Rockin' in the free world since 2005.

[Total: 49    Average: 3.9/5]
96 Comments - View/Add
Hits: 58978
Rating: 3.9
Category: Funny
Date: 03/27/10 12:05 PM

96 Responses to Mario Approved! [Pic]

  1. Profile photo of masterbob
    masterbob Male 13-17
    392 posts
    March 27, 2010 at 5:55 am
    Link: Mario Approved! - Once you see it, you`ll poo bricks.
  2. Profile photo of slayer50515
    slayer50515 Male 18-29
    988 posts
    March 27, 2010 at 12:09 pm
    "Mario? Where is there a - HOLY poo!"
  3. Profile photo of APJ311
    APJ311 Male 13-17
    749 posts
    March 27, 2010 at 12:11 pm
    Aah, scary moustache guy! Took me a while to see him...
  4. Profile photo of keith2
    keith2 Male 18-29
    2587 posts
    March 27, 2010 at 12:16 pm
    hahaha it`s-a-meeeeee!!!!
  5. Profile photo of Piepig
    Piepig Male 13-17
    1524 posts
    March 27, 2010 at 12:16 pm
    Omg i suffocated when I saw that.
  6. Profile photo of logandaninja
    logandaninja Male 13-17
    227 posts
    March 27, 2010 at 12:19 pm
    meh.
  7. Profile photo of strivejaylen
    strivejaylen Male 18-29
    196 posts
    March 27, 2010 at 12:19 pm
    she looks.. wait ahh creepy guy under bed
  8. Profile photo of RiseAgainst3
    RiseAgainst3 Male 13-17
    394 posts
    March 27, 2010 at 12:20 pm
    *poops bricks*
    XD.


    .....Nice icon BTW MasterBob
  9. Profile photo of TheBuzzer
    TheBuzzer Male 18-29
    472 posts
    March 27, 2010 at 12:22 pm
    lol wtf
  10. Profile photo of RyanHake
    RyanHake Male 18-29
    2690 posts
    March 27, 2010 at 12:22 pm
    Creepy :)
  11. Profile photo of vilem
    vilem Male 18-29
    372 posts
    March 27, 2010 at 12:23 pm
    This is totally a fear of mine. i check under my bed every night to make sure creepy italians aren`t lurking about.
  12. Profile photo of smithno13
    smithno13 Male 18-29
    252 posts
    March 27, 2010 at 12:23 pm
    Creeper.
  13. Profile photo of Fatninja01
    Fatninja01 Male 30-39
    25408 posts
    March 27, 2010 at 12:28 pm
    What the? why is he there? photoshopped or lagit?
  14. Profile photo of goldspot7
    goldspot7 Male 13-17
    174 posts
    March 27, 2010 at 12:39 pm
    wtf??
  15. Profile photo of perhapsmaybe
    perhapsmaybe Female 18-29
    446 posts
    March 27, 2010 at 12:41 pm
    woah.
  16. Profile photo of Samuelsoon
    Samuelsoon Male 18-29
    346 posts
    March 27, 2010 at 12:51 pm
    hilarious
  17. Profile photo of vfr4
    vfr4 Male 30-39
    185 posts
    March 27, 2010 at 12:53 pm
    Couldn`t see it then, hilarious.
  18. Profile photo of kiriluv
    kiriluv Female 18-29
    203 posts
    March 27, 2010 at 1:01 pm
    I think maybe I`ll clean my room more often now....
  19. Profile photo of Stodogs
    Stodogs Female 13-17
    301 posts
    March 27, 2010 at 1:07 pm
    ...oh! my!
  20. Profile photo of Qtee_mo
    Qtee_mo Female 18-29
    414 posts
    March 27, 2010 at 1:08 pm
    omfg hahahaha a new way to smuggle people into the US!!
  21. Profile photo of GulAtiCa
    GulAtiCa Male 18-29
    1 post
    March 27, 2010 at 1:24 pm
    Thats awesome. hahaha
  22. Profile photo of acanatane
    acanatane Female 18-29
    276 posts
    March 27, 2010 at 1:25 pm
    omfg creeeeeeepy :/
  23. Profile photo of Spocom
    Spocom Female 13-17
    709 posts
    March 27, 2010 at 1:25 pm
    Jesus Christ! He scared the poo out of me once I saw him!
  24. Profile photo of dante8o
    dante8o Male 30-39
    50 posts
    March 27, 2010 at 1:37 pm
    I nearly pissed myself!
  25. Profile photo of goaliejerry
    goaliejerry Male 30-39
    4019 posts
    March 27, 2010 at 1:37 pm
    hehe, its funny
  26. Profile photo of motherObambi
    motherObambi Female 13-17
    42 posts
    March 27, 2010 at 1:41 pm
    that was actually the first thing i saw besides the nipple and dildo
  27. Profile photo of panth753
    panth753 Female 18-29
    9184 posts
    March 27, 2010 at 1:43 pm
    Muhahahahahahahahaha, nice.
  28. Profile photo of alchemist18
    alchemist18 Female 13-17
    357 posts
    March 27, 2010 at 1:48 pm
    ha!
  29. Profile photo of gothgirl69
    gothgirl69 Female 18-29
    423 posts
    March 27, 2010 at 2:55 pm
    thats not her nipple its her other elbow. and wtf are you taking about theres no dildo.
  30. Profile photo of MsLee
    MsLee Female 18-29
    62 posts
    March 27, 2010 at 2:56 pm
    odd.
  31. Profile photo of marcus2
    marcus2 Male 13-17
    677 posts
    March 27, 2010 at 2:56 pm
    What? its just a girl in a be- OMG KILL IT! KILL IT WITH FIRE!!!!!1!!11
  32. Profile photo of acknex32
    acknex32 Male 18-29
    61 posts
    March 27, 2010 at 2:59 pm
    Took me a second to see it.

