What Your Facial Hair Says About You

Submitted by: cobrakiller 6 years ago Misc
http://www.holytaco.com/what-your-facial-hair-really-says-about-you

Mine is always changing, does that mean I"m schizophrenic?
There are 56 comments:
Male 31
lol read Mr.Nice Guy from Bored`s comment. Guess who?
0
Reply
Male 11,740
That`s totally moronic. Whether you have any facial hair or no facial hair, you`re an idiot. So either women wrote that (probably not) or the writers are idiots. I`ll put my money on door #2 Monty.
0
Reply
Male 698
Huh?!Q
0
Reply
Female 1,963
I`m down with whatever as long as it isn`t a full beard. I just can`t help but think that there must be a whole bunch of spittle and food crumbs and god knows what else in there.
0
Reply
Female 1,148
"Also, I really want you to look at my mouth, so I circled it in hair."


AHAHAHAHA!
0
Reply
Female 2,509
Penquin - with a chin strap LOL
0
Reply
Male 680
Loved the wolverine reference :D
0
Reply
Male 418
i have a very good looking face. I used to always be clean cut... women always assumed i was immature or childish though, i am 34, a girl at work suggested i grow a goatee. I can`t believe the difference just a goatee did to get attention from the ladies. amazing, i tell ya, simply...amazing :/
0
Reply
Male 1,226
So basically, the only way to look any good at all, according to this article, is to NOT HAVE A FACE?
What the drat, article...
0
Reply
Male 1
My facial hair makes me bold.....
ShimanoReels
0
Reply
Male 1,108
Nidonemo, you just really freaked me out. Then I remembered you`re gay. LOL
0
Reply
Male 265
pfft. My beard says I`m too lazy to shave.
0
Reply
Female 112
What I learned from the facial hair article: Men should be disrespected at all times for many reasons. But especially for what kind of fur they may or may not have growing on their face.
0
Reply
Male 9,306
I like stubble, it`s sexy and rugged. ^3^
0
Reply
Female 4,376
I`m not a huge fan of facial hair but the soul patch looks kinda cute on certain guys.
0
Reply
Female 447
>>ELDAVO; What about just chin hair? Not really a soul patch, definitely not as wide as a chin strap... My friend`s growing it out, I wanted to see it there.
>> Like Scott Ian from Anthrax? that is awesome but he would have to have good brows and an awesome hairdoo or shaved head. If not, he will come off as a doucher.
Also, for the record... I am not normally one to like full beards but i would do every one of those actors listed under that section ESPECIALLY Keanu <3<3<3 (I can hear the birdies tweeting, ahhh) As for the chin straps, around my way thats how the gay boys roll.
0
Reply
Male 774
Facial Hair: You can`t win, just shave it all off...
...oh wait.
0
Reply
Female 71
MUTTON CHOOOOOOOOOOOOOOOPSS!! So sexy. Yay for epic sideburns and chops!
0
Reply
Male 8,302
To quote a very Wise Man from just a few days ago... a man ain`t a man without a full beard. :-)
0
Reply
Male 2,148
What about just chin hair? Not really a soul patch, definitely not as wide as a chin strap... My friend`s growing it out, I wanted to see it there.
0
Reply
Male 2,436
Damn... I REALLY want to grow a moustache now. Too bad that`s for cops and creeps!
0
Reply
Female 547
They totally forgot mustaches... about 90% of mustaches wearers look like perverts.
0
Reply
Male 1,582
Chops are the poo! Would totally grow them if I was cool enough
0
Reply
Female 728
Ugh. Chin straps just look bad. I`ve never seen someone look good with one.

I liked the picture of mirror Spock. And the description for full beard was eerily accurate at describing someone I know with a full beard. :D
0
Reply
Male 385
so all this is saying is that no matter what you do men look like azzholes? seems a little bias to me.
0
Reply
Female 1,401
haha the penguin!
0
Reply
Male 227
i just decided on growing a moustache side burn combo what it says about me? im cool
0
Reply
Male 730
Ha best answer? Don`t have a face below your nose.
0
Reply
Male 291
I need help. I don`t know whether to grow a beard or not. It seems bearded men AND clean shaven men all got negetive points. The author is probably sporting a mustache. Total fail. I am STILL very, very bored.
0
Reply
Female 965
lol Love the penguin pic in the last row:D
0
Reply
Male 306
i wish i could grow facial hair...*sad*
0
Reply
Male 509
lol at who sports the chin strap - PENGUINS!
0
Reply
Male 1,666
"That was hilarious, but what about the mustache?"

What it really says: "I am a motherf*cking badass."
0
Reply
Male 450
lol there was a penguin on the last one
0
Reply
Male 25,416
That was lame, but i did like the photo of the day :)
0
Reply
Female 120
That was hilarious, but what about the mustache?
0
Reply
Male 1,254
Full beard for 5 years. Its scary now, since I really can`t see my face without it.
0
Reply
Male 330
I love how none of the options are good haha.
0
Reply
Male 893
lol@ The name`s Bag. Douche Bag.
0
Reply
Male 205
korahn: "full beard when I`m too lazy to shave"

That`s exactly the reason for mine.
0
Reply
Male 716
The penguin in the last one made it worth it.
0
Reply
Male 1,184
... . .. .. . . . .. . ..

Utterly wrong.

I have a full beard, and I am gay and I know I can`t write.
0
Reply
Male 3,255
lol@clean shaven. Good for women, children.
0
Reply
Male 15,510
Well my beard goes trough all those stages
0
Reply
Male 172
i have a permanent five o`clock shadow.
0
Reply
Male 9,306
HAH! PENGUIN! XD

But yeah, these keep coming off as some turd who just can`t make friends with the people who treat him like crap all day.

(...did I just pun myself?)
0
Reply
Male 1,416
Currently sporting a soul patch. Clean shaven when working around food. Goatee when I feel like it, full beard when I`m too lazy to shave (gone when it starts to itch. Might try a Fu-Man-Chu next.
0
Reply
Male 2,005
i am the full beard without that lame ass writing and reading
0
Reply
Male 1,765
Nope, Scott. Apparently if you decide to have any type of facial hair you become a tool, and if you decide to shave you`re a girl.
0
Reply
Male 1,023
agreed korea, agreed.

I grew a beard made out of chuck norris tears and fire, what does rhat say about me?
0
Reply
Male 339
so uhh what about my beard? thats not a very comprehensive list... what about an actual goatee too, not the satan goatee... and what about crazy braided beard that techno viking has?


0
Reply
Male 2,688
I tried the soul patch thing though *as seen in mt avatar*
0
Reply
Male 2,688
I rock the tamed 5 o clock shadow, usually...
0
Reply
Male 5,314
so is there anything that you can do with your face that doesn`t say something negative about you?
0
Reply
Female 3,727
Oh god, those people`s comments are funnier than the post...

-c*ntnugget- hahahahahahaha
0
Reply
Male 7,585
Link: What Your Facial Hair Says About You [Rate Link] - Mine is always changing, does that mean I`m schizophrenic?
0
Reply