The best in arts & entertainment, news, pop culture, and your mom since 2002.

[Total: 58    Average: 2.8/5]
47 Comments - View/Add
Hits: 21413
Rating: 2.8
Category: Funny
Date: 03/05/10 07:34 AM

47 Responses to Cyanide and Happiness: Waiting For The Bus 2

  1. Profile photo of ScottSerious
    ScottSerious Male 18-29
    5316 posts
    March 5, 2010 at 6:25 am
    Link: Cyanide and Happiness: Waiting For The Bus 2 - This is the sequel to the infamous 50 mph man.
  2. Profile photo of videogamer
    videogamer Male 18-29
    3016 posts
    March 5, 2010 at 7:38 am
    Second best minute of my life, followed by the best minute of my life.
  3. Profile photo of a1butcher
    a1butcher Male 40-49
    4809 posts
    March 5, 2010 at 7:40 am
    Ummm. I don`t know what to say
  4. Profile photo of AirborneJT
    AirborneJT Male 18-29
    145 posts
    March 5, 2010 at 7:46 am
    Epic sequel! So glad that it was made! I always wondered what happened next. Now I can finally sleep!
  5. Profile photo of pinkflyd25
    pinkflyd25 Male 18-29
    158 posts
    March 5, 2010 at 7:47 am
    teeheehee. I love these little dudes
  6. Profile photo of Angelmassb
    Angelmassb Male 18-29
    15511 posts
    March 5, 2010 at 8:08 am
    Warning: Dont even check this one if you havent seen the first one already...
  7. Profile photo of nick9399
    nick9399 Male 18-29
    59 posts
    March 5, 2010 at 8:11 am
    Tell me you`re reading the credits!!!
  8. Profile photo of Corpsecrank
    Corpsecrank Male 30-39
    930 posts
    March 5, 2010 at 8:12 am
    I didn`t care for this at all not after seeing the first one. For me this was just disappointing. I have seen all of these so far and this one just wasn`t on par with the rest of them.
  9. Profile photo of LazyMe484
    LazyMe484 Male 18-29
    10441 posts
    March 5, 2010 at 8:13 am
    That was terrible. The credits were the best part.
  10. Profile photo of BrimstoneOne
    BrimstoneOne Male 30-39
    2229 posts
    March 5, 2010 at 8:30 am
    it`s all about the credits, lol
  11. Profile photo of Papaija
    Papaija Male 18-29
    91 posts
    March 5, 2010 at 8:33 am
    So disappointing...
  12. Profile photo of Tinkerbellio
    Tinkerbellio Female 18-29
    1001 posts
    March 5, 2010 at 8:33 am
    credits = brilliant
  13. Profile photo of RyanHake
    RyanHake Male 18-29
    2690 posts
    March 5, 2010 at 8:39 am
    Pillow biting? rofl xD

    Please by Our Book!

  14. Profile photo of skypirate
    skypirate Male 18-29
    2404 posts
    March 5, 2010 at 8:47 am
    lame
  15. Profile photo of APJ311
    APJ311 Male 13-17
    749 posts
    March 5, 2010 at 9:22 am
    Brilliant credits. :D
  16. Profile photo of opiebreath
    opiebreath Female 18-29
    15774 posts
    March 5, 2010 at 9:26 am
    Those were simultaneously the fastest and funniest credits I`ve ever read.
  17. Profile photo of 5Cats
    5Cats Male 50-59
    32813 posts
    March 5, 2010 at 10:31 am
    Watcher = You
    lolz!
    Also where in Laden is, more lolz!
  18. Profile photo of zmeace
    zmeace Male 18-29
    807 posts
    March 5, 2010 at 10:50 am
    this was horrible...what a pooty poo sequel
  19. Profile photo of Ace_Mazta
    Ace_Mazta Male 13-17
    699 posts
    March 5, 2010 at 12:06 pm
    haha
  20. Profile photo of cobrakiller
    cobrakiller Male 18-29
    7470 posts
    March 5, 2010 at 12:39 pm
    this was garbage compared to the first one. it isnt even on par with the rest of their stuff. this is why they had to add all that stuff to the credits to make it funny.
  21. Profile photo of KingDragon
    KingDragon Female 18-29
    159 posts
    March 5, 2010 at 12:42 pm
    I think the credits is the main joke, and the sequel part`s just to get you to watch it
  22. Profile photo of shadowtube
    shadowtube Male 13-17
    253 posts
    March 5, 2010 at 12:48 pm
    rofl credits. Morgan Freeman?! Dr. Frankenstein?! Production babies?! Dr. Breen?! (dr. breen is a HL2 charecter)THE BEATLES?! Hadron collider?! Jazz QUARTET with only 4 Morgan Freeman`s?! Billy Idol?! Red Hot Chili Peppers?! Time to invent a new meaning of laughing... RoflolmaopterXD!! includes: Rofl, lol, lmao, roflcopter, XD.
  23. Profile photo of zalexander
    zalexander Male 18-29
    29 posts
    March 5, 2010 at 12:51 pm
    brilliant! 5 effing stars =)
  24. Profile photo of Fatninja01
    Fatninja01 Male 30-39
    25420 posts
    March 5, 2010 at 1:06 pm
    what
  25. Profile photo of strickt
    strickt Male 18-29
    73 posts
    March 5, 2010 at 1:19 pm
    lol took me a second but after stopping and reading every credit I laughed my ass off.
  26. Profile photo of alchemist18
    alchemist18 Female 13-17
    356 posts
    March 5, 2010 at 1:33 pm
    MORGAN FREEMAN
    MORGAN FREEMAN
    MORGAN FREEMAN
    MORGAN FREEMAN
  27. Profile photo of ShadowRyder
    ShadowRyder Male 18-29
    2127 posts
    March 5, 2010 at 1:36 pm
    "Location of Bin Laden: Canada"

