Sports Fan Shows His Enthusiasm In Odd Way [Gif]

Submitted by: Fancys_Asst 7 years ago Sports

He... is... at a sporting event, right?
There are 37 comments:
Female 1,356
smile for the camera
0
Reply
Male 699
thats a big vag
0
Reply
Male 181
BILLY MAYS HERE WITH ANOTHER FANTASTIC PRODUCT.
0
Reply
Male 38
holy crap! Thats Billy Mays!!
0
Reply
Male 587
Indy vs Jac
0
Reply
Male 587
No they don`t Skreshavik if they did there would be none.
0
Reply
Female 4,039
He`s watching muff diving - does anyone say that anymore?
0
Reply
Male 915
that was at the `09 vag finals.
0
Reply
Female 1,283
IAB cares about reposts, Steve.
0
Reply
Male 1,404
Please tell me that made it on prime time!
0
Reply
Male 1,153
nobody gives a flying drat if it is or isn`t a repost kooleyo
0
Reply
Male 1,043
if thats a sport im an olympic pro xD
0
Reply
Male 193
repost?
0
Reply
Female 3,828
lol thats so funny
lol no kidding,@ PUI
0
Reply
Female 1,043
:O billy mays death conspiracy!
0
Reply
Female 19
hes at a jacksonville jaguar game.
i recognize the shirt. im from jacksonville.
we suck. why would you even cheer for our team?
0
Reply
Male 252
I saw billy mays before I saw vagina.
0
Reply
Female 3,574
what the hell is that thing supposed to be besides a vagina? lol
0
Reply
Female 1,077
IT MAKES YOUR WHITES WHITER.
0
Reply
Male 9,306
"HI, BILLY MAYS HERE."

...now I can`t not see it. >_<

0
Reply
Female 239
tee hee
0
Reply
Female 9,402
Haha, to funny.
0
Reply
Female 2,352
uumm so that`s gonna be in my nightmares. .
XD
0
Reply
Male 10,845
oh dude that`s just wrong!
0
Reply
Female 355
I think this made me giggle too much.
0
Reply
Male 2,690
Interesting...
0
Reply
Male 8,302
How is that an odd way? Doesn`t everyone greet their inlaws by dropping to their knees, sticking the tongue in and... or is that just Tasmania?
0
Reply
Male 122
"StarDagger

"unnecessary sexual innuendo!"

Sports were developed to give men a socially acceptable way to touch other men."

I can`t say I agree with that - take tennis as an example - there is a great big net in the way. Actually that is a crap way for me to explain why you are wrong but never mind. You might just be flaming anyways.

0
Reply
Male 1,190
"unnecessary sexual innuendo!"

Sports were developed to give men a socially acceptable way to touch other men.

0
Reply
Male 5,190
LOL!!
0
Reply
Female 1,148
lmfao, lukas1051
0
Reply
Male 312
"HI, BILLY MAYS HERE."

Thought the same thing XD

0
Reply
Female 179
...Im shuddering
0
Reply
Male 25,416
unnessesary sexual inuendo!
0
Reply
Female 91
wtf
0
Reply
Male 3,425
HI, BILLY MAYS HERE.
0
Reply
Female 1,780
Link: Sports Fan Shows His Enthusiasm In Odd Way [Gif] [Rate Link] - He... is... at a sporting event, right?
0
Reply