Hey Winter, This Photo`s for You! [Pic]

Submitted by: fancylad 7 years ago Funny

Dedicated to anyone who"d been rained out, snowed in or just generally screwed over by the cold weather.
There are 91 comments:
Male 1,232
Pretty old picture.
0
Reply
Male 93
WOW
0
Reply
Female 14
Well I tried to put quotation marks around the freezing, but it wouldn`t let me... Well I figure it`s Arizona, it shouldn`t be getting cold at all! I think it`s funny when people from really cold places to visit and they`re dieing in 90 degree weather.
0
Reply
Male 169
If the guy/girl that made this hates winter so much, why did they spend hours outside in winter making a big snow statue?
0
Reply
Female 193
Lol. xRemy, 60 degrees is freezing?! xD
0
Reply
Male 1,093
i love winter. Snow is so awesome.
0
Reply
Female 5,222
2feet in my home town >.<
0
Reply
Female 519
I agree so much. Freaking hate winter.
0
Reply
Female 265
It was -35 C a couple of days ago here... So um, -31 F... Yeah. Snow`s not that deep (probably a foot or two), but when it falls, it`s usually really windy and that makes it worse :(

But it warmed up to -5 C today! Yey! (Oh that`s 23 F). I can`t wait to go out without a coat on. Maybe my bus will show up too :O

0
Reply
Female 14
My friend just came to visit from Portland, Oregon all the way to Tucson, Arizona where it’s a freezing 60 degrees, and she’s wearing pants just so she doesn’t feel weird wearing shorts lol
0
Reply
Male 204
it is getting as cold as 15 degrees f here latly but no snow. or snot. or sht raining down on my head yet.

0
Reply
Male 567
Heres the 18" we got. (Lake Delton, WI.)
0
Reply
Male 562
Ow so lovely
0
Reply
Female 32
I hate winter
0
Reply
Male 838
I`d like to second this motion.
0
Reply
Female 208
Its been 85 degrees F here for like the last week. Soggy and buggy in the middle of December.
0
Reply
Female 382
wish someone did that on my street after the last snow storm
0
Reply
Male 548
we had a triple snow day last week, poo was tight
0
Reply
Female 1,095
Just once, I`d like to experience that kind of snow. Then I`d be able to die happy.
0
Reply
Male 12,138
vv I have no sympathy for you Southern Hemispherists. You ask for sympathy, yet bask in the heat of our winter. Call me when you experience the natural phenomenon which is Snow.
0
Reply
Female 859
I`d love some cold weather right now... it`s over 40 Degrees Celsius where I am..
0
Reply
Female 523
YES!
0
Reply
Male 1,081
I`d rather be hot than cold.
0
Reply
Female 138
my house got snowed in so bad we couldn`t even open the garage door lol
0
Reply
Female 509
No snow here. Yet.
0
Reply
Female 340
that belongs at my house xD
0
Reply
Male 19
i don`t know what everyone is complaining about, it is beautiful here in sarasota fl, it`s been in the 70`s all this month
0
Reply
Female 1,283
I`ma find this person...and give him a hug for showing a detailed perspective of how I feel about winter =D
0
Reply
Male 2,229
like the dusting of snow in the picture; about the same amount outside right now; needs about another 20 cm to 30 cm, then I`ll bitch about the snow...
0
Reply
Male 210
and then some kid pees all over it.
0
Reply
Female 91
lmao XD
0
Reply
Female 474
@aries11-- snow is good for suburban high school kids but bad for people who commute to effing new york city for work or school, they wouldn`t close anything unless the entire city was swallowed into the depths of hell, and even then they would probably just give a delay
0
Reply
Male 2,395
i haaaaate snow.
love it in that pic though :D
0
Reply
Female 71
Uhm, no, not drat winter, welcome it. It gives us snowdays, which means school or work can be cancelled. We should worship it.
0
Reply
Female 299
I live in a place that gets usually gets one or two big snow storms each year resulting in power outages and nigh impassable roads. And yet, for some inexplicable reason, the dumbasses here jump for joy at the thought of winter coming...
0
Reply
Female 196
I wish I got to experience snow. Instead, all we get is hurricane season. :(
0
Reply
Female 4,376
I love ice and snow.
0
Reply
Female 15,763
Booho, AT LEAST WHERE YOU ARE THE DEGREE IS POSITIVE!

*whines more*

0
Reply
Male 107
its been hotter than usual down here in florida
0
Reply
Female 1,244
Haha I hate the winter so much!
0
Reply
Male 136
Nido: Yeah. It seems pretty plausible that could happen right about now.
0
Reply
Female 34
THIS PICTURE WAS MADE FOR ME.
0
Reply
Female 281
We got rained out.
Am I the only one who actually LIKES snow? lol!
0
Reply
Male 553
I also live in Florida and it has been hot outside all day :( at night we get a breeze that is meh sucks being down here
0
Reply
Male 373
mclovin winter

and i`ve been rained out this week, but i still do respect winter

(i lol`d)

0
Reply
Male 37
winter it so awesome, me love it long time.
0
Reply
Male 2,592
"i live in florida, its been 85 degreese all week. WTF. middle of december. this sucks"

lets trade places i`m so sick of winter that i don`t even care that i`ve seen that pic 1000 times. it still has meaning to me.

