What Tetris Looks Like In Hell [Pic]

Submitted by: fancylad 7 years ago in Funny

Very subtle... well played, Satan.
Credits: xkcd
There are 59 comments:
Male 31
this is a real online game!
0
Reply
Male 698
so you don`t win
0
Reply
Male 253
lol
0
Reply
Male 2,788
LINE PIECE!
0
Reply
Male 55
@acknex32

You obviously don`t log on often. XKCD comics have been making lots of appearances, along with Failblog and 4chan.
0
Reply
Female 355
That`s awesome.
0
Reply
Male 203
Lol :D
Nah Brain training tetris is Hell D:
0
Reply
Male 1,067
I bet you never get any of the long ones either.
0
Reply
Male 303
@freddyferret

Regular tetris is easy.
IDK what your talking about.

But, this is a good one.
0
Reply
Male 61
Never expected an xkcd comic to show up here...LOL
0
Reply
Female 536
This looks more like God`s handiwork to me
0
Reply
Male 11,740
Regular Tetris is hell.
0
Reply
Female 321
What`s kinda funny is that there was an ad for an online tetris game at the right of the pic, the normal one.Hmmm.
0
Reply
Male 1,351
Yes, indeed. This is very clever, kudos XKCD.
0
Reply
Male 8,302
Clever.
0
Reply
Male 1,485
NOOOO!!!!
0
Reply
Female 222
this picture makes me anxious just looking at it >,<
0
Reply
Male 914
wtf, tetris always looks like this when i play...ah crap, where the f am i....??
0
Reply
Male 2,056
XKCD FTW!!!!
0
Reply
Male 60
I bet Pokemon in hell would be Gary having a Lv. 100 Mewtwo for his starter and you have a Lv. 1 Magikarp or something, and if you lose (Remember, IF you lose), the game restarts, and you have to go through that "HELLO WELCOME TO POKEMON, MY SLAAAVE MUAHAHAHA WANNA BREAK INTO HOUSES?!" crap again... and again... and again... and again... *twitch*
0
Reply
Female 362
"There`s also a Katamari level where everything is just slightly bigger than you, and a Mario level with a star just out of reach." <--The mouseover text from XKCD.com.
0
Reply
Female 1,677
If they have weed in hell too, then I`m game!
0
Reply
Female 2,352
Man Tetris sucks in hell. .
0
Reply
Male 2,893
Almost have tetris....... just need a line one...........
*drops a swastika*
WHAT THE F**K!!!!!
0
Reply
Male 98
DiePSPolice

Way to be the `head` you accuse. It is linked. See right there? Credits: xkcd. Clickable url and everything.
0
Reply
Male 493
Hey, dickheads - source your material. Otherwise you`re just stealing, not linking/aggregating. This is xkcd. The last one was smbc.
0
Reply
Male 98
Do so love XKCD.
0
Reply
Female 28
XKCDDDD!
0
Reply
Male 2,148
I literally laughed out loud.

...God, I appreciate Tetris humor too much.
0
Reply
Male 5,190
Nuuuuuuuuu.
0
Reply
Male 25,416
ha ha ha. perfect!
0
Reply
Male 310
Im a freaking lolasaurus @ that one. ps, Ill FU with a RAKE!!!
0
Reply
Female 1,515
Ooooh I thought this was going to be lame-- another tetris joke-- but i actually lol`d! surprising!
0
Reply
Male 9,306
That`s just EEEEEEVILLLLL!
0
Reply
Male 5,194
xkcd is BRILLIANT. Best net comic ever.
0
Reply
Male 1,148
urr why is xkcd not sourced? this is the latest comic aswell ¬¬
0
Reply
Female 343
Hehe. Funny. That would suck!
0
Reply
Male 808
very clever, me likey!!
0
Reply
Male 153
Haha...nice!
0
Reply
Male 20
I think it`s only fair that any post should be accompanied by a credit to the source.

Anyway, xkcd can be hit or miss, but this is definitely a hit!
0
Reply
Male 3,819
Credit given. The site will take a second to update to reflect.
0
Reply
Male 7
Seriously feel like xkcd might get a little touchy about this
0
Reply
Male 537
Doesnt xkcd want you to give them credit when you post their stuff on a site like this?
0
Reply
Male 730
That`s awesome
0
Reply
Male 3,619
no.... NOOoh.... NOOOOOOOO!!!!!!!!!!
0
Reply
Male 6
hell
0
Reply
Male 436
@Samuelsoon: Take your own advice and stop flaming non-nice individual
0
Reply
Male 33
This instantly became my favorite post on IAB.
0
Reply
Male 346
@musuko

How bout shutting the drat up?
0
Reply
Male 7,611
thats hilarious
0
Reply
Male 2,690
rude!
0
Reply
Male 5,314
aw man, that`s funny.
0
Reply
Male 15,510
And you never get Game Over... BWAHAHAHAHAHAHA!
0
Reply
Male 2,850
How about linking back to the source: this is from xkcd.com
0
Reply
Male 794
LMAO!!
0
Reply
Female 9,475
Nice.
0
Reply
Male 612
I bet that I can still beat it!!!
0
Reply
Female 317
ha.
0
Reply
Male 20,178
Link: What Tetris Looks Like In Hell [Pic] [Rate Link] - Very subtle... well played, Satan.
0
Reply