Parents Are Finally Getting Social Media [Pic]

Submitted by: fancylad 7 years ago in Tech

Even they realize that MySpace is for losers.
There are 37 comments:
Male 299
iamcoll1235: it is L-M-A-O, not I-M-A-O.

I recommend you try using Google Search Engine (tm) for that.

0
Reply
Male 1,918
"what does imao stand for?"
...I hope your joking...you spelled it wrong
0
Reply
Male 2,148
I don`t know anyone that actually uses Twitter. It shows up in the media a lot, but it hasn`t shown up in real life-- at least for me.
0
Reply
Male 121
what does imao stand for?
0
Reply
Female 40
LMAO Lionhart, just a little group excersize to help IAB feel like a family
0
Reply
Male 10
"ROFL LMAO"
Forgive me, but isn`t it ROFLMAO?
0
Reply
Male 1,357
lmao!
0
Reply
Male 29
Ha lionheart, that would be pretty funny. All of my grandparents have favebook now witch is a bummer.
0
Reply
Male 8,302
> mushie_mush
> My grandma has just signed up for faceboook... it`s not pretty.

ROFL LMAO mushiemush, if you are feeling REALLY evil anytime soon, give us her FB name and we`ll all add her as a friend, like all 8000 of us IAB members, and then set a time, and we`ll ALL start FB chatting to her at the same time.

Now THAT would be funny :-)

0
Reply
Female 2,249
My grandma has just signed up for faceboook...

it`s not pretty.

0
Reply
Female 2,352
lol. Aaahh I`m so glad my parents refuse to embrace technology. X3
0
Reply
Female 5,222
lmao
0
Reply
Female 1,386
Oh gawd. Her face. Urge to punch. *virtual bitchslap* *biff* *biff*
0
Reply
Male 8,302
> ToughCookie
> if fb ever gets sparkly pages, i pray the revolt of the century happens

0
Reply
Male 31
Kinda sad in a way.
0
Reply
Male 8,302
What a technonoob, that girl ought to be grounded and locked in her... um ar... what were those places called, where we used to hang out all the time before cellphones let us get out of the house and still be in touch... um...
0
Reply
Female 9,561
lol myspace is so old...
0
Reply
Female 59
if fb ever gets sparkly pages, i pray the revolt of the century happens.
0
Reply
Male 12
KAYLAAAA!!!! >:(
0
Reply
Male 999
good parents!
0
Reply
Female 182
Myspace really sucks...damn all those sparkly pages
0
Reply
Male 25,417
Fail!
0
Reply
Male 172
@videogamer

Agreed.

0
Reply
Male 3,014
I think LazyMe read the mind of every heterosexual male on the planet.
0
Reply
Male 373
LazyMe you read my mind
0
Reply
Female 124
@howlingwolf agreed Twitter sux
0
Reply
Male 1,351
Twitter remains lame IMO. And @MindiMadness, it`s good to know that the numerous warnings on IAB have saved at least one person.
0
Reply
Male 350
@LazyMe

Seconded.

0
Reply
Female 140
Myspace is for little high school and middle school kids that care more about page layouts and sparkles then actually connecting with people and communicating with friends
0
Reply
Male 1,195
F*ck facebook and f*ck myspace.
0
Reply
Male 10,440
I would like to see those photos :P
0
Reply
Female 131
the only reason i havent switched to facebook, nor do i wish to switch any time soon is because my moms on there :/
0
Reply
Male 394
Facebook is classier.
0
Reply
Female 1,682
...Haha @ arbniter. Honestly, thats true >_> Its people with sparkles on their photos, with the words "sexy/hawt/juicy" and them kissing the photo XD
0
Reply
Female 1,677
Racist.
0
Reply
Male 332
Myspace is only for ghetto people. No wonder I see so many "Leshawnda"s there!!!!
0
Reply
Male 20,829
Link: Parents Are Finally Getting Social Media [Pic] [Rate Link] - Even they realize that MySpace is for losers.
0
Reply