Facebook Friends: Sick Of Your Twilight Crap [Pic]

Submitted by: fancylad 7 years ago in Funny

You can obsess about Twilight all you want, but remember: Your friends hate Twilight and do not want to hear about it.
There are 63 comments:
Male 21
take that alxe and every one els who like twilight
0
Reply
Male 577
Justified.
0
Reply
Male 3,915
wow...if a GUY did that to me...i might do the same....
0
Reply
Female 79
i love the how unquestionable the justification is
0
Reply
Male 3
agreed
0
Reply
Female 536
So there is some justice in the universe
0
Reply
Male 68
thats is single handedly the greatest thing i have rad/seen all day
0
Reply
Female 1,401
marc refers to him as he... a he who likes twilight
0
Reply
Male 92
she or he deserved it
0
Reply
Male 88
Well, she deserves it for drinking... And liking twilight.
0
Reply
Male 203
Lol. what a tard.
0
Reply
Male 213
He got what he deserved. Idiot.
0
Reply
Male 8,302
Bit more research. Link here. Turns out in stands for `Minor in Consumption`.
0
Reply
Male 8,302
> kimkio

MIC = Consumption of Alcohol by a Minor. Don`t ask me how they get the acronym from that though, I have no idea. I just googled "mic public service law".
0
Reply
Female 877
ahahahha awesome!!!

umm what is M.I.C? i only know M.I.B ._.
0
Reply
Female 151
Hahaha at TheSharpest
0
Reply
Male 11,740
Oh that reminds me of the time I was at the phone store waiting for my phone to get fixed. I was looking at the displays and one was logged in to facebook. Some f***tard forgot to log off. So I left a nice status message on his page. I wish I could have seen the comments to that one. LOL
0
Reply
Female 1,287
TheSharpest: "vampires that twinkle in the sunlight? what ever happened to REAL vampires, there`s nothing worse than a `twihard` trying to convince you how awesome twilight is..he deserved it! "

They SPARKLE. Not twinkle, you fool!

/notseriousatall
0
Reply
Male 2,748
Yea!! Good for them!! Stupid male twilight nerd...
0
Reply
Male 1,765
`Shopped. I can tell because of the pixels, and because they claim a male enjoyed Twilight.
0
Reply
Female 9
vampires that twinkle in the sunlight? what ever happened to REAL vampires, there`s nothing worse than a `twihard` trying to convince you how awesome twilight is..he deserved it!
0
Reply
Male 12,365
[quote]I`m sorry but `friends` that drop you off in front of the cop shop when you are drunk are NOT friends at all. I hate the twilight nerds like everyone else, but this was just too mean.[/quote]

Prepare for the end of days, people. Something is about to be written that must be a potent omen of doom.

I agree with CrakrJak.
0
Reply
Male 8,302
Yeah, its all THEIR fault, because you always get MIC and Public Service for being left unconscious on the sidewalk.

If anyone was going to get charged (if what he says was all there was to the incident) it would be the people who put him there.
0
Reply
Male 848
lol@ Jazzycakes
0
Reply
Male 1,629
@CrakrJak

you cant say you or someone you know never did somethin mean to the guy who passed out first at a party. its just plain funny. idk about the police station but maybe a church or something
0
Reply
Male 17,512
I`m sorry but `friends` that drop you off in front of the cop shop when you are drunk are NOT friends at all. I hate the twilight nerds like everyone else, but this was just too mean.
0
Reply
Female 38
He should be thanking his friends for the lesson learned
0
Reply
Male 217
i found my new best friends
0
Reply
Male 725
This should be a PSA to inform people what to do with Twilight fans.
0
Reply
Female 2,352
Deserved. I wonder what happens when werewolves get sh*t faced. .
0
Reply
Female 1,329
This is why werewolves just should not drink.
0
Reply
Female 4,359
punishment fits the crime.
0
Reply
Male 25,416
owned!!!!!!!!!!
0
Reply
Female 47
I think i must live under a rock. Either that or it`s not so big here in the Uk. All i know about it is that it`s a film with Vampires in, which stars some bloke all the young girls fancy?. It`s a funny thing to do though....i like it!
0
Reply
Male 1,054
how pathetic to let a chick flick threaten one`s manhood
0
Reply
Male 3,431
I like his friends already.
0
Reply
Female 115
BHAHAHAHAHAHAHAAAAA!!!!!!!!!!!! xD
0
Reply
Male 7,611
then the little bastard deserved it.
0
Reply
Female 961
lol an appropriate punishment
0
Reply
Male 1,351
Wow, totally doing that in a few years if the twilight craze doesn`t die down. And um...what`s M.I.C.?
0
Reply
Male 587
Any guy who talks about Twilight in a positive way is either gay or asking for this kind of retaliation.
0
Reply
Male 216
ownt
0
Reply
Female 7,866
Well- perhaps it will teach him not to be so moronic as to drink that much. It is not his friends job to get him home, especially after he has been drunk and annoying all night.
0
Reply
Male 193
haha that is hilarious.
0
Reply
Male 1,958
Epic. Win
0
Reply
Male 10,440
lol!! Totally justified.
0
Reply
Male 229
WIN!
0
Reply
Male 2,703
"My bestie might do it after I drag him to see the next one XD"

yeah, he has more problems seeing as you friendzoned him
0
Reply
Female 9,475
"any guy, that talks about twilight, deserves to have this done to him"

Agreed, but don`t forget about the females and their moms.
0
Reply
Female 579
guy deserved it. though i`m not going all "OMG TWILIGHT HATE", `cause i don`t like it, but i don`t hate it all the same. just ... shut up about twilight because not everyone likes it, and also don`t go out somewhere if you`re underage and drunk. :| that was just a stupid move.
0
Reply
Male 10,855
ZING!
0
Reply
Male 64
and on the news tomorrow, hundreds of youth all over the world were discovered in front of police stations tied up with signs claming that they were werewolves.
0
Reply
Male 234
any guy, that talks about twilight, deserves to have this done to him
0
Reply
Male 231
WIN WIN WIN WIN WIN WIN!!!!
0
Reply
Male 4,680
He thoroughly deserved it.
0
Reply
Male 3,255
@IkeRay

Yea, THAT`s why facebook sucks. rofl.
0
Reply
Male 3,255
Marc`s drating awesome.
0
Reply
Female 82
I`m so afraid my friends will do this to me one night. My bestie might do it after I drag him to see the next one XD, maybe not since I promised him he won`t have to come see breaking dawn with me.
0
Reply
Male 52
Twilight fans, watch out!
0
Reply
Male 2,703
FN high schoolers...THIS is why facebook sucks
0
Reply
Female 509
lmao!!
0
Reply
Male 871
My wife is also a twilight fan she dragged me almost kicking and screaming to see the last one and as I assumed it was awful.
I`ve told her if she attempts to make me watch another it will end in divorce!!!
0
Reply
Male 20,148
Link: Facebook Friends: Sick Of Your Twilight Crap [Pic] [Rate Link] - You can obsess about Twilight all you want, but remember: Your friends hate Twilight and do not want to hear about it.
0
Reply