Twilight`s Edward Gets A Mouthful [Pic]

Submitted by: fancylad 7 years ago in Funny

A mouthful of what? You don"t wanna know... Also, if there was a brain-bleach tag, we"d use it here.
There are 125 comments:
Female 965
OMFG, please rewind my brain so I never saw this! DX
0
Reply
Female 635
........

i swear i just gagged
0
Reply
Female 150
i think i just threw up a little in my mouth :/
0
Reply
Male 663
i get it. i`m gonna go vomit now.
0
Reply
Male 2,748
HAHAHHAHAH my friends and i joke about this all the time!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA lol.
0
Reply
Male 31
I`d say he must have lots of them......
Imagine a guy walking in when uhh Edward? Ok "Chad" was doing that and throwing up continuously without looking away.
0
Reply
Female 1,264
@SarahofBorg

I think it was in The Devil Memnoch. But hey, Armand the Vampire is a pretty pervy book so it might as well happened there too. XD

Ohhh, Anne Rice knows how to make disgusting thinks sound less gross...XD
0
Reply
Female 185
yep, I`m gonna have to agree with NitroJunkie. And no need for lubricants or the like either.
0
Reply
Female 1,283
[quote]Period blood is a mixture of tissues and secretions from inside the uterus including water and mucus from the uterine glands, blood from capillaries feeding the endometrium, and the glandular tissue of the endometrium itself.

Plus the big globby splots that ooze from you.[/quote]
Ok, I`m so not comin` back to this post >.<
0
Reply
Female 428
Redwings!
0
Reply
Male 758
Period sex is the best. No foreplay requirements!
0
Reply
Female 276
ewwww
0
Reply
Male 257
Gross, menstrual blood reference.
0
Reply
Male 2,220
Arse.

I was just about to splat some dragons blood over my pasta. Big globby splots of it.

0
Reply
Male 109
Maybe she had a nosebleed...
0
Reply
Female 1,412
hahahahaha
0
Reply
Female 460
Ewww...
0
Reply
Male 224
"Plus the big globby splots that ooze from you."

AW- AAWWWWWWWW
0
Reply
Female 961
once again. food + IAB = loss of appetite
0
Reply
Male 7,830
"Plus the big globby splots that ooze from you"
-thats all you needed to say
0
Reply
Female 2,509
>>"I fail to see how period blood is any more gross than other blood"<<

Period blood is a mixture of tissues and secretions from inside the uterus including water and mucus from the uterine glands, blood from capillaries feeding the endometrium, and the glandular tissue of the endometrium itself.

Plus the big globby splots that ooze from you.
0
Reply
Female 2,509
I threw up a little in my throat
0
Reply
Male 7,830
gothicqueen, im not, how about the fact there is a dead cell of a half a child.
0
Reply
Male 72
whaha gross!
0
Reply
Female 859
LMAO
0
Reply
Female 117
bahahaha!
0
Reply
Male 621
Well that was gross.
0
Reply
Male 48
F U IAB, and GROSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
0
Reply
Male 13,630
Jesus122500 - *Coughs on tea*
0
Reply
Male 24
so a vampire walks into a bar and just orders water. then he takes out a tampon and starts dipping it in the water. when the bartender asks what are you doing, the vampire replies: "makin` tea"
0
Reply
Male 397
I see what you did there.
0
Reply
Female 4,424
hey, that just made me think maybe there is some kind of market for vamps purchasing placentas?
0
Reply
Female 4,424
i was eating my dinner as well, f uck, im going to be sick...but, then again, i think it raises some valid points. blood is blood surely? humans eat dead animals..inc blood products, so whats so bad about vamps doing this? it would make for a more interesting book at least...
0
Reply
Male 425
Oh. OH! haha I can honestly say i lold
0
Reply
Male 1,354
SFIFTL. Old.
0
Reply
Female 318
yuckyuckyuckyuckyuckYUCK!
0
Reply
Female 4,376
"It`s old, dead blood. Most of it isn`t fresh and flowin`, which is why it stinks so bad.. It`s like having a rotting fish attatched to your vagina."


Also it has piece of uterine lining in it. That`s what the chunky clots are.

Anyone still not puking? lol
0
Reply
Female 155
lol period
0
Reply
Male 91
"It`s old, dead blood. Most of it isn`t fresh and flowin`, which is why it stinks so bad.. It`s like having a rotting fish attatched to your vagina."

Thanks for making me remember the smell.

Thanks...
0
Reply
Male 1,083
lmao. sickkkkkk!
0
Reply
Female 2,927
@davymid- ROFLMAO
0
Reply
Female 2
Gross.
0
Reply
Female 1,283
[quote]It`s old, dead blood. Most of it isn`t fresh and flowin`, which is why it stinks so bad.. It`s like having a rotting fish attatched to your vagina[/quote]

*Sobs*
GET IT OUT OF MY HEAD!
0
Reply
Female 525
"I fail to see how period blood is any more gross than other blood"

It`s old, dead blood. Most of it isn`t fresh and flowin`, which is why it stinks so bad.. It`s like having a rotting fish attatched to your vagina.
0
Reply
Female 238
hahahaahaaaHAAAAAAA
0
Reply
Male 976
>>"I fail to see how period blood is any more gross than other blood"

It just is.<<

I fail to see how the word "period" is grosser than every other word but it just is :P
0
Reply
Male 7,830
ewwwww, but i wouldnt be surprised if her blood is that much crazy loved by vampires.
0
Reply
Male 3,431
The bottom frame he looks like he`s about to blow chunks.
0
Reply
Male 12,138
I once heard Twilight described as "The story of one young woman`s choice to practice either bestiality or necrophilia."

