Mr. Fancylad, Sir--Your Condoms Are Ready [Pic]

Submitted by: fancylad 6 years ago Funny

Fancy"s assistants, just getting him ready for another Saturday night...
There are 33 comments:
Male 156
looks like a marijuana vapor bag
0
Reply
Female 3,828
LOL good article, brassbull
0
Reply
Male 1,610
A1butcher, I found your dog.
0
Reply
Male 2,199
does fancy have a date with god?
0
Reply
Male 2,125
Oh and here is your prize
0
Reply
Male 2,125
Glendower, you are full of win
0
Reply
Male 239
Aaaaaaand the winner is Glendower.
0
Reply
Male 55
Afrohorse: Yes.
0
Reply
Male 25,416
rofl!
0
Reply
Male 336



Fancylad sir, your condoms are ready.

(on slide C, for condom)

0
Reply
Female 78
"according to the penis chart in the newest item... this is a very unsatisfactory size"

The chart didn`t actuly go that big so i recon "unsatisfactory" isn`t even the word :P
0
Reply
Male 33
thats the biggest volcano vape bag I have ever seen!
0
Reply
Male 13,624
Safe sex with clouds I guess
0
Reply
Male 740
"according to the penis chart in the newest item... this is a very unsatisfactory size"

ahahaha
0
Reply
Male 3,915
lol...clonst
0
Reply
Male 1,815
Hilarious. Now you can go screw what, a manhole?
0
Reply
Female 1,043
kairobert...*high-five*
0
Reply
Male 1,623



Fancylad sir, your condoms are ready.
0
Reply
Male 4
according to the penis chart in the newest item... this is a very unsatisfactory size
0
Reply
Male 575
putum tish (this is a drumroll)
0
Reply
Female 2,927
you wish fancy
0
Reply
Male 504
@a1butcher that is the funniest thing I have read all day!
0
Reply
Male 1,195
Fancy likes big women.
0
Reply
Male 264
They`re ready? Sorry, once they are in the state as pictured, they have already been used.
0
Reply
Male 5,314
haha, that`s pretty funny.
0
Reply
Male 4,807
Fancy... you should really check out the other post about "ideal" sizes....

You might as well be 3" according to the chart.
0
Reply
Male 1,043
Hahahaha funny:D Cuz it aint true.. hahaa (l0l)
0
Reply
Male 17,512
Good luck finding a woman that big.
0
Reply
Male 2,690
dang fancylad, pics or didn`t happen!
0
Reply
Male 600
umm... well according to the previous chart, this would be some freaky combination of big and small and therefore not enjoyable
0
Reply
Male 464
Too small, take `em back!
0
Reply
Male 677
Oh, you, fancylad :D
0
Reply
Male 19,854
Link: Mr. Fancylad, Sir--Your Condoms Are Ready [Pic] [Rate Link] - Fancy`s assistants, just getting him ready for another Saturday night...
0
Reply