NSFW Talent Of The Week: Watermelon Crusher!

Submitted by: fancylad 7 years ago Weird

Girl in bikini crushes watermelons with her thighs. That is all.
There are 91 comments:
Female 116
makes me wish i hadn`t eaten that watermelon earlier...
0
Reply
Male 196
I bet my legs are way stronger than hers, I`m just sad that nobody wants to watch a half naked guy smash watermelons.
0
Reply
Male 382
she has ridiculously tonk thighs.
0
Reply
Male 2,893
Thats.
HAWT>
0
Reply
Male 275
it`s the real life Xenia Onatopp
0
Reply
Male 213
Jesus H. Christ! Suck it Norris, this chick is the bomb!
0
Reply
Male 96
hot diggedy dang!
0
Reply
Male 1,297
lol i totally stumbled across this on chatroulette!
0
Reply
Female 74
HAHA SHE WAS SO CLOSE TO CRAPPING HERSELF
0
Reply
Male 210
God, that woman is really, really tight! no, not that kind of tight, get your mind out of the gutter!
0
Reply
Female 407
okay. that was gross. she wasn`t even hot..
0
Reply
Female 152
Oh my lord!

I hope she was using seedless

0
Reply
Male 19,887
i would give everything up for her.
0
Reply
Male 6,694
O.K. Why in a small room in the house ? Why is she wearing heels ? Seems like a lot of trouble just to turn on your man.
0
Reply
Male 225
lets see her do a coconut, then i`ll be impressed
0
Reply
Female 117
I wonder if she`s found out yet that getting sugar `down there` gives you thrush...
0
Reply
Male 45
Well when her last boyfriends head exploded during her orgasm she discovered her calling.
0
Reply
Female 77
how does anyone actually discover that they HAVE this talent??
0
Reply
Male 820
hm..., i am marginally aroused
0
Reply
Male 8
I want her, now!
0
Reply
Male 174
hey u asian spammers shut the f.u.c.k up!
0
Reply
Male 661
Seriously, this isn`t sexy, this is god damned scary. I wouldn`t put my head there. This woman has just made sure that any man ever seeing this video will never dine out at her taco stand...
0
Reply
Male 26
Pretty sexy, `til the watermelon smashes
0
Reply
Male 255
Im disgusted and turned on at the same time. IAB Is a bad influence
0
Reply
Male 230
i am scared for her bf
0
Reply
Female 336
The big WTF moment for me was when I heard:
*squish*
"Wowwwwww..."

I wonder if the dude behind the camera gets a woody from watching a Gallagher show.

0
Reply
Male 10
The guy filming should remember that, next time it could be his skull.
0
Reply
Female 224
why the heels?
0
Reply
Female 1,048
Damn girl - and in high heels too! I bet there`s a few guys out there crossing their legs watching this!! :-O
0
Reply
Male 473
ah that was gross
0
Reply
Female 2,549
what led her to the moment in which she found that she has a talent for crushing large fruit between her legs, I want the back story
0
Reply
Male 619
You made my watermelon barf!

0
Reply
Male 9,306
She`s a part time assassin on the weekends.
0
Reply
Male 12,365
That`s impressive, in an odd way.
0
Reply
Male 36,544
Yeeesh! Sexy and frightening at the same time!
0
Reply
Male 2,593
how is the nsfw?
0
Reply
Male 3,315
Hey, punkipenguin. For a sec there, I thought this was going to lead to another Ponds video.
0
Reply
Female 778
this chick is good with her thighs too.

http://www.youtube.com/watch?v=ripd5N3I0...

>_<

0
Reply
Male 40
watermelon porn
0
Reply
Female 570
Well at least she wont get raped.

"that mellon was already rotting... not fair... and wtf is with this generation... i can`t stand it..."
the only difference is that now there`s internet where you can make weird stuff public.