I lol`d.
0
Reply
Female 509
I love his facial expression.
0
Reply
Female 53
eww
0
Reply
Male 2,592
I would so do bella
0
Reply
Female 3,828
Hmm ive seen this before, i wonder if it was here? Not sure.

And lol thats gross but awesome.
0
Reply
Male 153
Mmm-mM, bitch!
0
Reply
Female 30
Thats really sick
0
Reply
Female 204
ewwwwwww! haha
0
Reply
Female 331
eww..but i wondered the same thing when i read the book (sue me i was younger). If her blood is so irresistible, why didn`t he go ape-poo when she was on her rag...
0
Reply
Male 2,690
eww
0
Reply
Male 1,629
lmao!
0
Reply
Female 1,677
"Neck blood=soda
Period blood=slurpee"

Well see now I`m just confused. Everybody loves slurpees!
0
Reply
Female 89
Well that`s drating disgusting.
0
Reply
Male 239
"Well that`s not very convincing. :P"

Well its because of the... well you know because.... i... i can`t... i need to go.
0
Reply
Female 19
OLOLOLOLOLOLZ. That`s rather humorous.
0
Reply
Male 1,351
Neck blood=soda
Period blood=slurpee
0
Reply
Female 494
Well it`s not purely blood you see....
0
Reply
Female 3,574
[quote]It just is.[/quote]
Well that`s not very convincing. :P
0
Reply
Female 443
Bhahahahahahahahahahahah *gasp* hahahahahahahaha
0
Reply
Male 239
"I fail to see how period blood is any more gross than other blood"

It just is.
0
Reply
Male 699
ha
0
Reply
Male 91
"*barf*
*vomit
*blow chunks*
Holy f**king sh*t.
Thats disgusting."
x2
0
Reply
Female 3,574
I fail to see how period blood is any more gross than other blood but okay lol
0
Reply
Male 213
Oh God...
0
Reply
Female 117
Oooo the universal language of Shane Dawson <3
0
Reply
Male 172
GAAAAAAA AAAAAAAAH!!!~!~ !~!~!~!~~~~~! !!!!!
0
Reply
Male 2,893
*barf*
*vomit
*blow chunks*
Holy f**king sh*t.
Thats disgusting.
0
Reply
Male 48
one word... EWWW!!! lol
0
Reply
Female 1,190
>Daisy822
PERIOD CUP! :D
0
Reply
Male 4,793
~awkward~
0
Reply
Female 1,283
[quote]every real man has done the red wings at least once[/quote]
I`m not gonna lie.
That is. drating. Gross.
0
Reply
Female 1,199
Oh dear God. D:
0
Reply
Female 50
I almost snorted a mouthful of hot coffee through my nostrils.
0
Reply
Female 1,043
omg...this was on shane dawson from way back when...
0
Reply
Female 1,048
ROFL!!!
0
Reply
Female 3,562
Awesome, Anne Rice actually did that in the Vampire Armand. It was very sick.
0
Reply
Male 101
Well, now we know he`s not gay.
0
Reply
Female 136
hahaha. nice.
0
Reply
Male 10,855
Somehow I thought Edward was quite the cunning linguist.
0
Reply
Female 1,283
AHAHAHAHA
0
Reply
Male 554
wtfh i was eating... >=( should have read the dam description =\
0
Reply
Male 497
slurp slurp
0
Reply
Female 356
Hahahahahahahahahah I like this :D
0
Reply
Male 25,416
old news!
0
Reply
Female 43
...
0
Reply
Female 4,447
ewwwwww
0
Reply
Female 471
LMAO win!
0
Reply
Male 141
and this is how old now?
0
Reply
Male 23
Too predictable to be funny, too mundane to be shocking. :-/
0
Reply
Male 798
Awww.....

0
Reply
Female 2,289
sick
0
Reply
Male 258
haahhaah. that did make me chuckle
0
Reply
Male 1,598
No brain-bleach required, regular bleach will do just fine. Excuse me, I need to go find some.
0
Reply
Male 1,129
hahahaha... I loled.... And CRUCIBLE is right. every real man has done the red wings at least once
0
Reply
Male 553
LOL
0
Reply
Male 419
hahahahaha i knew it!
0
Reply
Male 5,314
twilight verts tiem plox nao sauce blah blah blah
0
Reply
Male 730
Full of lulz
0
Reply
Female 2,352
@crucible no.
0
Reply
Male 10,440
lol!
0
Reply
Male 2,422
I laughed and dry heaved at the same time.
0
Reply
Male 1,815
Everyone red wings at least once
0
Reply
Male 2,148
OH. MY. GOD.
You really HAD to post this, ia/b/?
0
Reply
Female 295
err, does he mean what I think he means?
0
Reply
Male 48
LMFAO and agreed with lornzhas
0
Reply
Male 1,357
ewwwwwwwwwwwwww LMAO
0
Reply
Male 1,646
Its so funny. like half of the pictures i see here, i see on /b/ like 2 weeks before.
0
Reply
Male 260
Hahaha
0
Reply
Male 5,189
I made a joke about this to my friend today. LOL
0
Reply
Female 39
That is.. utterly disgusting. x.x
0
Reply
Male 2,056
LMFAO
0
Reply
Male 229
Congrats on your red wings eddie...
0
Reply
Male 322
Ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
0
Reply
Male 229
BHAHAHAHAHAAHA Ewwwww
0
Reply
Male 243
GROOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSS
0
Reply
Female 675
.... Wow.
0
Reply
Male 20,908
Link: Twilight`s Edward Gets A Mouthful [Pic] [Rate Link] - A mouthful of what? You don`t wanna know... Also, if there was a brain-bleach tag, we`d use it here.
0
Reply