Rockin' in the free world since 2005.

[Total: 45    Average: 3.8/5]
38 Comments - View/Add
Hits: 27875
Rating: 3.8
Category: Funny
Date: 04/28/10 03:33 PM

38 Responses to First, Bitches!

  1. Profile photo of fancylad
    fancylad Male 30-39
    18499 posts
    April 28, 2010 at 3:22 pm
    Link: First, Bitches! - Ugh, there`s always one in the bunch.
  2. Profile photo of Angelmassb
    Angelmassb Male 18-29
    15511 posts
    April 28, 2010 at 3:42 pm
    I love them sunny side up
  3. Profile photo of Jowsh
    Jowsh Male 18-29
    1237 posts
    April 28, 2010 at 3:58 pm
    hahahah can just imagine it growling first...
  4. Profile photo of Swaywithme
    Swaywithme Female 18-29
    3696 posts
    April 28, 2010 at 4:15 pm
    Love it! haha aww they`re cute...as most tiny things are but I`m onto you cretin!
  5. Profile photo of pui
    pui Female 18-29
    3575 posts
    April 28, 2010 at 4:23 pm
    lol awww!
  6. Profile photo of BrimstoneOne
    BrimstoneOne Male 30-39
    2229 posts
    April 28, 2010 at 4:28 pm
    the little bugger is cute for reptile
  7. Profile photo of a1butcher
    a1butcher Male 40-49
    4812 posts
    April 28, 2010 at 4:32 pm
    I will name him Benedict and I will put him on and English Muffin and drown him in
    Hollindaise sauce... Nom Nom
  8. Profile photo of aseirinn
    aseirinn Male 70 & Over
    877 posts
    April 28, 2010 at 5:43 pm
    freerange my arse!!!
  9. Profile photo of davymid
    davymid Male 30-39
    12151 posts
    April 28, 2010 at 5:58 pm
    First! Haha just kidding >.>" Hope that doesnt get me in trouble lol.
    TO THE BANHAMMER! Nah, jes` dratin wid ya.
  10. Profile photo of poopsmit
    poopsmit Male 18-29
    4 posts
    April 28, 2010 at 6:20 pm
    "lol awww!"

    exactly what Robert Muldoon said before the raptors became killing machines.
  11. Profile photo of davymid
    davymid Male 30-39
    12151 posts
    April 28, 2010 at 6:24 pm
    free shipping
    competitive price
    any size available
    accept the paypal etc etc etc
    Now YOU, on the other hand, are f*cking `Hammered.
  12. Profile photo of Skyira
    Skyira Female 18-29
    1134 posts
    April 28, 2010 at 6:41 pm
    i truely believe that Davymid is like IAB version of Thor, he always lays down his hammer! :D and i find this picture adorable in some odd way. :|
  13. Profile photo of Exsilium
    Exsilium Male 18-29
    134 posts
    April 28, 2010 at 7:06 pm
    It doesn`t seem like it would fit in that egg. Look at the size of its head and the size of the rest of the egg. `Shopped? Hmm. Maybe the egg is longer than it looks.
  14. Profile photo of davymid
    davymid Male 30-39
    12151 posts
    April 28, 2010 at 7:08 pm
    vv "i truely believe that Davymid is like IAB version of Thor, he always lays down his hammer!"

    Ah yes, if only that were true.

  15. Profile photo of 5Cats
    5Cats Male 50-59
    31766 posts
    April 28, 2010 at 7:12 pm
    vv Lolz GReat picture that!
  16. Profile photo of vodooshaman
    vodooshaman Male 70 & Over
    450 posts
    April 28, 2010 at 7:24 pm
    Exsilium-It doesn`t seem like it would fit in that egg. Look at the size of its head and the size of the rest of the egg. `Shopped? Hmm. Maybe the egg is longer than it looks.

    retard alert: he doesnt fit thats why he hatched
  17. Profile photo of CoffeeDiiva
    CoffeeDiiva Female 40-49
    1605 posts
    April 28, 2010 at 7:54 pm
    LOL that caption made me giggle more.
  18. Profile photo of dooflotchie
    dooflotchie Female 30-39
    336 posts
    April 28, 2010 at 8:28 pm
    Gah!!! What`s with the IAB posts lately that remind me of weird stuff I`ve seen?

