10 More Random Semi-NSFW Pics Off Fancy`s C: Drive

Submitted by: fancylad 7 years ago Weird

This one is borderline, kids. About as technically NSFW as they come.
There are 82 comments:
Male 1
Anyone know the name of the painting in #4? It`s very cool.
0
Reply
Male 66
oh yeah look at that banana hammock go
0
Reply
Female 365
#10 some people have all the nerve, I think we found the old poop that the birthday cake belonged to.
0
Reply
Male 199
Tom Loves the fog
0
Reply
Male 150
oh 10.. everything was great until... 10
0
Reply
Female 160
#1 I met someone like that at the mall once. My sister was about to go all Dead Rising on her and I was like, "Wait! I think it`s still alive!"
0
Reply
Male 336
umm, no, number 4 is pony.
0
Reply
Female 682
#3...PONY!!!
0
Reply
Female 24
#10 is a libido killer
0
Reply
Female 1,593
Wooooow. #10...yeah no.
0
Reply
Female 343
Pass the eyebleach for #10 please. EWWWWW.
0
Reply
Male 121
The bear is very cool.
The creepy baby scared the piss out of me, as did the red sausage sling, but for different reasons.
0
Reply
Male 2,549
possessed looking baby with ghost thing in the background sincerly frightens me.
0
Reply
Male 287
That bear is awesome.
0
Reply
Male 350
on #10, everyone in the picture is looking at the guy :D
0
Reply
Male 2,510
The women on #1 is practically a corpse, Some people are selfish and continue to live past their "sell by date"
0
Reply
Female 5,222
the burger king king.. wake up to the king..
0
Reply
Male 703
what a stud
0
Reply
Male 30
I`m surprised by how many people live in and near Denver on here. Also the bear looks into the Colorado Convention Center. Read the comments.
0
Reply
Male 137
why is the identity of the man on the beach hidden?

point 1. although i really want some eye bleach, I still think that there is enough showing in the picture to work out who he is

AND

point 2. I wonder, because Fancylad posted this, if it is actually him in the pic and is trying to hide: see point 1

0
Reply
Male 2,690
#8=wtf?
0
Reply
Male 894
lol, that bear was pretty cool. just think about the guy who has a huge bear looking into his office everyday.
0
Reply
Male 807
#2 is really creepy they look like they are really really tall things
#4 is awesome just wish it wasnt a kid walking in front
#8 why would you be holding the baby like that anyway
#9 (old joke) but WAZZUPPPPPPPPPP
0
Reply
Male 26
i totally live not but 20 minutes from that huge bear.. went there plenty of times... colorado convention center AKA wells fargo theater
0
Reply
Male 5,190
ZOMG THE KING!
0
Reply
Female 301
comp wizard-#10 is anything but tame...(shivers)
0
Reply
Male 180
# 4 is actually kinda of Awesome
0
Reply
Male 194
So what here is supposed to be NSFW? I don`t see anything that even comes close. Heck, we don`t even need the eye-bleach on this one. Maybe #10 could qualify for both, but even that`s pretty tame.
0
Reply
Male 1,129
to bananajojo

demon baby is right

0
Reply
Female 63
did they put contact lenses on the baby?!?!?!
0
Reply
Female 89
this was actually really terrifying.
0
Reply
Male 774
You know, if you stare at the baby long enough he kinda looks like Itachi Uchiha... Just with a rounder head.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en...

0
Reply
Male 321
RIGHT ON!! DENVER BEAR FTW!! Glad to see pics of my hometown on here
0
Reply
Male 774
Demon baby!
0
Reply
Female 1,401
DEMON BABY
0
Reply
Female 9,402
This is the best so far.
0
Reply
Male 1,312
Denver bear FTW!!!
0
Reply
Female 40
That bear is at the convention center in Downtown Denver. I have danced with it.
0
Reply
Male 1
the bear is great but you know what is really disturbing
http://ladyprogress.files.wordpress.com/...
0
Reply
Male 4
Haha, that bear is at the building next to my school, there`s also a massive spring, and two really really tall dancing aliens. downtown denver...
0
Reply
Female 250
That bear is drating cool!
0
Reply
Male 430
I wouldn`t want to work in the office the bear looked into. creepy.
0
Reply
Female 1,264
zomg demon baby...

ZOMG the Burger King...

XD

0
Reply
Male 3,014

0
Reply
Female 258
haha the bear is awesome
0
Reply
Male 36,400
Mutant horse!
Mutant bear!!
Mutant baby!!! AAaaaa!
(microphallia)
0
Reply
Male 2,579
Wake up with the king!.... HOLY SHNIKEYS!! MUY PIQUENO!
0
Reply
Female 3,598
that guy has like, no junk whatsoever... you`d think you would only wear something like that if you were... endowed well. (#10)
0
Reply
Male 999
lol thats small
0
Reply
Male 227
blue bear is by my home, nothing special
0
Reply
Male 3,255
lol @ dude`s mini package protector.
0
Reply
Female 330
Last one is the only one that`s traumatizing.
0
Reply
Male 1,958
Oh. So that`s what bile tastes like. Thanks Fancy.
0
Reply
Male 95
#10, perfect example of what cannot be unseen. :(
0
Reply
Male 224
#1 is clearly a zombie

#6 is awesome

0
Reply
Female 315
Hang on there, lil` grandma.
0
Reply
Female 238
I pray that #8 is a doll...
0
Reply
Female 134
OH GAWD Number 10 T_T
0
Reply
Male 1,351
Skeletons+guns+"gangsta` yo!"*timing=epicness.
0
Reply
Female 247
Tiny package.
0
Reply
Male 88
#5 I knew my little pony was real! ^.^
0
Reply
Male 1,505
#8 THE SPICE MUST FLOW.
0
Reply
Male 336
#8 BURN IT! SEND IT BACK TO HELL!
0
Reply
Male 126
well, at least he cutted the bush...
0
Reply
Male 3,314
You put the bar in the wrong place on #10. Should have been much lower!
0
Reply
Male 50
# 3 made me laugh so hard. Football is tha` poo!
0
Reply
Male 964
Is this the Freaky face edition?
0
Reply
Male 98
Man i want 4 in my room. It reminds me of Wanted :)
0
Reply
Female 221
#6: Yeah Denver! :D
0
Reply
Male 7,585
the painting in #4 is actually kind of cool
0
Reply
Male 1,182
LMFAO NUMBER 10!!!

THE GIRL IN THE BACK!

0
Reply
Male 1,043
9 Made me lol SO hard that i forgot why...
0
Reply
Male 730
Rock on #10
0
Reply
Male 25,416
Still creepy!
0
Reply
Male 656
omg... number 10....
burned into my retinas...
0
Reply
Male 564
this was probably one of the best semi-nsfw pictures i`ve seen on this site.
0
Reply
Male 211
i wonder how many times that horse tripped over his mane/tail
0
Reply
Male 152
the bear is awesome :D
the baby is scary D:
0
Reply
Female 1,077
the bear one is so cute!
0
Reply
Male 25,416
Wow, thats scary! that granny in 1 looks like a zombie!
0
Reply
Male 19,842
Link: 10 More Random Semi-NSFW Pics Off Fancy`s C: Drive [Rate Link] - This one is borderline, kids. About as technically NSFW as they come.
0
Reply