Show Business is Humiliating Business [Pic]

Submitted by: fancylad 7 years ago Weird

Expect to start at the bottom.
There are 34 comments:
Male 897
suprised it can get past the bulck of his tummy...
0
Reply
Male 112
you should start with the head really. lol
0
Reply
Female 315
"Why would she hold a mirror with just one hand?"

Holding a mirror is not really a two hand job--unless you were wielding a large reflector, which she is not. What she`s doing is awkward, but chin shadows are also awkward.

0
Reply
Male 25,416
wow! ok makes sense!
0
Reply
Female 208
Couldn`t they just carry a little folding table around in the van for that? The table would probably be less noticeable than a person.
0
Reply
Male 78
It is a reflective surface, to get rid of the shadow underneath his chin
0
Reply
Male 2,229
Is she holding his "script"?
0
Reply
Male 814
and why would she hold a mirror with just one hand?
0
Reply
Male 1,093
He looks so happy
0
Reply
Male 703
nice
0
Reply
Male 15,832
If it`s a reflective surface, the angle`s all wrong. The sun is directly in front of him at an elevation of about 45 deg. Light from a surface at that angle would make a small spot near his belt buckle. Also, he should be getting plenty of light reflecting off the pavement -- a lot more than what he would get from a small hand-held reflector.

All of which means: I have no idea WTF she`s doing.

0
Reply
Male 367
OH MY GOD SHE`S LIFTING THE TRAP DOOR!
0
Reply
Male 795
Wow. She must be thinking about how she`s gonna modify her resume right now.....
0
Reply
Female 96
10 points to Crucible for being correct lol
0
Reply
Male 1,815
It`s not a script, it`s a reflective surface to cut down shadows on his face. If it was a script he`d just hold it
0
Reply
Male 57
It is a script
0
Reply
Male 712
I think she likes it.
0
Reply
Male 152
She`s a fluffer?
0
Reply
Female 5,222
lmao
0
Reply
Female 241
He likes to pretend he is so well endowed that you can see it in a shoulder shot.
0
Reply
Male 36,536
She should be using both hands to... Oh? A mirror!
I... knew that.
0
Reply
Male 5,970
Hehehehe, it resembles a penis.
0
Reply
Male 7,585
i honestly have no idea what shes doing
0
Reply
Male 3,425
I think it`s a mirror, so his face is more lit up., but yeah... I too thought it was a ruler at first.
0
Reply
Female 96
@opie
lol, I thought the same thing :D
0
Reply
Female 15,763
I totally thought it was a ruler, and got VERY confused.
0
Reply
Male 670
dont let my rooster get sunburned, honey
0
Reply
Male 56
wat?
0
Reply
Male 2,690
Yea, what unbwogable said ha
0
Reply
Male 2,690
She`s holding a mirror or something lol
0
Reply
Male 555
I believe that would be a reflector, for fill lighting.
0
Reply
Male 1,793
I don`t know what she is doing, but I like it...
0
Reply
Male 670
whats she doing?
0
Reply
Male 19,873
Link: Show Business is Humiliating Business [Pic] [Rate Link] - Expect to start at the bottom.
0
Reply