    I was returning a canoe I rented for the day and I saw some kids playing on the dock. Didn`t think anything of it until I walked by them. One turned around and asked me, "Hey, you wanna hold this baby alligator? There`s a bunch of them in the water here!"

    For some reason he just gave me a funny look and didn`t say anything when I said, "Hell no! Put those babies back in the water and get out of here because gator-mama is close by and if you make one of those babies squeak she`s gonna come eat whatever is messing with them!"

    Yeah, after that I took off like my ass was on fire.
  19. Profile photo of Fatninja01
    Fatninja01 Male 30-39
    25407 posts
    April 28, 2010 at 8:47 pm
    WIN!
  20. Profile photo of fishgul69
    fishgul69 Female 18-29
    914 posts
    April 28, 2010 at 8:53 pm
    I lol`d
  21. Profile photo of Papapimpin
    Papapimpin Male 18-29
    528 posts
    April 28, 2010 at 9:46 pm
    Hmm..seems like a few of the others already made it out and away
  22. Profile photo of entwife
    entwife Female 18-29
    536 posts
    April 28, 2010 at 10:56 pm
    He does not look like he could fit inside that egg!
  23. Profile photo of eskimo9
    eskimo9 Male 18-29
    703 posts
    April 29, 2010 at 12:09 am
    croc farming? why?

    ps, if they are alligators, or crocs, i don`t know or care.
  24. Profile photo of deadpopstar
    deadpopstar Female 18-29
    497 posts
    April 29, 2010 at 6:57 am
    ZOMG A SPAMMER! I`ve never seen one before!

    This is a joyous day!
  25. Profile photo of crabcake
    crabcake Female 30-39
    397 posts
    April 29, 2010 at 7:05 am
    this could be "aww of the day". too bad it`s not a video.
  26. Profile photo of TKD_Master
    TKD_Master Male 18-29
    4794 posts
    April 29, 2010 at 8:27 am
    Thirty FIRST!!!! (roughly...)
  27. Profile photo of uhmerikin
    uhmerikin Male 18-29
    876 posts
    April 29, 2010 at 8:59 am
    Amazing how nearly anything, as a baby, is cute. Even this little thing, who will no doubt grow up to be the kind monster that will haunt my dreams.
  28. Profile photo of helvete_
    helvete_ Female 13-17
    11 posts
    April 29, 2010 at 9:56 am
    I didn`t know those came from eggs.
  29. Profile photo of mcflylives
    mcflylives Male 30-39
    334 posts
    April 29, 2010 at 9:56 am
    eskimo9
    Male, 18-29, Australia
    129 Posts Thursday, April 29, 2010 12:09:01 AM
    croc farming? why?

    same reason we have chicken farming. for food.
  30. Profile photo of duffytoler
    duffytoler Male 40-49
    5196 posts
    April 29, 2010 at 9:57 am
    Lulz - "FIRST!". Needs that caption, IAB.
  31. Profile photo of Ruswut
    Ruswut Male 18-29
    1266 posts
    April 29, 2010 at 10:22 am
    "I didn`t know those came from eggs."

    Really? o.O?... that lizards come from eggs?
  32. Profile photo of mluther
    mluther Male 13-17
    1023 posts
    April 29, 2010 at 11:05 am
    I hear they tate like chicken
  33. Profile photo of 01001110
    01001110 Male 18-29
    18 posts
    April 29, 2010 at 5:02 pm
    gochilla
  34. Profile photo of MLime
    MLime Female 13-17
    126 posts
    April 29, 2010 at 9:21 pm
    So cute :3
  35. Profile photo of kidney
    kidney Female 18-29
    112 posts
    April 30, 2010 at 12:15 pm
    aww :D
  36. Profile photo of darkgear6
    darkgear6 Male 70 & Over
    1378 posts
    April 30, 2010 at 12:31 pm
    gotta make a macro out of this
  37. Profile photo of xXKaryXx
    xXKaryXx Female 13-17
    635 posts
    May 4, 2010 at 8:48 am
    i lol`d

    xD

Leave a Reply