0
Reply
Female 449
:O! Seal Flipper Pie!!! You, davymid, are now officially a newfie.
0
Reply
Male 2,220
Hahahahha check out the summer highs @ Vostok. Summer days, drifting away...
0
Reply
Male 309
i live in florida, its been 85 degreese all week. WTF. middle of december. this sucks
0
Reply
Male 12,138
I know Underground, I know. My wife is a Newfie, and I`m Irish, so you can imagine what our offspring is gonna turn out like...

And yeah, I`ve tried most of the Newfoundland delicacies, including lobster, pickled seabirds, cod tongues, seal flipper pie... all the good stuff!

0
Reply
Female 126
Haha :D that`s pretty good
Although winter and fall are my favourite seasons
0
Reply
Female 449
Ohhh my god! You`re gunna be a NEWFIE!! haha we canadians love newfies they`re so cute and their accent is so funny! :D...

Btw... I hope u like lobster cuz thats like their main export xD

0
Reply
Male 12,138
[quote]lol @ davymid! Where are you moving to? I can tell you on a scale of 1 to 10 how freezing its gunna get :P[/quote]

Hehe, nothing too serious. St John`s Newfoundland to be exact... It`s not too cold, but wikipedia tells me it`s the cloudiest, foggiest, snowiest, windiest, and rainiest city in Canada.

Again, what the f*ck am I doing?

0
Reply
Male 292
I live in Arizona, and I drating hate the winters here. I can`t imagine how much I would hate it if I lived somewhere it snowed...
0
Reply
Male 9,306
Wentzel142, that reminds me of some story I read where it got so cold in one city that when people breathed out, the water vapor froze and shattered on the ground, and that if they breathed in, they`d die from their lungs freezing.
0
Reply
Male 172
Rofl I agree with the pic
0
Reply
Female 449
lol @ davymid! Where are you moving to? I can tell you on a scale of 1 to 10 how freezing its gunna get :P
0
Reply
Male 101
Well done. I bet the guy builds sandcastles in summer.
0
Reply
Female 27
i love cold weather...the worst thing is sweating when you`re not even making exercise...where i live its always 40°C :S
0
Reply
Male 12,138
[quote]We haven`t had school here the past 2 days because it`s been below -40 Celsius. I can`t decide if I like that or not... ...Also it`s so cold outside that there`s a coating of frost on the INSIDE of the windows![/quote]

Now you tell me this, when I`m moving permanently to Canada in the middle of January? MY GOD... WHAT HAVE I DONE???

0
Reply
Male 795
Just goes to show, if you put your mind to it, you can do anything. Really.... anything.
0
Reply
Male 25,416
Wow! how would you think about doing that? more importantly y?
0
Reply
Male 975
ill gladly take ur snow---its the 40mph winds ontop of 0-15 degree weather i dislike---snow is fun
0
Reply
Female 4,028
Hate winter? Move somewhere warmer!
I love cold weather.
0
Reply
Female 9,402
If you losers want a white Christmas, I`ll make a deal, if you fly out to Iowa, I`ll sell you all the snow you want and then some for a low price. We got dumped with almost 16 inches of snow just last week and I`m sick of it.
0
Reply
Male 65
wow, epic! =D
0
Reply
Male 7,585
sit and spin
0
Reply
Female 778
why don`t you have shoes lockedup?
0
Reply
Female 778
agreed! i hate winter.
0
Reply
Male 136
...Also it`s so cold outside that there`s a coating of frost on the INSIDE of the windows!
0
Reply
Male 136
We haven`t had school here the past 2 days because it`s been below -40 Celsius. I can`t decide if I like that or not.
0
Reply
Male 298
don`t eat yellow snow
0
Reply
Female 1,534
I TOTALLY APPROVE OF THIS MESSAGE!
0
Reply
Male 9,306
Beautiful sculpting work
0
Reply
Male 975
i live in buffalo and the winter definitely gets the middle finger
0
Reply
Male 1,190
@Lukas
"No snow in Britain as usual :`(

I want a white christmas at least once in my lifetime."

Aren`t all the Xmas` in the UK white, like pasty white, have not tan, skinny british legs white?

0
Reply
Female 299
Yeah, that`s about it... I have to walk everywhere and I don`t have a decent pair of shoes.
0
Reply
Female 1,604
I knew what pic this was going to be before I opened it, it is a really really old pic. and I love it lol
0
Reply
Male 761
@Tiredofnicks
I feel your pain =(
0
Reply
Male 3,425
Not where I live it wasn`t, I`ve never had a white Christmas.
0
Reply
Male 3,255
100% Agreed.
0
Reply
Male 219
Lukas1051, the last official white christmas in the UK was 2004 so unless you are under 5 your wish has already been granted.
0
Reply
Female 15,763
But... but I like winter. It recently snowed here in Chicago:

0
Reply
Male 1,929
i WISH i had that much snow.
0
Reply
Male 431
WHAT KINDA GENIUS CREATES SUCH A MASTERPIECE AS THIS!?!?!
0
Reply
Male 3,425
No snow in Britain as usual :`(

I want a white christmas at least once in my lifetime.

0
Reply
Male 5,094
I agree whole-heartedly, although the people making this are better off than I am; they get to play with snow. Nothing but rain, darkness, rain, cold and oh, yeah, rain that freezes instantly and coats everything.
0
Reply
Male 1,190
I wonder how long before some moron Xian complains to the police.
0
Reply
Female 9,402
Amen!!!!!
0
Reply
Male 19,850
Link: Hey Winter, This Photo`s for You! [Pic] [Rate Link] - Dedicated to anyone who`d been rained out, snowed in or just generally screwed over by the cold weather.
0
Reply