    I`m not sh*tting bricks, though.
  33. Profile photo of IQover
    IQover Male 13-17
    1043 posts
    March 27, 2010 at 3:21 pm
    Photobom of the freaking MILLENIUM
  34. Profile photo of crazyfangirl
    crazyfangirl Female 18-29
    132 posts
    March 27, 2010 at 4:17 pm
    hmm....ok where is i.....ZOMG!!!! Gah, that`s so creepy
  35. Profile photo of 5Cats
    5Cats Male 50-59
    31783 posts
    March 27, 2010 at 4:29 pm
    Not brick-worthy, but a good "Ewww! LoL!" indeed!
  36. Profile photo of Thepwnsher
    Thepwnsher Male 13-17
    283 posts
    March 27, 2010 at 4:38 pm
    whats wrong wi.......HOLY poo D:
  37. Profile photo of trailleadr
    trailleadr Male 40-49
    715 posts
    March 27, 2010 at 5:04 pm
    Itsa Me, Mario! (and I`m peeping on you)
  38. Profile photo of Kiwigirl2
    Kiwigirl2 Female 30-39
    1048 posts
    March 27, 2010 at 5:13 pm
    Who knows what you`ll find in a teenagers bedroom!
  39. Profile photo of Cajun247
    Cajun247 Male 18-29
    10722 posts
    March 27, 2010 at 6:01 pm
    I don`t see the iconic hat though.
  40. Profile photo of Ethan406
    Ethan406 Male 18-29
    192 posts
    March 27, 2010 at 6:21 pm
    haha
  41. Profile photo of Rawrandmer
    Rawrandmer Female 13-17
    282 posts
    March 27, 2010 at 6:29 pm
    I was like whats so ba- OH JEEBUS RICE!
  42. Profile photo of Itsumo
    Itsumo Female 18-29
    295 posts
    March 27, 2010 at 6:31 pm
    -rolls eyes-
  43. Profile photo of srgkoala
    srgkoala Male 18-29
    299 posts
    March 27, 2010 at 6:37 pm
    He finally found the castle she was in....
  44. Profile photo of Nucleartoast
    Nucleartoast Female 13-17
    258 posts
    March 27, 2010 at 7:05 pm
    i was looking like, "this is a really messy room-HOLY SHI-"
  45. Profile photo of sourkrauter
    sourkrauter Male 18-29
    895 posts
    March 27, 2010 at 7:07 pm
    i agree with Cajun247, where`s the hat!?
  46. Profile photo of bananajojo
    bananajojo Female 18-29
    1401 posts
    March 27, 2010 at 7:23 pm
    i was looking and looking and looking AH!
  47. Profile photo of beep_mom
    beep_mom Female 18-29
    1 post
    March 27, 2010 at 7:42 pm
    Looks like a Halloween mask.
  48. Profile photo of DRxSATANx
    DRxSATANx Male 18-29
    321 posts
    March 27, 2010 at 8:51 pm
    OH DAMN! I have the same planner as her `cept its orange!
  49. Profile photo of alx-ndr
    alx-ndr Male 18-29
    95 posts
    March 27, 2010 at 9:14 pm
    hahaha thats hilarious
  50. Profile photo of _kiersten_
    _kiersten_ Female 18-29
    1684 posts
    March 27, 2010 at 9:16 pm
    Hahahaha! Took me like half a sec XD
  51. Profile photo of cheese6969
    cheese6969 Male 18-29
    522 posts
    March 27, 2010 at 9:22 pm
    didn`t take me long at all. I didn`t poo bricks either
  52. Profile photo of IssaTheFiend
    IssaTheFiend Female 18-29
    2354 posts
    March 27, 2010 at 9:24 pm
    Haha not really poo brick worthy.
  53. Profile photo of Sqam
    Sqam Female 18-29
    65 posts
    March 27, 2010 at 9:28 pm
    I clicked, and I insta-saw it.
  54. Profile photo of thelonious
    thelonious Male 40-49
    3278 posts
    March 27, 2010 at 10:06 pm
    Yeah, people stopped pooing bricks back in the 90`s
  55. Profile photo of Davek1013
    Davek1013 Male 18-29
    90 posts
    March 27, 2010 at 10:40 pm
    what i saw first was under her right arm it looks like sideboob.. but shes wearing a bra. ZOMGBBQSAUCE
  56. Profile photo of dreadqueen00
    dreadqueen00 Female 18-29
    331 posts
    March 27, 2010 at 10:44 pm
    Took me...FORever. But oh did I crack up...
  57. Profile photo of HoneyBaby62
    HoneyBaby62 Female 13-17
    273 posts
    March 27, 2010 at 10:45 pm
    AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH
  58. Profile photo of dreadqueen00
    dreadqueen00 Female 18-29
    331 posts
    March 27, 2010 at 10:47 pm
    "Your princess is in another castle..."
    "You know...I think I`ll stick around this one. Been chasing Peach since 1983 and she still hasn`t showed the goods."
  59. Profile photo of TCullen23
    TCullen23 Female 18-29
    330 posts
    March 27, 2010 at 11:10 pm
    hahaha!!! i was like wtf?! i dont see it but oh when i did i jumped a little in my seat haha
  60. Profile photo of IbBored
    IbBored Male 13-17
    72 posts
    March 28, 2010 at 12:05 am
    oh jesus...
  61. Profile photo of jfactor
    jfactor Male 18-29
    149 posts
    March 28, 2010 at 12:38 am
    And ME approved!!!
  62. Profile photo of mypreciousss
    mypreciousss Female 18-29
    134 posts
    March 28, 2010 at 12:51 am
    wow i noticed that poo in like 2 secs..lame
  63. Profile photo of 520
    520 Male 13-17
    432 posts
    March 28, 2010 at 12:52 am
    that took me a long time.
    Wow, it sort of startled me.
  64. Profile photo of Mikeado
    Mikeado Male 18-29
    2160 posts
    March 28, 2010 at 1:38 am
    I can`t see anything strange apart fromHOLYFECK!
  65. Profile photo of Flashpacker
    Flashpacker Male 18-29
    672 posts
    March 28, 2010 at 4:39 am
    bricks=shat!
  66. Profile photo of GRadde
    GRadde Male 18-29
    2556 posts
    March 28, 2010 at 4:39 am
    >Mikeado
    Me too.
  67. Profile photo of SlappyMcFish
    SlappyMcFish Female 13-17
    248 posts
    March 28, 2010 at 4:39 am
    whaattt..
  68. Profile photo of MandyLea
    MandyLea Female 18-29
    247 posts
    March 28, 2010 at 5:29 am
    That is one messy bedroom!!
  69. Profile photo of Dainty
    Dainty Female 18-29
    355 posts
    March 28, 2010 at 6:38 am
    Ahahaha! This reminds me of..

