Obama Is Finally Complete [Pic]

Submitted by: fancylad 7 years ago

"...and I shall call him... Mini Me."
There are 45 comments:
Female 741
lol
0
Reply
Male 440
Lionhart you made me rofl.
0
Reply
Male 1,629
i almost died laughing when i saw this and read the caption
0
Reply
Female 471
Ok.. I`ll admit. that`s freaking adorable.
0
Reply
Male 2,748
hahhaah, lololol
0
Reply
Male 8,302
0
Reply
Female 474
@domisgood-- that made me lol
0
Reply
Male 122
thats adorable
0
Reply
Female 414
Awww hes cute!!!! <(^_^)>
0
Reply
Male 4,867
"AWHH! <3
i want one. :3"

Slavery ended nearly 150 years ago....shame on you

0
Reply
Female 1,441
@mykunter

Is that supposed to be a joke? If so, you have a pretty pathetic sense of humor.

0
Reply
Female 120
AWHH! <3
i want one. :3
0
Reply
Female 5,139
Awww :) what a cute little boy <3
0
Reply
Male 216
webster?
0
Reply
Male 2,436
NOOOOOOOOOOOOOOOO! Tie him up in a burlap sack and throw him in the river!
0
Reply
Male 431
the obama`s need to have another child.
I wanna see a baby boy obama!
0
Reply
Male 2,893
OK. Even though I hate Barack Obama.
I will admit that this is kind of cute.
0
Reply
Male 50
Tihi
0
Reply
Male 1,190
If Obama is not allowed to institute the reforms he wants, that kid will grow up in a 3rd world country.
0
Reply
Female 531
hahaha thats so cute. :3
0
Reply
Male 795
Wow he`s a spitting image! Sort of. Well okay not really, but that`s a cute little suit!
0
Reply
Male 25,416
He has his mini me!
0
Reply
Female 258
LMAO, oh that got a serious giggle out of me
0
Reply
Male 2,332
Rofl, awesome >.<
0
Reply
Female 1,043
D`awwwwwwwwwww!
0
Reply
Male 430
Does that mean he is DR. Evil? Can I be Austin Powers?
0
Reply
Male 210
lol, what`s next? will he try to endanger the world with a volcano/will a black austin powers (black power maybe?) save the day/ will things get groovey yeah baby!
0
Reply
Male 237
Too bad the kid wont have a future if things keep going the way they are going...
0
Reply
Male 206
Awwwww...Isn`t he cuuute? NOW WHERE`S HIS BIRTH CERTIFICATE!?!? GarbleHowlBlatherScreeeech!
0
Reply
Male 1,013
You mean he`s no longer smarmy and trying to force a pork filled crappy healthcare bill on us? yay!
0
Reply
Male 126
`Get in mah Belleh!!!`
NOM NOM NOM
0
Reply
Male 15,510
Finally they show in public Obamas clone!
0
Reply
Male 1,958
Medically speaking, this post is adorable
0
Reply
Male 2,690
Awwwwwwwww !
0
Reply
Male 353
@V nome

You win. :)

0
Reply
Male 121
that is freaking adorable~
0
Reply
Male 677
@Vnome - YOU JUST MADE ME LOL :D
0
Reply
Male 25
"am i seeing things, or is the girl in the pink balding?"

Nope, she`s just Klingon.

0
Reply
Female 876
Aww.. Wittle Obama.
0
Reply
Female 9,402
Aww, cute.
0
Reply
Male 210
this pic makes me smile.

like.

0
Reply
Female 311
too cute.
0
Reply
Male 54
am i seeing things, or is the girl in the pink balding?
0
Reply
Male 7,378
awww
0
Reply
Male 19,868
Link: Obama Is Finally Complete [Pic] [Rate Link] - `...and I shall call him... Mini Me.`
0
Reply