your wrong, she is hot which is what I meant.
0
Reply
Female 4,447
That`s the kind of enthusiasm I like to hear around here, Sarah! I here by dub your comment the Comment of the Post.
0
Reply
Male 1,629
he`s prolly the reason e3 is closed to the public now
0
Reply
Male 25,417
teach em young to cosplay!
0
Reply
Male 3,431
Word Lukas. I`m just sayin` Lara Croft is teh hawtness.
0
Reply
Female 1,043
*death glare* o_o
0
Reply
Female 1,071
he`s reaching in his bag for the gun. "girls dont exist.. must...kill...zombie"
0
Reply
Male 699
best description in a while
0
Reply
Female 934
@DGbME

I know David Bowie is not hot, that`s what I was getting at with the Lara look-a-like. She seems a little tranny to me.
0
Reply
Male 295
"Ohhh shes good with a Wii...."
0
Reply
Male 3,425
I can`t blame him...
0
Reply
Female 864
Can you blame him ?
0
Reply
Female 96
@opie nope, I found it at the chive quite a while ago :).
0
Reply
Female 15,763
Did you make that, Canker?
0
Reply
Female 96

0
Reply
Male 327
E3 hasn`t happened yet this year, that was probably PAXEast or something...
0
Reply
Female 15,763
"is it wrong that me and Chad are having the same thoughts.........."

Only if it`s wrong that I agree...
0
Reply
Male 3
@cheska
yes! exactly what i thought, and therefore, he cannot be a pervert
0
Reply
Male 451
@ outdoorminer: Ummm, no David Bowie is not hot.

@ sumrandom1: you and me both. LOL
0
Reply
Female 78
whats his hand doing? is it just me or does he have like a HUGE forehead :/
0
Reply
Female 22
How much does he look like Ian Curtis? :o
0
Reply
Male 274
such a small head on that kid
0
Reply
Male 794
is it wrong that me and Chad are having the same thoughts..........
0
Reply
Female 934
That Lara looks like David Bowie in the face.
0
Reply
Male 4,867
is that a wii remote or are you just happy to see me?
0
Reply
Male 2,332
*Drool*
0
Reply
Male 5,189
Pulling out a gun!!! Oh nvm just another Wii Controller.
0
Reply
Female 934
What a demonic stare!
0
Reply
Male 15,510
I cant believe Lara doesnt sense the dange
0
Reply
Female 8,043
hmmmm...what is chad doing behind that bag?
0
Reply
Male 440
That Chad look really creepy.
0
Reply
Male 2,551
Link: Chad: A Serial Pervert Is Born At The E3 Expo [Pic [Rate Link] - `If I kill everyone here, that`ll surely impress her--then she will love me...`
0
Reply