    "What? I don`t see anything wrong with thi---GET IN THE CAR!"
  70. Profile photo of shadowtube
    shadowtube Male 13-17
    253 posts
    March 28, 2010 at 8:03 am
    lol.
  71. Profile photo of GuardinGnome
    GuardinGnome Male 18-29
    2893 posts
    March 28, 2010 at 9:52 am
    Holy f**king sh*t.
    I am now officially pooing bricks.
  72. Profile photo of juggaloco420
    juggaloco420 Male 18-29
    8 posts
    March 28, 2010 at 10:04 am
    Damn last might i was too drunk to spot it but now this morning i can see it clearly.
  73. Profile photo of dragosal
    dragosal Male 18-29
    1630 posts
    March 28, 2010 at 10:17 am
    half a second to see it, 3 seconds to poo the brick, now i need to recover be back later lol
  74. Profile photo of nicolanicola
    nicolanicola Female 13-17
    59 posts
    March 28, 2010 at 10:50 am
    `peek-a-boo i see YOU`
  75. Profile photo of lkc1
    lkc1 Female 13-17
    224 posts
    March 28, 2010 at 10:59 am
    i actually screamed when i saw it
  76. Profile photo of DarkFerret
    DarkFerret Male 18-29
    2750 posts
    March 28, 2010 at 11:16 am
    hahahaha i poo 3 bricks i was laughing so hard!! CLEAN YOUR ROOM!!!! or the laundry troll will githcya!! or is that pedo-laundry troll?
  77. Profile photo of FruitTwist
    FruitTwist Male 18-29
    64 posts
    March 28, 2010 at 11:21 am
    Creepy sh*t that
  78. Profile photo of TaiAZNKID
    TaiAZNKID Male 13-17
    77 posts
    March 28, 2010 at 3:11 pm
    OMG took me 10 seconds to realize that LOLL SCARY AS SHIET XD
  79. Profile photo of darkmoth
    darkmoth Male 18-29
    69 posts
    March 28, 2010 at 4:20 pm
    yuuuup i was all hehe, drunk dream. then *notices face* WHATTHEdrat!?!! lol
  80. Profile photo of CitrusCider
    CitrusCider Female 13-17
    372 posts
    March 28, 2010 at 5:53 pm
    What the... O______O
  81. Profile photo of zilius
    zilius Male 18-29
    64 posts
    March 28, 2010 at 7:01 pm
    while cleaning up the room, have a baseball bat ready at hand O_O
  82. Profile photo of xxPinkxx
    xxPinkxx Female 18-29
    3830 posts
    March 28, 2010 at 9:59 pm
    LOL hilarious!!