    XD

  28. Profile photo of SomeShoes
    SomeShoes Male 13-17
    2056 posts
    March 5, 2010 at 3:30 pm
    love Michael J Fox

    man that was sick!!

  29. Profile photo of Retrokid
    Retrokid Male 13-17
    21 posts
    March 5, 2010 at 4:26 pm
    Pillow biter! haha!
  30. Profile photo of lkc1
    lkc1 Female 13-17
    224 posts
    March 5, 2010 at 5:06 pm
    lighting by ray charles :D lolololol
  31. Profile photo of xxPinkxx
    xxPinkxx Female 18-29
    3829 posts
    March 5, 2010 at 5:32 pm
    the credits were WAY funnier than the actual vid. MORGAN FREEMAN, MORGAN FREEMAN, MORGAN FREEMAN. location of bin laden: Canada. LOVE IT
  32. Profile photo of idiotfilter
    idiotfilter Male 18-29
    3916 posts
    March 5, 2010 at 6:04 pm
    "i love to ride my" by Cycle....lol
  33. Profile photo of CrakrJak
    CrakrJak Male 40-49
    17514 posts
    March 5, 2010 at 7:09 pm
    "Location of Bin Laden

    Canada"

    LOL!

  34. Profile photo of bananajojo
    bananajojo Female 18-29
    1401 posts
    March 5, 2010 at 7:31 pm
    HAH!
  35. Profile photo of Swaywithme
    Swaywithme Female 18-29
    3696 posts
    March 5, 2010 at 11:42 pm
    Can Opener: Michael J Fox

    XD ohhh noo

  36. Profile photo of cman7721
    cman7721 Male 18-29
    618 posts
    March 6, 2010 at 12:40 am
    dream date
    bo burnham

    bo burnam is AWESOME!! i saw him live. worth every penny.

  37. Profile photo of GirlieMutant
    GirlieMutant Female 18-29
    236 posts
    March 6, 2010 at 2:26 am
    Love the credits!! xD
  38. Profile photo of Zero_ini
    Zero_ini Male 18-29
    22 posts
    March 6, 2010 at 7:55 am
    I don`t get it...
  39. Profile photo of murph89
    murph89 Male 18-29
    84 posts
    March 6, 2010 at 10:46 am
    Bah looking at the rating it seems a lot of people didn`t get it...
  40. Profile photo of Piepig
    Piepig Male 13-17
    1524 posts
    March 6, 2010 at 1:24 pm
    Lol that was unexpected.

    And lol the credits.

  41. Profile photo of repression
    repression Female 13-17
    89 posts
    March 6, 2010 at 3:13 pm
    hahaha
  42. Profile photo of Craigium
    Craigium Male 18-29
    41 posts
    March 6, 2010 at 4:17 pm
    Why was it that the short wasn`t funny...but the credits were? :D
  43. Profile photo of BunnyNaku
    BunnyNaku Female 18-29
    5224 posts
    March 6, 2010 at 5:56 pm
    lmao the credits. at first i was like wtf, theeeeeen it got funny XD
  44. Profile photo of yagovaggo
    yagovaggo Male 30-39
    476 posts
    March 6, 2010 at 7:46 pm
    @ Craigium

    because they lasted a whole Efing minute!

  45. Profile photo of goldspot7
    goldspot7 Male 13-17
    174 posts
    March 7, 2010 at 12:22 am
    cyanide and happiness just lost half of their fans
  46. Profile photo of polkafromny
    polkafromny Female 18-29
    376 posts
    March 8, 2010 at 7:18 am
    Lol...The credits are awesome.

Leave a Reply