14 More Tasteless Street and Store Signs [Pics]

Submitted by: Fancys_Asst 7 years ago Funny

Why are the best signs always the most tasteless? Also, some of these signs are fairly NSFW. You"ve been warned.
There are 60 comments:
Male 35
What do we want?
Fry`s dog!
When do we want it?
Fry`s dog!
0
Reply
Male 1,918
Raisins from hell?
0
Reply
Female 30
I love the last one!!! Zombies pwn
0
Reply
Male 1,629
haha brains
0
Reply
Female 53
I liked these ones. x3
0
Reply
Male 15
zombies own
0
Reply
Female 5,222
lmao the zombie one made me LOL and scare my husband XDDD
0
Reply
Male 1,063
#1 - no pooping on mushrooms?

That sucks.

0
Reply
Male 276
the 8th one should read do not tuant chtulu
0
Reply
Male 191
#5`s saying that it`s ok to eat their food and get fat because the elastic waistbands are fashionable. Thought it was rather apparent.
0
Reply
Male 25,416
Coolies!
0
Reply
Male 21
# 13: Spell chek much?
0
Reply
Male 1,371
#7 is actually a secret message, read the colors! Red with red, blue with blue!
"Sniff satan"
"Glue worship"
0
Reply
Male 1,093
Whats so impressive about #5? Its just a STOP sign with BK in the back.
0
Reply
Male 694
12 is showing a person taking a trash can down an elevator. the trash can gets caught on the floor outside the elevator, and gets lifted and presumably suffocates the dude
0
Reply
Male 59
#1 is just "No sitting on toadstools while holding a little tree in your hand." What`s so unusual about that?

#8 You can SEE the poo coming out!

#10 Behold the ass of the crawling rooster man.

#13 Hell raisin on my place may be bad, but hell raisin bread is pretty good.

0
Reply
Male 16
i like the zombie one
0
Reply
Female 523
haha sooo weird. now i`m craving brackfasss.
0
Reply
Female 275
haah i like the one about censorship
0
Reply
Male 2,199
lol so thats what 12 was showing? i was thinking she was levitating and barfing into the garbage can...
0
Reply
Male 838
Ok, what the heck did that octopus do to that poor guy?
0
Reply
Male 427
There`s nothing tasteless about #12.. there are lots of elevator related deaths every year, and I know of people who died due to similar accidents.

At least here in Portugal we have that sign in every old elevator.

0
Reply
Female 208
I like how they substituted a piece of shiit with a mushroom.
0
Reply
Male 3,915
holy shi*t...i never realized you could accidentally hang yourself in an extremely narrow elevator with a trash can....well...

THE MORE YOU KNOW!

0
Reply
Male 999
mmmm brains
0
Reply
Female 3,598
Please don`t poop on the toadstools.
0
Reply
Male 430
What?! We are not allowed to poop flowers anymore. That is a world not worth living in.
0
Reply
Female 1,894
hahahaa the guy is sick of hell raisins!
0
Reply
Male 1,190
Zombie Union demanding their rights!
0
Reply
Female 57
That last one looks like his brains are coming out of his neck. Gross
0
Reply
Male 203
This Octopus must be a jedi... and lols on the trash can Final Destination death. It must have happened, which is why they make these signs. I mean, does someone REALLY need reminded that coffee from anywhere is HOT?
0
Reply
Male 1,064
the censorship one made so much sense to me
0
Reply
Male 93
LOL
0
Reply
Female 26
Remove Censorship!!
0
Reply
Male 471
The sad thing about that third to last one, it probably happened, more than once, too, for them to make the sign.
0
Reply
Male 2,148
How is the censorship one tasteless? It`s a good point.
0
Reply
Male 730
4 took me a second lol
0
Reply
Male 454
Is #6 Chicken Butt?
0
Reply
Male 2,506
lmfao the brains one xD
0
Reply
Male 332
the pee and poo are mixed up. you dont pee food and poo drinks. silly (insert mislabled asian country here)ians.
0
Reply
Male 343
11.
0
Reply
Male 670
Hah. The brain & censorship ones were the best for me.
0
Reply
Female 778
a little off topic, but i recently discovered a blueball road.
0
Reply
Female 45
braiiiins, rofl
0
Reply
Female 519
The ocotopus hahaha <3
I never understand the `Do Not Defecate` signs...I mean...are those really necessary? Really?
0
Reply
Female 579
I just love that last one.
"When do we want it? BRAINS"
0
Reply
Female 395
last one is FTW.
0
Reply
Male 1,451
12 isn`t really tasteless. It may be clearer in words but basically it looks like if you let your garbage can hang over the edge while decending in the elevator it will catch the lip and be thrust into your face.
0
Reply
Male 169
Do not taunt the Octopus. Or else he will rip you in half with his mighty tentacles o` doom
0
Reply
Male 9,306
I love these. Keep sending them in, kids! :D
But that drive through sign is what really makes me kinda angry. It shows that they really don`t care about your health.
0
Reply
Male 4,807
If I aint gitten tired of this hell raisin on my place.... LMAO
0
Reply
Female 315
BRRAAAAAINS
0
Reply
Male 373
lmao
0
Reply
Male 587
BRAINS!!
0
Reply
Male 390
mmmm BRRAAAIIINNNNSSSS
0
Reply
Female 62
w00t!! Zombie Walk FTW!!
0
Reply
Female 7
LOL Do not taunt the octopus....
0
Reply
Male 12,138
I always liked this bit of witty graffiti on a sign in the UK. To set the scene, the two presenters shown in the advert are first-class wankers.

0
Reply
Female 9,402
lol at the last one.
0
Reply
Female 1,780
Link: 14 More Tasteless Street and Store Signs [Pics] [Rate Link] - Why are the best signs always the most tasteless? Also, some of these signs are fairly NSFW. You`ve been warned.
0
Reply