    and she needs to clean up her room!!
  83. Profile photo of hellohello10
    hellohello10 Female 13-17
    155 posts
    March 28, 2010 at 10:56 pm
    I imagined him slowly popping out from under the bed while the jaw song plays.
  84. Profile photo of Kalimata
    Kalimata Male 30-39
    661 posts
    March 29, 2010 at 12:47 am
    Reminds me of when Stewie had Will Defoe living under his bed...
  85. Profile photo of OdessaMW
    OdessaMW Female 18-29
    99 posts
    March 29, 2010 at 4:17 am
    Took me awhile lol
  86. Profile photo of p0l4r21
    p0l4r21 Male 18-29
    504 posts
    March 29, 2010 at 8:38 am
    Damn sure took me a minute.
  87. Profile photo of sinisterspid
    sinisterspid Female 18-29
    121 posts
    March 29, 2010 at 12:39 pm
    i saw it like instantly and my this was my face -> ._.
  88. Profile photo of Linkenberger
    Linkenberger Male 18-29
    1164 posts
    March 30, 2010 at 6:59 pm
    The moustache alerted my peripherals while I scanned the undergarments.
  89. Profile photo of astralomega
    astralomega Female 18-29
    162 posts
    March 30, 2010 at 10:53 pm
    I saw a lot of pink and was thinking of Mario and Peach, so was looking for references to the princess and/or a little nintendo character somewhere.. then I saw it and was like O_O
  90. Profile photo of impretybored
    impretybored Male 18-29
    151 posts
    March 31, 2010 at 2:25 pm
    oh woah that surprised me too
  91. Profile photo of Kittycat101
    Kittycat101 Female 13-17
    150 posts
    April 2, 2010 at 10:47 pm
    Damn. i was looking for a digital mario XD that scared the bejesus out of me O_O
  92. Profile photo of wertiana
    wertiana Female 13-17
    221 posts
    April 3, 2010 at 9:49 am
    not a good thing to see when you are home alone

    B-(
  93. Profile photo of lerato
    lerato Male 18-29
    78 posts
    April 9, 2010 at 3:40 pm
    HOLY FREAKING POO.
  94. Profile photo of redspade
    redspade Male 13-17
    150 posts
    August 19, 2010 at 6:02 pm
    i thought it was funny.
  95. Profile photo of AlEinstein
    AlEinstein Male 18-29
    11 posts
    January 7, 2012 at 7:15 pm
    And that`s what the boogyman looks like
  96. Profile photo of Fancysucksss
    Fancysucksss Male 18-29
    1048 posts
    April 8, 2012 at 9:14 pm
    haha reminds me of when i got drunk and woke up under the bed :) good times

Leave a Reply