Let`s Just Blame Japan With This One, Part 3 [Pic]

Submitted by: Fancys_Asst 7 years ago in Weird

We have no idea or proof of what"s going on in this photo, but let"s face it--it has Japan written all over it. NSFWish?
There are 47 comments:
Male 170
well thats one way to move snakes and be able to keep your hands free
0
Reply
Male 2,159
Trouser snake?
0
Reply
Male 1,403
keep the cobra in its cage
0
Reply
Male 61
japan or steve-o
0
Reply
Male 2,516
hahahaha, and here I was thinking I had gotten the "octopussy" thing right
0
Reply
Male 3
I think that`s his thumb.... not blood
0
Reply
Male 343
This also can pass for the Literal Photo of the Day.
0
Reply
Male 3,310
If they start to fight each other, just let them finish. Don`t try to break it up.
0
Reply
Male 3,322
Trouser Snake.
0
Reply
Male 60
There`s blood running down his left leg.
0
Reply
Male 11
I think that they`ve gone too far now....
0
Reply
Female 833
wow, Distraction only managed one season in the UK....damned Jimmy Carr.
0
Reply
Male 1,067
It was Yeah, I saw this on Distraction aswell.
0
Reply
Female 1,652
Is that a snake in your pants or are you just happy to...nevermind.
._.
0
Reply
Male 219
"heeeey, wanna see my king cobra???"
0
Reply
Female 61
holy crap.
nothing else to say.
0
Reply
Male 12
is that some venomous snakes in your pants or are you just happy yo see me!?
0
Reply
Male 392
I could have swore something like this was on the show "Distraction" in the US... but I could be wrong. *shrug*
0
Reply
Male 10
"Thursday, November 26, 2009 7:40:58 PM
TROUSER SNAKE!"

This.

0
Reply
Male 2,551
well, that is ONE way to make sure your sushi is fresh...I dunno if I would want to eat it though.
0
Reply
Male 988
TROUSER SNAKE!
0
Reply
Male 2,125
"snakes on a peen"
0
Reply
Female 197
trouser snakes?
0
Reply
Female 138
o.0
Looks like those americans are at it again. *sigh*
0
Reply
Female 1,401
eww
0
Reply
Male 37
Japan > Korea > Germany > Russia > China > U.K. > France > Canada > U.S. > Mexico
0
Reply
Female 355
Looks like a Jackass stunt to me.
0
Reply
Male 2,592
WE CAN`T BLAME THIS ONE ON JAPAN, FELLAS :( http://www.youtube.com/watch?v=MG84BJKgY...
0
Reply
Male 173
Words cannot express what this picture brings to mind.
0
Reply
Female 901
idk eyedea, but yeah it`s getting really dumb :/
0
Reply
Female 9,478
Can you pass some eye bleach with the turkey?
0
Reply
Male 81
this seems more like jackass, not japan. why do people suddenly think its funny to blame things on japan
0
Reply
Male 390
didnt they do this on that game show distraction?
0
Reply
Female 175
w. o. w. t. h. a. t. i. s. s. a. d!
0
Reply
Male 66
i`ve had it with these motherdrating snakes on...wait a min...there not on the plane anymore, there down my shorts?!
0
Reply
Male 999
squid dick
0
Reply
Male 1,406
Seems like a typical saturday night to me.
0
Reply
Male 298
Probably Steve-O
0
Reply
Female 288
This should have been a literal pic, not a Japan one. I have a friend that does that to get off.
0
Reply
Male 964
Looks like he has a long... Trouser Snake!
0
Reply
Male 111
Because, why not?
0
Reply
Male 25,416
Yay its a trouser snake!
0
Reply
Male 47
Clearly Japanese.

The fact that you can`t see his package behind such small animals points to his heritage.

0
Reply
Male 353
Yes, Japan is the place that makes you tilt your head and raise an eyebrow.
0
Reply
Female 133
looks like something out of im a celeb lol
0
Reply
Female 895
I nearly puked. Omg, I`ve never gagged from a picture before...
0
Reply
Female 1,780
Link: Let`s Just Blame Japan With This One, Part 3 [Pic] [Rate Link] - We have no idea or proof of what`s going on in this photo, but let`s face it--it has Japan written all over it. NSFWish?
0
Reply