Insane BMX Downhill Action [Vid]

Submitted by: darockie 7 years ago in Sports

Sick downhill from a Dutch building with neonlighted BMX.
There are 44 comments:
Male 95
i like the lights on the bike. but what kinda pooty bike`s are they riding o.O
0
Reply
Male 137
isn`t that the building Jackie Chan falls down?
0
Reply
Male 1,646
how is it possible for him to freefall like 6 stories and mess up. and immediately jump up like nothing happened.
0
Reply
Male 388
fake but still cool
0
Reply
Male 928
Now that is hardcore. The drop at the end was like 5 floors. Not to mention just riding down the side of a building being pretty crazy all by it`s self.

Pretty sweet video.

0
Reply
Male 703
@Angillion: I think that statistically, the number of times people get it right (gets, get`s, gets`, you`ve probably seen that said before) is less than 1 in 2, so they are probably rolling a dice instead.
0
Reply
Male 670
yeah i wanna do that to my stp
0
Reply
Male 306
how the hell d they light up the bikes?!?!?! i wanna do that to my Haro
0
Reply
Male 49
Jesus! What goes through a persons mind that makes them think that that is a good idea? Still though the bikes were sweet.
0
Reply
Male 12,365
"I like the lights idea though. It`d make bike`s easier to see at night when driving."

I don`t usually comment on the generally very poor level of literacy that`s normal today, but this particular example has raised a question in my mind.

How do you decide when to use an apostrophe and when to not use one? I can`t come up with any internally consistent reasoning that would explain why you`d put one in "bike`s" but not in "lights".

I have suggested in the past that some people toss a coin for every word ending in `s` and use the result to determine whether or not they use an apostrophe. I was joking, but maybe I had accidentally hit on the answer.

0
Reply
Male 4
more like 4 stories, so photoshop
0
Reply
Male 12,365
That`s a drop of 6 or 7 storeys (counting the rows of windows). 50-60 feet. Surely no-one can seriously be considering whether or not it`s real? A 50-60 feet drop onto concrete isn`t something you can ride away from. Unless you`re riding in an amulance or hearse.
0
Reply
Male 121
Oh that was so obviously fake.
0
Reply
Male 897
Bull shiit on the last drop, its like 2 stories high on a bmx!!!
0
Reply
Male 1,929
Or indeed, brakes.
0
Reply
Male 721
nah they didnt go down that. it would hurt much more from that height. especially since those bikes dont have breaks.
0
Reply
Male 211
that was cool... real or not
0
Reply
Male 62
I like the lights idea though. It`d make bike`s easier to see at night when driving.
0
Reply
Male 1,929
Authored by Cheaty McFakingcrap.
0
Reply
Male 1,584
Best gray square i`ve seen all day... where`s the bike though?
0
Reply
Male 1,929
There`s no video embedded when I load up the page. I guess I`m on my own with this one.
0
Reply
Male 1,929
Anybody else not getting video???
0
Reply
Male 310
FAKE! and stupid. With bad music. And homos!
0
Reply
Male 4,393
nice
0
Reply
Male 26
It is possible that they gently applied brakes.
0
Reply
Male 8
Yeah, this is clearly fake.

Compare the height of the drop at the end with the entry angle of the blue biker. He travels down the ramp about ~45 degrees but lands on the ground at about 15 or so. Sure, freefall would affect his angle but it would only INCREASE it.

It`s hard to tell how much is fake but the fall is clearly dake.

0
Reply
Male 132
Normally im not a person to call fake but this defiantly is. The angles are wrong with them coming down, and if that kid actually fell im positive he wouldn`t have hopped back up. Let alone they tried this without proper safety gear. I think the magnitude of that slope would make any idiot think he should wear a helmet, knee pads, and elbow pads.
0
Reply
Male 1,403
thats insane
0
Reply
Male 2,199
if that was real... BADASS!
0
Reply
Male 277
drating no way thats real the tires would have exploded on impact if they whent down somthing that steep that fast
0
Reply
Male 7,611
oh, that had to hurt. and "who am i" was a great movie.
0
Reply
Male 5,194
Fake.
0
Reply
Male 12,138
Hup Holland, w00t!
0
Reply
Male 57
audiosncracy,
That`s the same building that Jackie Chan slides down in one of his movies. I wanna say it was "Who Am I", but I can`t really remember...


Your right, it is the Jackie Chan Film - Who Am I
He stopped at the edge though, there is no way those dudes went over on BMX`s

0
Reply
Male 59
Thats more than 25 ft... even a full suspension DH bike would blow out from a drop like that
0
Reply
Male 1,043
Go Dutch!! :D
Freakin insane!
0
Reply
Male 1,357
omg off that building! thats like 25 foot free fall after the ramp. Absolutely mental.
0
Reply
Male 185
That`s the same building that Jackie Chan slides down in one of his movies. I wanna say it was "Who Am I", but I can`t really remember...
0
Reply
Male 349
holy crap he fell so far! damn! freakin` cool video though. love it.
0
Reply
Male 1,718
Na that last bit must be fake, like the guy hits his head lightly on the ground after freewheeling down a very tall steep side of a building with a quite mahoosive drop at the end.... with no helmet on.
0
Reply
Male 761
cool, but fake
0
Reply
Male 373
That`s fucing crazy

And Rotterdam is in the Netherlands.

0
Reply
Male 600
reminds me of the lighted tetris video
0
Reply
Male 14
Link: Insane BMX Downhill Action [Vid] [Rate Link] - Sick downhill from a Dutch building with neonlighted BMX.
0
Reply