0
Reply
Male 8
thats actually oddly sexy...until she crushes a watermelon with her thighs... still, impressive
0
Reply
Male 421
Wonder if they`d be willing to cast her as Chun Li the next time they make a street fighter movie.
0
Reply
Female 298
that mellon was already rotting... not fair... and wtf is with this generation... i can`t stand it...
0
Reply
Male 299
HOT DAMN!
0
Reply
Female 446
um...ew.
0
Reply
Male 601
Holy poo.
0
Reply
Male 2,056
wtf!?
0
Reply
Male 25,416
Thats incedibly wrong! reminds me of that chick off james bond goldeneye!
0
Reply
Male 970
wow, i just watched the reporter poops herself video.
I feel really strange now...
0
Reply
Female 247
DAAAAAAAAMMN!!!!!
0
Reply
Male 9
How does one even find out they can do this? It just doesn`t seem normal. But it is kinda of sexy
0
Reply
Male 549
shhiiitttt... those things are pretty tought to cut open in general too.
0
Reply
Male 423
Let`s see her break one of those japanese square ones shall we?

I realise that they arn`t really japanese, and that they`re just grown in a box. Japan did do it first though.

0
Reply
Female 134
I should try this.
0
Reply
Male 332
Tell me this isn`t some kinda of fetish.
0
Reply
Male 112
now imagine sticking ur head in between those legs.
0
Reply
Male 964
That was an unexpected ammouant of juce!
0
Reply
Male 497
waste of watermelons
0
Reply
Male 815
ggolbez, i`m right there with ya, pal...
0
Reply
Male 163
she scares me, image what she could do in bed
0
Reply
Male 1,051
I hope she ate that afterward.
0
Reply
Male 1,931
She could do that to my head anytime ;)
0
Reply
Male 57
@baileyabb sooooo are there many deserted islands out your way that have wild watermelon patches? I`ll agree she is moderately talented.. but i`d be more impressed with her doin that to a coconut! That would be deserted island worthy!
0
Reply
Male 266
Almost looks like she is about to give birth to a green headed baby.
0
Reply
Female 895
I`m sorry, but that is f*ckin cool. If she ever got stranded on an island she`d had no problem surviving. Hahaha!
0
Reply
Male 57
what a waste of perfectly good watermelons... lame
0
Reply
Male 553
I don`t think I would ever go down on her either...
0
Reply
Male 1,505
"I think giving her oral would be the scariest experience one can have. You know your heads gonna get crushed, just a matter of when"

I can`t think of a better way to die.

0
Reply
Female 526
how do people even come up with this poo?! i mean what, was she just sitting at home one day, watching tv and though: "hmmm, i wonder if i could crush a watermelon with my thighs.."? seriously! wtf humanity?? nothing batter to do with tights? or..watermelons??
0
Reply
Male 191
All I was starring at were something else..
0
Reply
Male 480
I think giving her oral would be the scariest experience one can have. You know your heads gonna get crushed, just a matter of when
0
Reply
Female 999
If I hide her towel, maybe she could have me lick the watermelon off instead?
0
Reply
Male 234
"wow i` am pretty sure that woman could kick my ass"

Why is that caker? Most everyone has powerful enough legs to do that. Really not all that impressive.

0
Reply
Female 444
:O goddammit!
0
Reply
Male 168
wow i` am pretty sure that woman could kick my ass
0
Reply
Male 77
DAMNNNNN!!!!!!
0
Reply
Male 3,315
What`s NSFW about this video?
0
Reply
Female 77
Those poor books
0
Reply
Male 2,290
HAHAHAHAHA SHE SHATTERED THAT MELON!
0
Reply
Male 7,586
yeah, that makes me want to really get in between those. *sarcasm*
0
Reply
Female 9,403
... I have no words.
0
Reply
Male 96
whoa... seriously, whoa! those muscles were insane!
0
Reply
Female 833
erm, so...are there people who get off on this?!
0
Reply
Male 5,314
it`s wouldn`t have worked without the heels on
0
Reply
Male 4,594
Jesus, she could rip your pecker clean off if you said the wrong thing during sex.
0
Reply
Male 931
*applauds* fantastic :D
0
Reply
Female 1,894
thats why they came up with thudner thighs
0
Reply
Male 4,014
She has strong thighs. Strong in proportion to her upper body.
0
Reply
Female 2,509
I don`t know what was worse, her cleaning/prepping herself as a preview or just the fact of the whole video.
0
Reply
Male 677
she was hot :P
0
Reply
Male 19,887
Link: NSFW Talent Of The Week: Watermelon Crusher! [Rate Link] - Girl in bikini crushes watermelons with her thighs. That is all.
0
Reply